tuji Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #601 Del Skrevet 6. juli 2007 Så utrolig deilig å være alene! Det har jeg ikke vært hele denne uka. Mannen virket litt sur på meg da jeg nærmest tvang ham til å stå opp med L. klokken 7 i dag. Greit nok at han jobber, men jeg har stått opp og vært hjemme med henne hver eneste dag denne uka, så jeg synes jeg kunne få sove litt til. Så får han heller slappe av etter jobb. I dag sender sydamen bursdagsgaven hans, forresten. Jeg gleder meg til å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #602 Del Skrevet 9. juli 2007 Åååh, jeg må begynne å pakke i dag... Vi flytter om tre uker, og hele neste uke reiser jeg på ferie med L., så det må altså skje snart. Det blir ikke noen enkel jobb, for dette huset er et eneste kaos, og det er akkurat det motsatte av det jeg vil ha i det nye - ergo må det pakkes oversiktlig og bra. Bare strikke litt først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juli 2007 #603 Del Skrevet 10. juli 2007 Oj, her har det skjedd ting. Kjedelig at snuppa skal vaere saa plaget. Krysser fingrene for at hun holder seg frisk resten av sommeren. God pakking! Ta det som en anledning til aa kvitte deg med ting du ikke trenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #604 Del Skrevet 13. juli 2007 Har ikke giddet å skrive på en stund, KG er gørr for tiden... Huset er strøkent, for i dag kommer det noen potensielle leieboere og skal kikke. Det er bra, for det er mye lettere å pakke fornuftig med et ryddig hus. Har såvidt begynt pakkingen, men nå blir det pause en ukes tid mens jeg drar på ferie med L. Vi skal på en liten vestlandsturné, først til søsteren min, så til svigers på hytta (bare et døgn...), og til slutt til mine foreldres hytte. Det blir mange mil! Må bare innrømme at jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg... Vi reiser i morgen, første etappe er på 3,5 times effektiv kjøring. Alene med treåring i baksetet betyr det nærmere 5. Må strikke som en idiot mens vi er borte, for bunadstrømpene er ikke påbegynt enda. Det vil si - jeg begynte, men må finne et nytt mønster som ikke er beregnet på menn med tømmerstokklegger. Bunad og sko er i hus, skjorte er under produksjon, og nå mangler jeg bare sølv og kniv. Og strømpene - sukk. Gleder meg veldig til å gi bort alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juli 2007 #605 Del Skrevet 13. juli 2007 God ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. juli 2007 #606 Del Skrevet 15. juli 2007 God tur! Alenemedbarnferie kan være et pes... Vi kjører oppover i morgen, og det er rett på jobb i morgen kveld. Mye å gjøre allerede første uka... og jeg som hadde håpet på noen rolige dager i starten, særlig siden R. skal på kongress til andre siden av jordkloden til helga.... Så da blir det alenemedbarnogjobbeferie på meg en uke. Bra at jeg har pil og buke, kniv og fiskestang og et sett besteforeldre som naboer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #607 Del Skrevet 21. juli 2007 Puh. Tilbake fra road trip med småttisen - ferie for henne, men ikke for meg. Vi har lagt bak oss nesten 90 mil i bil, og besøkt det som er å besøke av familie på Vestlandet. Slitsomt og koselig. Nå koser jeg meg med en øl og prøver å holde øynene åpne en stund til. I morgen skal jeg SOVE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 21. juli 2007 #608 Del Skrevet 21. juli 2007 Her har det jammenmeg skjedd litt av hvert mens jeg ikke har klart å rote meg inn hit. Sov godt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. juli 2007 #609 Del Skrevet 21. juli 2007 Nu hvil deg, borger - det har du fortjent. Denne uka er jeg alenemor... selv om gutta mine heldigvis er litt mer selvgående enn lissjetausa di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #610 Del Skrevet 22. juli 2007 Tittei! Jeg er våken likevel, jeg. Mannen måtte rykke ut på en stygg ulykke i morgentimene, så jeg hadde ikke samvittighet til å la ham ta morgenskiftet her hjemme også, selv om han tilbød seg det. L. sov til over åtte, så det er ikke så ille. I dag har jeg planer om å la mann og datter leke sammen mens jeg tar en biltur (har ikke fått nok bilkjøring likevel denne uka...) og tar bilder av Sogn og Fjordanes vakre natur. Det har gått opp for meg at vi flytter om en drøy uke, så jeg må jo forevige omgivelsene så vi har noe å vise folk der nede i sivilisasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. juli 2007 #611 Del Skrevet 23. juli 2007 Fotograferer du mye? Hvilket kamera har du? Nysgjerrig, jeg? Neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. juli 2007 #612 Del Skrevet 27. juli 2007 Drar opp pakkedama på førstesiden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juli 2007 #613 Del Skrevet 27. juli 2007 Ikke mange dagene igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 30. juli 2007 #614 Del Skrevet 30. juli 2007 Først en liten beskjed fra Tuji: Pcn hennes har konka, så da kommer hun seg ikke på nett og i morgen flytter de. Så til alle som savner Tuji, hun kommer så fort hun kan og har planer om å låne svigers pc så snart hun kan Så skule du mot formodning komme deg på nett før flyttinge; lykke til med flyttingen hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. juli 2007 #615 Del Skrevet 30. juli 2007 Puh, godt det ikke var noe verre, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2007 #616 Del Skrevet 30. juli 2007 Lykke til med flyttinga Tuji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #617 Del Skrevet 31. juli 2007 Halla jenter! Pakking er unnagjort, jentene har dratt sin kos med Widerøe og skal ALDRI tilbake til det hølet av ei bygd. Nå sitter vi her i Bærum hvor vi hører hjemme, mens far vasker ned kåken og kjører nedover. I morgen får vi huset, og jeg gleder meg som søren (ikke til å pakke ut...) Kommer plutselig tilbake, men med ujevne mellomrom, av grunner som Jerle har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. juli 2007 #618 Del Skrevet 31. juli 2007 Halla jenter! Pakking er unnagjort, jentene har dratt sin kos med Widerøe og skal ALDRI tilbake til det hølet av ei bygd. Nå sitter vi her i Bærum hvor vi hører hjemme, mens far vasker ned kåken og kjører nedover. I morgen får vi huset, og jeg gleder meg som søren (ikke til å pakke ut...) Kommer plutselig tilbake, men med ujevne mellomrom, av grunner som Jerle har nevnt. God bedring til maskina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. august 2007 Forfatter #619 Del Skrevet 1. august 2007 Kort innpå: Huset er overtatt, og jeg gruer meg mer enn noensinne til å ta fatt på utpakkinga, men jeg er egentlig bare innom for å si at JEG ELSKER Å BO I NÆRHETEN AV EN BUTIKK MED FERSKVAREDISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. august 2007 #620 Del Skrevet 2. august 2007 Kort innpå: Huset er overtatt, og jeg gruer meg mer enn noensinne til å ta fatt på utpakkinga, men jeg er egentlig bare innom for å si at JEG ELSKER Å BO I NÆRHETEN AV EN BUTIKK MED FERSKVAREDISK! Ohoi, dette kan bli dyrt!!!!! Men dersom mannen har fått seg jobb, klarer dere dere nok! Mens vi snakker om dyre ting, er gaven overrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå