Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg bor jo ikke heller i giardialand, men det hindrer meg da ikke i å bli paranoid.

Har jobbet i helgen, og er kjempetrøtt. Dette blir en sofakveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke så mye hvile, for jeg har svære greier nå til helgen også. Hvis vi tar med den kommende uken, hvor jeg må jobbe hver dag inkludert helgen, har jeg hatt en eneste dag fri på tre uker. Det er ikke bra... Lurer på når jeg skal få tatt ut all avspaseringen. Det blir i hvert fall en lang juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så mye hvile, for jeg har svære greier nå til helgen også. Hvis vi tar med den kommende uken, hvor jeg må jobbe hver dag inkludert helgen, har jeg hatt en eneste dag fri på tre uker. Det er ikke bra... Lurer på når jeg skal få tatt ut all avspaseringen. Det blir i hvert fall en lang juleferie!

Akkurat det er jo ganske greit. Skulle ønske jeg hadde juleferie, for det har ungene.

Håper du får slappet av litt snart da, må jo ikke overanstrenge deg med en gang du er tilbake i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg har ikke glemt det ;) Ville bare ha et eget innlegg!

Så da:

GRATULERER MED DAGEN TUJI, HÅPER DU HAR EN STRÅLENDE DAG!

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg har ikke glemt det ;) Ville bare ha et eget innlegg!

:fnise:

Takk! Da slapp jeg å si det selv...

Det blir nok ikke noen imponerende bursdagsfeiring, det ser til og med ut som om jeg må lage middagen selv *snurt*

Men vi skal jo snart til Tallinn, så da tar jeg det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og takk!

L. lurte på om jeg ønsket meg en cello til bursdagen, og ble veldig forbauset da hun våknet i dag og oppdaget at pappa ikke hadde kjøpt cello til mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri rørt en cello i hele mitt liv. Det er sikkert noe hun har sett på Playhouse Disney, det er der de fleste påfunnene kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har aldri rørt en cello i hele mitt liv. Det er sikkert noe hun har sett på Playhouse Disney, det er der de fleste påfunnene kommer fra.

Skal vedde på at det er fra de ungene i romskip. Som jeg ikke klarer å huske hva heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cello er jo av typen "ultimate accesoirs" for en musikalsk kvinne, da. Nesten på linje med å ha et blandingsbarn (jfr. når Edina låner Saffrons unge fordi den står til stilen hennes).

Men jeg vedder på at du kler pianoet ditt minst like godt, om ikke bedre. For ikke å snakke om lille frk. Einstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...