ashera Skrevet 6. september 2007 #681 Del Skrevet 6. september 2007 Har dere sett IKEA-reklamene på siden her? Det var da usedvanlig pent håndarbeid. Nå var jeg på vei inn i dagboka di for å bemerke dette, og så hadde du pinadø bemerket det selv, i all beskjedenhet. Så en annen variant over hele rompa til 37-bussen på vei hjem fra jobb igår.... et dugandes husmoremne må det være som står bak slikt vakkert pøtearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. september 2007 #682 Del Skrevet 6. september 2007 Har dere sett IKEA-reklamene på siden her? Det var da usedvanlig pent håndarbeid. Sikkert gjort i Photoshop, ingen klarer så pent arbeid for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 6. september 2007 #683 Del Skrevet 6. september 2007 Har dere sett IKEA-reklamene på siden her? Det var da usedvanlig pent håndarbeid. Sikkert gjort i Photoshop, ingen klarer så pent arbeid for hånd Samme tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. september 2007 Forfatter #684 Del Skrevet 6. september 2007 Si mer, si mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. september 2007 #685 Del Skrevet 6. september 2007 Gåte: Likheten mellom tuji og en spåkone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2007 #686 Del Skrevet 6. september 2007 Har dere sett IKEA-reklamene på siden her? Det var da usedvanlig pent håndarbeid. Sikkert gjort i Photoshop, ingen klarer så pent arbeid for hånd Antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. september 2007 Forfatter #687 Del Skrevet 7. september 2007 Gåte: Likheten mellom tuji og en spåkone? Kanskje mer enn du tror! Eller ikke. Jeg hadde forresten en krystallkule da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. september 2007 Forfatter #688 Del Skrevet 7. september 2007 Her sitter jeg på jobb og avspaserer... Noen måtte låse inn en pianostemmer, og siden jeg likevel skulle levere i barnehagen ble det meg. Nå skal jeg tusle inn og spille litt på det nystemte flygelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2007 #689 Del Skrevet 7. september 2007 En sniker står frem...... har jo sett deg hos kuppmakerne og kikket litt nysgjerrig innom. Hei jeg heter Skravla og er en sniker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. september 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 7. september 2007 Hei Skravla! Du er velkommen til å snike her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. september 2007 #691 Del Skrevet 7. september 2007 Kanskje mer enn du tror! Eller ikke. Jeg hadde forresten en krystallkule da jeg var liten. Hvis likheten er så stor, hvorfor slite for luselønn i DnK når du kan lage engleskole og tjene pææææng? Å, nå skjønner jeg det: Du er et fullkomment altruistisk vesen som ikke tenker på jordisk gods og gull, kun på de unges åndelige velbefinnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. september 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 7. september 2007 Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. september 2007 #693 Del Skrevet 7. september 2007 Her sitter jeg på jobb og avspaserer... Noen måtte låse inn en pianostemmer, og siden jeg likevel skulle levere i barnehagen ble det meg. Nå skal jeg tusle inn og spille litt på det nystemte flygelet Har du jobbet så mye at du kan avspasere allerede? Har ikke du akkurat begynt på igjen å jobbe da? Jeg er forøvrig aktiv-syk, så jeg tar halv dager. Ganske deilig i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. september 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg begynte noen dager før jeg egentlig skulle, for å få en overlapping med vikaren, dermed kan jeg allerede avspasere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 9. september 2007 #695 Del Skrevet 9. september 2007 Avspasering?? :klø: Forstår ikke ordet... tror ikke det finnes i mitt yrke... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. september 2007 #696 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg begynte noen dager før jeg egentlig skulle, for å få en overlapping med vikaren, dermed kan jeg allerede avspasere. Så deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. september 2007 Forfatter #697 Del Skrevet 10. september 2007 Det er så deilig å jobbe igjen! I halvannet år har jeg gått og lurt på hva som var meningen med at jeg skulle gå og luske rundt i ensomhet på Vestlandet, for jeg har ikke følt at jeg har hatt noe som helst igjen for det. Men nå slo det meg - kanskje det var for at jeg skulle merke hvor bra jeg har det her. JEg har bare jobbet en uke, men synes jeg har mye mer energi enn på lenge, og det kommer av at jeg får brukt meg selv på det jeg er god på. (Jeg er i meningen med livet-modus i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. september 2007 #698 Del Skrevet 10. september 2007 SÅ BRA!! Jeg har funnet gleden igjen jeg også :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. september 2007 #699 Del Skrevet 10. september 2007 Det er så deilig å jobbe igjen! I halvannet år har jeg gått og lurt på hva som var meningen med at jeg skulle gå og luske rundt i ensomhet på Vestlandet, for jeg har ikke følt at jeg har hatt noe som helst igjen for det. Men nå slo det meg - kanskje det var for at jeg skulle merke hvor bra jeg har det her. JEg har bare jobbet en uke, men synes jeg har mye mer energi enn på lenge, og det kommer av at jeg får brukt meg selv på det jeg er god på. (Jeg er i meningen med livet-modus i dag) Så husarbeid er ikke det du er best på altså?? :klø: Blir det slutt på smugrøykingen også nå da? Har mannen din begynt i ny jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. september 2007 #700 Del Skrevet 10. september 2007 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå