Annie Skrevet 1. oktober 2007 #761 Del Skrevet 1. oktober 2007 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #762 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan kan et kosedyr bli søkk borte, når jeg er helt sikker på at L. lå i sengen vår og koste med det i går morges, og jeg er like sikker på at hun ikke tok det med seg ut av rommet? Det har vært en trist dag og natt uten voffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2007 #763 Del Skrevet 2. oktober 2007 På samme måte som sokker blir borte kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 2. oktober 2007 Men hun har TO identiske vofser for at dette ikke skulle skje, og nå er begge helt borte. Jeg skjønner det ikke. Hun må ha puttet dem ett eller annet lurt sted. *sjekke inni dynetrekket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2007 #765 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sjekk putetrekket samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 3. oktober 2007 Gjett hvor vi fant hundene? Under en liten IKEA-skammel på badet, en sånn som L bruker når hun skal nå opp til vasken. Jeg har lett hundre ganger på badet, og også flyttet på skammelen - men bare skjøvet den bortover gulvet, ikke løftet den. Det var en glad og fornøyd jente som la seg i går (og siden holdt foreldrene våkne med hosting hele natta, men det er en annen historie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #767 Del Skrevet 3. oktober 2007 Godt dere fant den! Er hun syk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den "normale" forkjølelsen gikk over i ekkel astmahoste, så nå tar hun astmamedisin igjen, etter nesten to måneder uten. Det er vel sånn at den kalde årstiden er litt verre for astmabarn, så det må vi bare regne med. Formen er bra på dagtid, så selv om nettene er litt harde for foreldrene, tror jeg ikke hun merker så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. oktober 2007 #769 Del Skrevet 3. oktober 2007 God bedring - lurt å forebygge med Flutide i den kalde årstiden. Ang. hundene: Kan dere ikke kjøpe en sånn nøkkelring som svarer når den blir plystret på, og så kan du la mannen gjøre noen kirurgiske øvelser på dyra - nøkkelringimplantat, liksom (nå så jeg for meg dr. Burke som øver på stekeklare kyllinger). Så er det bare å plystre, og vips - FUNNET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har noen sett for mye på Grey's? Dagens: "Mamma, jeg vil også ha en balf." "En balf?" "Ja, en sånn som damen hadde." "Javel, hva slags balf var det?" "En sånn liten hund." "Åååå, en valp." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. oktober 2007 #771 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, du bor jo i en slags villa (mer villa enn jeg bor i, i alle fall), så nå mangler bare volvoen og vov-voven. Greys? Moi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 4. oktober 2007 Her blir det verken volvo eller vov-vov så lenge jeg har blodsirkulasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #773 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ang. hundene: Kan dere ikke kjøpe en sånn nøkkelring som svarer når den blir plystret på, og så kan du la mannen gjøre noen kirurgiske øvelser på dyra - nøkkelringimplantat, liksom (nå så jeg for meg dr. Burke som øver på stekeklare kyllinger). Så er det bare å plystre, og vips - FUNNET! Har noen sett for mye på Grey's? Dagens: "Mamma, jeg vil også ha en balf." "En balf?" "Ja, en sånn som damen hadde." "Javel, hva slags balf var det?" "En sånn liten hund." "Åååå, en valp." Her blir det verken volvo eller vov-vov så lenge jeg har blodsirkulasjon. Blodsirkulasjon faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har nettopp bestilt pizza til middag. For en latsabb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. oktober 2007 #775 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei, det er da fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #776 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ble taco her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi har vært på tur i skog og mark i dag, og gått i kø med resten av Oslo det første stykket. Det blir ikke det samme med Oslomarka som på Vestlandet, uansett hvor mye oslofolkene skryter. Men det var nå koselig likevel. Etterpå dro vi og besøkte graven til Ls oldeforeldre, og på kaffebesøk til noen andre slektninger, før vi spiste selvfisket laks hos svigers. En ordentlig fin søndag, egentlig. I går bestilte jeg tur til Tallinn for meg selv og mannen. Vi reiser om tre uker, og blir i fire dager. Skal bo på spa-hotell (uff da...) og kose oss. De har mye billig og fint garn der, så jeg kommer til å gå bananas. Nå har jeg veldig lyst på sjokolade, men har jo bestemt meg for å bli tynn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. oktober 2007 #778 Del Skrevet 7. oktober 2007 I går bestilte jeg tur til Tallinn for meg selv og mannen. Vi reiser om tre uker, og blir i fire dager. Skal bo på spa-hotell (uff da...) og kose oss. De har mye billig og fint garn der, så jeg kommer til å gå bananas. Dit har jeg også veldig lyst. Gleder meg til rapport. Jeg har jo i grunn vært der da, men da var jeg 14 år og husker ingenting om byen. Er det istedenfor en viss Barcelona tur? Håper dere får det supert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #779 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, vi sparer Barcelona til vi har råd til å gå amok med bankkortet... Tenker vi tar en tur til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. oktober 2007 #780 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, vi sparer Barcelona til vi har råd til å gå amok med bankkortet... Tenker vi tar en tur til våren. Jøss, da blir dere fortere rike enn vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå