Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Har dere sett IKEA-reklamene på siden her? :sjarmor:

Det var da usedvanlig pent håndarbeid.

Nå var jeg på vei inn i dagboka di for å bemerke dette, og så hadde du pinadø bemerket det selv, i all beskjedenhet. Så en annen variant over hele rompa til 37-bussen på vei hjem fra jobb igår.... et dugandes husmoremne må det være som står bak slikt vakkert pøtearbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert gjort i Photoshop, ingen klarer så pent arbeid for hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

:Nikke:

Samme tenkte jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gåte: Likheten mellom tuji og en spåkone?

Kanskje mer enn du tror!

Eller ikke. Jeg hadde forresten en krystallkule da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på jobb og avspaserer... Noen måtte låse inn en pianostemmer, og siden jeg likevel skulle levere i barnehagen ble det meg. Nå skal jeg tusle inn og spille litt på det nystemte flygelet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sniker står frem...... har jo sett deg hos kuppmakerne og kikket litt nysgjerrig innom.

Hei jeg heter Skravla og er en sniker..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mer enn du tror!

Eller ikke. Jeg hadde forresten en krystallkule da jeg var liten.

Hvis likheten er så stor, hvorfor slite for luselønn i DnK når du kan lage engleskole og tjene pææææng? Å, nå skjønner jeg det: Du er et fullkomment altruistisk vesen som ikke tenker på jordisk gods og gull, kun på de unges åndelige velbefinnende. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på jobb og avspaserer... Noen måtte låse inn en pianostemmer, og siden jeg likevel skulle levere i barnehagen ble det meg. Nå skal jeg tusle inn og spille litt på det nystemte flygelet :)

Har du jobbet så mye at du kan avspasere allerede? Har ikke du akkurat begynt på igjen å jobbe da?

Jeg er forøvrig aktiv-syk, så jeg tar halv dager. Ganske deilig i grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte noen dager før jeg egentlig skulle, for å få en overlapping med vikaren, dermed kan jeg allerede avspasere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte noen dager før jeg egentlig skulle, for å få en overlapping med vikaren, dermed kan jeg allerede avspasere.

Så deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så deilig å jobbe igjen! I halvannet år har jeg gått og lurt på hva som var meningen med at jeg skulle gå og luske rundt i ensomhet på Vestlandet, for jeg har ikke følt at jeg har hatt noe som helst igjen for det.

Men nå slo det meg - kanskje det var for at jeg skulle merke hvor bra jeg har det her. JEg har bare jobbet en uke, men synes jeg har mye mer energi enn på lenge, og det kommer av at jeg får brukt meg selv på det jeg er god på.

(Jeg er i meningen med livet-modus i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å jobbe igjen! I halvannet år har jeg gått og lurt på hva som var meningen med at jeg skulle gå og luske rundt i ensomhet på Vestlandet, for jeg har ikke følt at jeg har hatt noe som helst igjen for det.

Men nå slo det meg - kanskje det var for at jeg skulle merke hvor bra jeg har det her. JEg har bare jobbet en uke, men synes jeg har mye mer energi enn på lenge, og det kommer av at jeg får brukt meg selv på det jeg er god på.

(Jeg er i meningen med livet-modus i dag)

Så husarbeid er ikke det du er best på altså?? :klø: Blir det slutt på smugrøykingen også nå da? :fnise:

Har mannen din begynt i ny jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...