Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Første bud må vare 24 timer etter siste visning. Blir spennende! Nå løper jeg tilbake til strikketøyet... Eller - trenger ikke å løpe så langt, sofaen er bare to meter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en sen morgen! Har De hvilt Dem?

Slett ikke, frue. jeg har stått på som et pisket skinn i over et døgn. Det gleder mitt hjerte storlig at De er på nett både i hjemmet og på arbeidet.

Har forresten hatt foredrag/verksted om relasjonell internetpraksis (sic!) for slike som du jobber sammen med i dag. Og hvilke forutsetninger har jeg for å si noe om det, tro? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten hatt foredrag/verksted om relasjonell internetpraksis (sic!) for slike som du jobber sammen med i dag. Og hvilke forutsetninger har jeg for å si noe om det, tro? :ler:

Jaså? Grei ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om dette nærmer seg spamming av dagboka (to innlegg etter hverandre), tar det seg ikke ut at du ligger på side to.

Hvordan går det med oppussingen, forresten? Begynner dere å bli ferdige? Og har det blitt inkjøpt noen interessante designobjekter i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiller de forresten Billy Joel her på kaffebaren min. Jeg måtte jo melde meg ut av den Facebook-gruppa for fans under førti i sommer, men er fremdeles fan, bare over førti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussingen går særdeles tregt, men forhåpentligvis står mannen min og maler i dette øyeblikk. Vi har bare igjen å male et par kjøkkenvegger og en stuevegg som skal være i kontrastfarge, men du verden så vanskelig det er å finne fram maling og kost når det er så mye spennende på tv...

Jeg tror forresten at jeg har blitt fotografert av en fotoboks i dag. Det er i så fall min aller første bot. Søren og. Jeg satt og skrålte til en barne-cd (helt alene i bilen...), og må ha trampet takten på gasspedalen, for plutselig kjørte jeg i 60 i 50-sonen, og blink! Er litt usikker på om det var sola eller fotoboksen som blinket, men trolig var det det siste. Dette kommer jeg til å få høre...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budrunde, Jerle? Spennende!

Ja, vi har kjøpt oss hus. :juhu:

Er ørlite grann ineffektiv i dag, så da stikker jeg heller hjem og lager taco.

Det hørtes veldig lurt ut! Håper du koste deg med taco :)

Lisa Børud er herved notert, barna trenger noen nye cd'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja, hera, det var Lisa Børud. Jeg skylder på henne og resten av Børudgjengen.

Betryggende å høre at du sørger for barnets åndelige helse. Jeg er også slik - er av dem som har kjørt frå Ålesund sentrum til Moa med Sabeltann på full guffe før det slo meg at det faktisk ikke var unger i bilen.

Jeg har blitt tatt to ganger, den ene gangen av ordentlig politi, og jeg var iført rundsnipp, sånn for sikkerhets skyld. Onkel politi gliste bredt da. Femtifem i femtisona, på vei fra krematoriet. Festlig. Den andre gangen var utenfor Ullevår sykehus. Der står det en fotoboks rett før du kommer til gangfeltet, når du kommer østfra. Et sted du gjerne speeder opp littfor å komme over på grønt.

Men pytt pytt, en bot er vel som en pølse i slaktetida i det pengesluket dere er inne i nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsdag i dag. Vi teller på knappene om vi skal gå ut og spise og la L. sove hos besteforeldrene. Hun er ikke helt i slag, så det er mulig vi dropper det.

Nå skal jeg pusse opp en liten søt kommode jeg kjøpte for 30 kroner på loppemarked forrige helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagen! :bryllup:

Snart er det vår tur....

Håper L. kommer seg, og at dere får en høst og vinter med miindre sykdom enn sist. Vi har fått årets første forkjølelse , og måtte droppe den planlagte fisketuren i marka idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble søndagsbrunch på Bølgen & Moi i går, så fikk lillesnuppa være med også. Det var innmari god mat, og jeg trillet omtrent ut igjen. Bare så synd at jeg begynte et nytt og bedre liv på lørdag...

I dag er jeg utrolig trøtt, fikk liksom aldri sove ordentlig i natt, og L. våknet med jevne mellomrom og skulle drikke, tisse, hoste osv. Kvart på sju kom hun tuslende inn og var så "veldig, veldig sulten i magen". Da er det ikke annet å gjøre enn å sparke mannen ut av senga ;)

Han skal tross alt på nattevakt, så han kan sove hele dagen uansett.

Endret av tuji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...