Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

*kjører bil eller tar tog*

Jæskla dyre hotellrom 'a gitt!!

Edit: Beklager språkbruken!

Endret av Dallandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jæskla dyre flybilletter.

Men det kan jo gjøres litt senere på året også da... Nå i juni var det litt for dyrt for ei som skal på ferie hele juli :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunn ikke noe å klage over, med tanke på ferien i juli.... Men jeg har lyst på litt barnefri og mannefri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ta oss en tur Dallis?

(Grønn av misunnelse her jeg sitter. Har sjekket opp en del flyreiser i dag til div plasser i landet, men det blir litt dyrt 3 uker før sommerferien :sjenert: )

HIT!!

*viser fram saldo på konto*

Det hadde vært noe det ja Jerle... Hvor da?

HIT!!

*kjører bil eller tar tog*

Jæskla dyre hotellrom 'a gitt!!

Edit: Beklager språkbruken!

Det er jæskla billig overnatting her hos meg! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at jeg gikk til tannlegen i dag med en hulltann som ikke gjorde vondt, og kom hjem uten hull men med vondt? Hm.

Well well, går og legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul tannsmiley, Dallandra!

Det er rett og slett sol igjen, men ikke drepende varmt. Det passer meg ypperlig.

Det er fotografering i barnehagen i dag, og da jeg gikk for å hente posten så jeg at jenta mi var på vei ut for å bli tatt bilde av, så mor gjemte seg i buskene for å spionere :ler: Jeg synes det er så morsomt å se henne sammen med andre mennesker når hun ikke vet at jeg er der.

I dag skal jeg bare vaske klær og finne ut hva jeg skal ha på meg på fest i morgen. Hva i alle dager tar man med til en hagefest i Bergen? Uansett hva jeg tar på er det gambling med været.

Og så skal jeg strikke. Jeg har begynt på bunadstrømper til mannen, og kan ikke gjøre det når han er her, i tilfelle han i et lyst øyeblikk skulle oppdage hva jeg lager. Han har nok en liten mistanke om at han får bunad, men ikke at han får alt av meg. Han tror han får bunadskjorte av foreldrene mine (noe som stemmer), men jeg klarte å overbevise ham om at det nok er en aaaalt for dyr gave. Ferdig sydd koster det nesten 8000 kroner, men min mor skal lage den, så da er det bare materialene som koster. Det ligger vel på rundt 1000,-. Blir gøy å gi bort så fin gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk akkurat bildene fra siste fotografering i barnehagen.

Går det an å ha så søt datter da? :hjerter_rundt:

Men jeg lurer på hvordan i huleste de får henne til å smile så pent og sitte stille på samme tidspunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokker...

Det er en av de tingene jeg ønsker meg, men slik det er nå så har vi ikke en gang plass.... Så derfor er det utsatt til vi får bedre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en kjempefin tur i helgen! Tok ekspressbåt til Bergen, og det var fantastisk i det fine været. Shoppet og gikk på kafe sammen med venner på dagen, og om kvelden var det dobbel 30-årsfest. De hadde kjøpt kjempestort partytelt og dekket til 50, og leid inn kokker som grillet verdens beste mat. Jeg gikk på en aldri så liten rødvinssmell (som vanlig), men nå er det jo ikke så ofte jeg fester for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...