Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Det skal du ikke si før vi faktisk har vært der...vi har det nemlig med å planlegge en masse som ikke blir noe av. Men mannen har heldigvis der han kan ta et par ekstra vakter når han vil for å spe på økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går bestilte jeg tur til Tallinn for meg selv og mannen. Vi reiser om tre uker, og blir i fire dager. Skal bo på spa-hotell (uff da...) og kose oss. De har mye billig og fint garn der, så jeg kommer til å gå bananas.

Da mannen var i Tallin i forfjor, fikk jeg nydelige vottert av hjemmespunnet hundeull - de var ekstremt varme! Dessverre har jeg mistet den ene.

Har dessuten noe å fortelle som du vil bli glad for. Det er ikke sant som venninna di sier at du gråt deg til å ligge på rom med de voksne den gangen. Jeg var sammen med nevnte voksne i helga, og de kunne avkrefte det. Ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jeg som sier at hun gråt slik at hun måtte sove hos lederne, ikke omvendt...

Aha, da husker jeg veeeldig feil. Dette må jeg absolutt sjekke på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen var i Tallin i forfjor, fikk jeg nydelige vottert av hjemmespunnet hundeull - de var ekstremt varme! Dessverre har jeg mistet den ene.

Hundeull? Har jeg gått glipp av noe i naturfagen? Eller håndarbeistimene kanskje? (Vel, sistnevnte er fakta, så...)

Tuji: Vi er også flinke til å planlegge ting, trikset er å kjøpe turen når man kommer på det, da kan man ikke feige ut ;)

Sier hun som absolutt ikke har råd til Københavnstur, men like vel skal det i november. Turen ble jo bestilt og kjøpt i mai, når jeg ikke ante at jeg skulle kjøpe hus før jul. :sjenert:

Håper vi er sterke i ånden og ikke shopper for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Jerle, nå har du jo en perfekt unnskyldning til å dra på Illums bolighus og gå amok. En pølse i slaktetida osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen Jerle, nå har du jo en perfekt unnskyldning til å dra på Illums bolighus og gå amok. En pølse i slaktetida osv.....

Det verste/beste er at mannen er min aller beste shoppingkamerat. Så det kan bli dyrt.... Spesielt er vi flink på "husting".

Kanskje bra vi skal dit før vi overtar huset, for nå aner vi jo ikke hva vi vil trenge ;)

Dessuten skal vi jo dra på alt også, så da kanskje det begrenser oss. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe flink til å skrive her for tiden. Er bare innom og leser hos alle andre. Siden sist har jeg stort sett jobbet, jobbet nå i helgen, og skal jobbe de to neste også. Så åker vi rett til Tallinn. L. skal bo hos farmor og farfar, og siden jeg jobber hver helg nå prøver jeg å få inn så mye kvalitetstid som mulig på hverdagene.

L. har lært sitt første kraftuttrykk: FILLER'N!

Det bruker hun så ofte hun kan, dunker knyttneven i bordet og brøler ut, og tramper av gårde. Tror ikke hun er spesielt sint, nødvendigvis, hun bare liker å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at de kraftige glosene kommer tidsnok... Så langt syns jeg det er moro når hun tramper i gulvet og kaller meg dumming. Hvis hun blir lik moren sin som 15-åring, har vi sterkere saker i vente.

I dag kommuniserer jeg forresten helt forbilledlig med ungdommene. Føler meg ung og hipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at de kraftige glosene kommer tidsnok... Så langt syns jeg det er moro når hun tramper i gulvet og kaller meg dumming. Hvis hun blir lik moren sin som 15-åring, har vi sterkere saker i vente.

I dag kommuniserer jeg forresten helt forbilledlig med ungdommene. Føler meg ung og hipp.

Wow! Trives du med å være tilbake på jobb? Og går det bra i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stortrives! Var i utgangspunktet litt skeptisk til hvordan det skulle gå å begynne å jobbe, og så for meg at jeg kom til å bli helt utslitt, men det har vært helt omvendt. Jeg får masse energi av å jobbe, og digger folka jeg har med å gjøre. Så hjelper det jo også på at jeg har fått god tilbakemelding på ting jeg har gjort i det siste :)

I barnehagen går det også supert, og L. hyler hver dag når hun må hjem. Det er i utgangspunktet et hyggelig problem, men vi må snart finne på noe så det ikke blir så ille for henne å forlate barnehagen. Tror kanskje hun blir så lei seg fordi hun har måttet slutte i så mange barnehager, og er redd for at hun skal måtte forlate denne også. Huffameg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I barnehagen går det også supert, og L. hyler hver dag når hun må hjem. Det er i utgangspunktet et hyggelig problem, men vi må snart finne på noe så det ikke blir så ille for henne å forlate barnehagen. Tror kanskje hun blir så lei seg fordi hun har måttet slutte i så mange barnehager, og er redd for at hun skal måtte forlate denne også. Huffameg.

Det der tror jeg er typisk for alderen. Mine var sånn mellom 2 1/2 og 3 1/2 år. Hylte får de skulle i bh. og hylte når de skulle hentes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare henter opp denne fra side 2 jeg. :sjokk:

Ja, vi er trofaste sånn!

Tuji: Brødrene våre spilte samme sted i helga. Ikke sammen altså, men etter hverandre. Vi skulle vært der og hørt på og møtt hverandre. Det er jo nesten halve livet mitt siden sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vi! Jeg jobbet i helgen, så jeg kunne ikke denne gangen.

Nå sitter jeg og er litt giardia-paranoid selv om jeg ikke bor i Oslo...Hvor lenge har denne parasitten vært der, egentlig? Jeg drakk Oslo-vann for en drøy uke siden, og kjenner både det ene og det andre i diverse vitale organer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Hva sier mannen til dette da? Trøsten er at siden inkubasjonstiden er fjorten dager, vil du få avklaring innen en uke. Jeg, derimot, drakk vann i går morges, så jeg må vente i fjorten dager før jeg får vite noe sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...