ashera Skrevet 25. september 2007 #741 Del Skrevet 25. september 2007 Gratulerer med overstått bryllupsdag Tuji Hera: jobber du med det samme som Tuji? På en måte jobber jeg i det samme feltet, men i en annen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #742 Del Skrevet 25. september 2007 Takk for PM Hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. september 2007 Forfatter #743 Del Skrevet 26. september 2007 Siden jeg har klaget så mye over diverse sykdommer, synes jeg at jeg må fortelle når det går bra også. Gladnyhet 1: I går sto jeg opp før sju, jobbet til halv fire, dro hjem og disket opp med middag, ryddet litt og dro på jobb igjen. Dette helt uten å falle sammen som en klut etterpå på grunn av møkkastoffskiftet. Gladnyhet 2: L. har for første gang på halvannet år en helt normal forkjølelse. Det vil si at hun ikke har hostekuler hele natten, at hun ikke har fått så mye som en dråpe Efedrin, og ikke astmamedisin. Måtte det vare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. september 2007 #744 Del Skrevet 26. september 2007 Måtte det vare! Eeeeejmenn! Hun har sikkert blitt herdet etter året der vest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. september 2007 Forfatter #745 Del Skrevet 27. september 2007 I kveld skal jeg se Hildegunn & Leif-Per på Smuget. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. september 2007 #746 Del Skrevet 27. september 2007 I kveld skal jeg se Hildegunn & Leif-Per på Smuget. Gleder meg! Heldiggrisen! Nå ble jeg kjempemisunnelig! Forlanger en "steik kor ej flira"-rapport i morgen den dag - her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. september 2007 Forfatter #747 Del Skrevet 27. september 2007 Det skal bli! Skal notere underveis. Du burde få med deg dette showet, det går bare noen få dager, så løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. september 2007 #748 Del Skrevet 27. september 2007 I kveld skal jeg se Hildegunn & Leif-Per på Smuget. Gleder meg! Det høres gøy ut! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #749 Del Skrevet 27. september 2007 I kveld skal jeg se Hildegunn & Leif-Per på Smuget. Gleder meg! Det hørtes morsomt ut!! Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 29. september 2007 #750 Del Skrevet 29. september 2007 Har du tatt KG ferie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #751 Del Skrevet 30. september 2007 Hun lo seg i hjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. september 2007 Forfatter #752 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg lo meg ihjel, og deretter prøvde jeg å vekke meg selv til liv igjen med x antall øl. Det funka heller middels, så jeg har hatt en litt sløv helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. september 2007 #753 Del Skrevet 30. september 2007 Så du husker ikke noe, altså? Fikk tilløp til panikk da jeg skulle finne deg, før jeg skjønte den nye inndelinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. september 2007 Forfatter #754 Del Skrevet 30. september 2007 Å joda, jeg husker. Det var en fantastisk "konsert i singer/songwriter/housewife-tradisjon", spekket med swissrullmetaforer om livet og finfine sunnmørske dobbeltnavn som kunne vært hentet fra virkeligheten. Alle fakter og uttrykk er bare så på kornet, og jeg kjenner en som er HELT lik Hildegunn Moltubakk (tør ikke si hvem). Er det ny inndeling, forresten? Har ikke jeg fått med meg, jeg bare trykker på "mine innlegg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 30. september 2007 #755 Del Skrevet 30. september 2007 Å joda, jeg husker. Det var en fantastisk "konsert i singer/songwriter/housewife-tradisjon", spekket med swissrullmetaforer om livet og finfine sunnmørske dobbeltnavn som kunne vært hentet fra virkeligheten. Alle fakter og uttrykk er bare så på kornet, og jeg kjenner en som er HELT lik Hildegunn Moltubakk (tør ikke si hvem). Er det ny inndeling, forresten? Har ikke jeg fått med meg, jeg bare trykker på "mine innlegg". Nabodama har et kjent navn i min krets Ny inndeling vet jeg heller ingenting om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #756 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg lo meg ihjel, og deretter prøvde jeg å vekke meg selv til liv igjen med x antall øl. Det funka heller middels, så jeg har hatt en litt sløv helg... øl har sjelden den evnen å vekke til liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. september 2007 #757 Del Skrevet 30. september 2007 Hildegunn er fantastisk! Mora til en barndomsvenninne av meg hadde akkurat sånn stemme, og ropte over hele nabolaget i sånn "HANS ROBERT MOLTUBAKK"-stil. Søstra mi hade en Hildgunnaktig opplevelse da hun flyttet inn i et visst byggefelt på Sunnmøre - naboen, som hadde tatt interiørkurs pr. korrespondanse gledde seg såååånn til å komme innom og "sjå på fargane og gardinene". Hos søsteren min var det bare hvitt og persienner i stedet for gardiner. Reaksjon: "Åååååja - her var det no lyst og .... eh, fint". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. september 2007 #758 Del Skrevet 30. september 2007 Og da følte jeg meg plutselig som en helt uautentisk sunnmøring, siden jeg ikke har dobbeltnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #759 Del Skrevet 30. september 2007 Du får legge til et nick til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. oktober 2007 #760 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du får legge til et nick til Med bindestrek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå