Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overstått bryllupsdag Tuji :klemmer:

Hera: jobber du med det samme som Tuji? :sjenert:

På en måte jobber jeg i det samme feltet, men i en annen sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg har klaget så mye over diverse sykdommer, synes jeg at jeg må fortelle når det går bra også.

Gladnyhet 1: I går sto jeg opp før sju, jobbet til halv fire, dro hjem og disket opp med middag, ryddet litt og dro på jobb igjen. Dette helt uten å falle sammen som en klut etterpå på grunn av møkkastoffskiftet.

Gladnyhet 2: L. har for første gang på halvannet år en helt normal forkjølelse. Det vil si at hun ikke har hostekuler hele natten, at hun ikke har fått så mye som en dråpe Efedrin, og ikke astmamedisin.

Måtte det vare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg se Hildegunn & Leif-Per på Smuget. Gleder meg!

Heldiggrisen! Nå ble jeg kjempemisunnelig! Forlanger en "steik kor ej flira"-rapport i morgen den dag - her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo meg ihjel, og deretter prøvde jeg å vekke meg selv til liv igjen med x antall øl. Det funka heller middels, så jeg har hatt en litt sløv helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å joda, jeg husker. Det var en fantastisk "konsert i singer/songwriter/housewife-tradisjon", spekket med swissrullmetaforer om livet og finfine sunnmørske dobbeltnavn som kunne vært hentet fra virkeligheten. Alle fakter og uttrykk er bare så på kornet, og jeg kjenner en som er HELT lik Hildegunn Moltubakk (tør ikke si hvem).

Er det ny inndeling, forresten? Har ikke jeg fått med meg, jeg bare trykker på "mine innlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, jeg husker. Det var en fantastisk "konsert i singer/songwriter/housewife-tradisjon", spekket med swissrullmetaforer om livet og finfine sunnmørske dobbeltnavn som kunne vært hentet fra virkeligheten. Alle fakter og uttrykk er bare så på kornet, og jeg kjenner en som er HELT lik Hildegunn Moltubakk (tør ikke si hvem).

Er det ny inndeling, forresten? Har ikke jeg fått med meg, jeg bare trykker på "mine innlegg".

Nabodama har et kjent navn i min krets ;)

Ny inndeling vet jeg heller ingenting om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo meg ihjel, og deretter prøvde jeg å vekke meg selv til liv igjen med x antall øl. Det funka heller middels, så jeg har hatt en litt sløv helg...

:ler: øl har sjelden den evnen å vekke til liv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hildegunn er fantastisk! Mora til en barndomsvenninne av meg hadde akkurat sånn stemme, og ropte over hele nabolaget i sånn "HANS ROBERT MOLTUBAKK"-stil.

Søstra mi hade en Hildgunnaktig opplevelse da hun flyttet inn i et visst byggefelt på Sunnmøre - naboen, som hadde tatt interiørkurs pr. korrespondanse gledde seg såååånn til å komme innom og "sjå på fargane og gardinene". Hos søsteren min var det bare hvitt og persienner i stedet for gardiner. Reaksjon: "Åååååja - her var det no lyst og .... eh, fint".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...