Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg fikk penger (passer bra før ferie) og noen hobbybøker jeg ønsket meg. Gaver fra søsken pleier å renne inn noen dager etter, så på selve dagen var det ikke så mye. Fikk dyre, fine roser av mannen og :)

Ble uggis utpå kvelden, så jeg var overbevist om at jeg skulle ligge og spy hele natta, men det gjorde jeg ikke. Sov faktisk godt, men har vært uvel og slakk i dag. Gikk ikke på jobb. Så teorien er at jeg bare er gørsliten etter harde arbeidsuker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den teorien tror jeg har innmari mye for seg. Og jeg er glad for å høre at du ikke spydde, jfr. tidliger diskusjoner om emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, alle sammen!

Jeg har ikke tid til å være her for tiden, for det skjer så utrolig mye på jobb. Takk og lov at jeg skal ha en uke fri, for jeg trenger virkelig et avbrekk.

Jeg har fått en ny samarbeidspartner å bryne meg på. Vi jobber ikke på samme sted, men har et felles prosjekt, så vi kommer til å ha mye med hverandre å gjøre. Det funker rett og slett elendig. Vi har helt ulikt menneskesyn, og er skikkelig uenig om hvordan vi skal jobbe. Jeg har vært med og hatt dette kurset som det er snakk om i flere år, og synes det er rart at en helt ny person kommer inn og dømmer det nord og ned før han en gang har prøvd ut opplegget. Hva med å være bittelitt ydmyk? Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generellt så ser det ut til at det å være ydmyk er en egenskap som er på vei i glemmeboka...

Spesielt blant middelmådige menn med stort ego når de skal jobbe sammen med flinke jenter som tuji. Tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake?!? Skulle bare si at du er fryktelig i tiden, har sett minst tre Tallinreportasjer og bilag i ulike medier i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake, blakkere enn forventet...

Vi har hatt en fin tur, sovet og lest mye, spist god mat, vært på spa, shoppet og sett oss rundt. Mens vi var borte fikk selvfølgelig L. omgangssyken, stakkars. Men nå er hun bra igjen, og vi slipper forhåpentligvis å bli smittet. Nå må jeg finne ut hva vi skal leve av de neste tre ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake, blakkere enn forventet...

V Mens vi var borte fikk selvfølgelig L. omgangssyken, stakkars.

Bra timing - slapp du den spyinga. Men ikke noe kjekt å være lita og syk, altså.

Hvis du får spysjuka, så slipper du å kjøpe noe særlig mat, i det minste = billig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også, men jeg tenkte hele tiden at alt var så billig at det knapt ville vise på kontoutskriften. Der tok jeg altså skammelig feil.

I dag er det lat søndag. Mannen ligger og purker, fordi han var på fest i går og kom ramlende inn i halv fire-tiden i natt. Vi jentene sitter her og blomstrer i søndagskjolene våre, for L. fikk et akutt pyntebehov.

Jeg fikk da noe ut av pengene mine i Tallinn:

Beige trenchcoat med bredt belte og stor spenne (har lett etter det i evigheter!)

Tynn og lang, grå ulljakke

Svarte støvletter

Guerlain solpudder og lebestift

Brun skinnveske

To poser med garn (garn er BILLIG i Estland!)

Badedrakt (fysj & fy, men det må til når man bor på spahotell)

Dessuten fikk mannen seg ny julegarderobe på Zara (det var helt nødvendig), og vi kjøpte mange gaver og klær til L. Jeg tåler å leve på sparebluss en stund nå, får bare håpe at det ikke kommer uforutsette utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra fangst! Jeg har ennå ikke landet trenchcoatspørsmålet som jeg lanserte i den gamle dagboka mi, skal vi si i ..... mars eller noe sånt. Og nå har det strengt tatt gått over i et vinterkåpeproblem.

PS. Hva syns du om det nye navnet mitt? Generelt er jeg imot gjendåp og sånt, men litt fornyng måtte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og sommerlig! Hva er bakgrunnen? På hotellet vi bodde i Tallin het beauty salon-en Salon Hera, og da tenkte jeg selvfølgelig på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...