Annie Skrevet 11. september 2007 #701 Del Skrevet 11. september 2007 GOD MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. september 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 11. september 2007 Himmel og hav, hva gjør du oppe så tidlig? Dette ble plutselig en hektisk dag. Den begynte egentlig kvart på fem, med at L. drømte om krokodiller som beit henne i tåa. Da ville hun at mamma skulle ligge i senga og passe på henne, så da gjorde jeg det. Etter en times tid orket jeg ikke å ligge sammenkrøket mer, så da måtte pappa til pers. Hun sovnet omsider igjen, og vi forsov oss alle mann. Heldigvis har mannen fri i dag, så han kjørte henne i barnehagen mens jeg sto opp, og dro på møte klokken ti. Så var det rett til kontoret for møte med sjefen, og nå skal jeg i løpet av den neste drøye timen rigge korkrakker, lage arbeidskontrakt til en medarbeider, handle middag, kjøre L hjem, og så tilbake på jobb for et møte. Puh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #703 Del Skrevet 12. september 2007 Måtte kjøre mannen på jobb, siden skyssen hans hadde forsovet seg.. Du er forresten OVERALT her inne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. september 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, er det ikke herlig? Skal ha noen timer fri på formiddagen i dag, for jeg jobber i kveld. Dessa undommane, vettu... Må sveipe over huset, svigermor er barnevakt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #705 Del Skrevet 12. september 2007 Hva er egentlig en *jobben dins* oppgaver? :klø: Har alltid lurt på det... Tror jeg skal sende deg et PM jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. september 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 12. september 2007 Og nå kan alle andre uvitende bare lure på hva jeg svarte for noe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #707 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg sier ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. september 2007 #708 Del Skrevet 12. september 2007 Og nå kan alle andre uvitende bare lure på hva jeg svarte for noe spennende. Tror jeg vet sånn noenlunde ut fra et innlegg i Hoppeslottet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. september 2007 Forfatter #709 Del Skrevet 12. september 2007 Har jeg skrevet noe om det der? Alt jeg kan si at det er en veldig eksotisk og godt betalt jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. september 2007 #710 Del Skrevet 12. september 2007 Har jeg skrevet noe om det der? Alt jeg kan si at det er en veldig eksotisk og godt betalt jobb. Noe Jerle sa, som jeg trodde gjaldt mannen hennes..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. september 2007 #711 Del Skrevet 12. september 2007 Har jeg skrevet noe om det der? Alt jeg kan si at det er en veldig eksotisk og godt betalt jobb. Det var da enda godt. Jeg var sikker på du var en underbetalt hushjelp. Så nå ble jeg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. september 2007 #712 Del Skrevet 12. september 2007 Har jeg skrevet noe om det der? Alt jeg kan si at det er en veldig eksotisk og godt betalt jobb. Eksotisk, vaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. september 2007 Forfatter #713 Del Skrevet 17. september 2007 Er helgen over allerede? Vi hadde en koselig og veldig stressende lørdag i byen. L. sang i stort barnekor på Youngstorget, og jeg var stolt og rørt tilskuer. Hun sto og rocka og var helt med. I går hadde jeg en effektiv søndag til meg å være, var på Plantasjen og kjøpte diverse løk som skal settes ned etter at jeg har røsket opp alt av busker på den lille hageflekken. Mens fårikålen sto på komfyren fikk jeg jammen hengt opp noen bilder og spraylakkert et speil vi skal ha i gangen også. Gull, selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. september 2007 #714 Del Skrevet 17. september 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. september 2007 Forfatter #715 Del Skrevet 17. september 2007 Det var en sen morgen! Har De hvilt Dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. september 2007 #716 Del Skrevet 17. september 2007 Har du fått pcn hjemme opp og gå nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. september 2007 Forfatter #717 Del Skrevet 17. september 2007 Yes, så nå iler jeg inn i bloggen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. september 2007 #718 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke så mye nytt der, bare nerver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. september 2007 Forfatter #719 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor lenge skal du gå med disse nervene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. september 2007 #720 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor lenge skal du gå med disse nervene? Nja.. det blir ikke 2godtatte" nerver før klokken 0800 i mrg, så da er det vel et døgn fra da. Må man ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå