Annie Skrevet 13. juni 2007 #481 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er tett i venstre nesebor. Tenkte dere ville vite det. Venter spent på hva høyre nesebor finner på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #482 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg skjønner at dette er spennende, og kan nå melde om to halvtette nesebor (men ikke så tette at jeg ikke kan puste med munnen igjen). Melder fra med en gang det skjer noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. juni 2007 #483 Del Skrevet 13. juni 2007 Jøss!!! Her var det spenning på gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #484 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg skjønner at dette er spennende, og kan nå melde om to halvtette nesebor (men ikke så tette at jeg ikke kan puste med munnen igjen). Melder fra med en gang det skjer noe nytt! WOW!! Ting skjer virkelig her inne!! Venter i spenning på neste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #485 Del Skrevet 13. juni 2007 Venter også *trommer med fingrene* mens jeg spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #486 Del Skrevet 13. juni 2007 Forresten: Nå er det sånn ca 6 mnd til vi skal til London. Min plan er å spare ca 1000 kr mnd. Så har man til reise og opphold ++. Gaver til bursdag og jul: Penger til shopping. *Føler meg lur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #487 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) 1000 i mnd er way over my budjet..... Ellers så *stalker jeg Jerle! * Endret 13. juni 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #488 Del Skrevet 14. juni 2007 1000 kroner i mnd skal vi klare. Begge nesebor er åpne m/ fri flyt, så det skal bli spennende når jeg skal til tannlegen og bore i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #489 Del Skrevet 14. juni 2007 1000 kroner i mnd skal vi klare. Hva med fruen i nytt hus da, får du ikke en del mer utgifter? Håper det går greit hos tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #490 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva med fruen i nytt hus da, får du ikke en del mer utgifter? Håper det går greit hos tannlegen. Mer utgifter, men også mer inntekt enn jeg har hatt den siste tiden, så det bør gå! Ferdig hos tannlegen nå, hadde et kjempehull. Jeg ble litt nervøs når han var ferdig å bore, for da mumlet han ett eller annet om at "jeg tror ikke vi trenger å rotfylle, men du bør ta et bilde om et par år" . Jeg orker ikke mer rotfylling! Er alvorlig bekymret for tennene mine nå...hjelp! Mannen er på kurs til i morgen. Sikkert deilig for ham med en natt på hotell, særlig siden han måtte reise hjem for å pleie meg forrige gang. Lørdag morgen reiser jeg til Bergen for å feire dobbel 30-årsdag til et vennepar. Gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. juni 2007 #491 Del Skrevet 14. juni 2007 O tapre kvinne! Blir uvel bare av å lese om tannlegeting, jeg, enda så tøff jeg er på alt annet som har med kropp og helse å gjøre. Ha det kjekt i Bergen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #492 Del Skrevet 14. juni 2007 Reiser du alene til Bergen? Det høres i grunn deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #493 Del Skrevet 14. juni 2007 Jepp, det gjør jeg. Begge var invitert, men det er ikke akkurat barneselskap, og vi har ikke barnevakt innen rekkevidde. Siden det er "mine" venner drar jeg. Det er bare snakk om en natt, da, så det er ikke så voldsomt. Men jeg gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #494 Del Skrevet 14. juni 2007 Gjør ikke noe at det ikke er så lenge, er jo godt å komme seg vekk litt også. Er sikker på det er godt for sjelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. juni 2007 #495 Del Skrevet 14. juni 2007 Åh, det hørtes aldeles fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #496 Del Skrevet 14. juni 2007 Åh, det hørtes aldeles fantastisk ut! Skal vi ta oss en tur Dallis? (Grønn av misunnelse her jeg sitter. Har sjekket opp en del flyreiser i dag til div plasser i landet, men det blir litt dyrt 3 uker før sommerferien ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. juni 2007 #497 Del Skrevet 14. juni 2007 *viser fram saldo på konto* Det hadde vært noe det ja Jerle... Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #498 Del Skrevet 14. juni 2007 *viser fram saldo på konto* Det hadde vært noe det ja Jerle... Hvor da? Hvor som helst, bare å komme seg bort litt. Kunne reist til Finnskogen om så var... Men det var den prisen da.... *hehe jeg kupper igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. juni 2007 #499 Del Skrevet 14. juni 2007 *kupper med* Trondheim? Vi behøver jo bare overnatte en natt!! På hotell såklart, for å gjøre husmorferien komplett!! *sjekker priser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #500 Del Skrevet 14. juni 2007 *kupper med* Trondheim? Vi behøver jo bare overnatte en natt!! På hotell såklart, for å gjøre husmorferien komplett!! *sjekker priser* Sjekker flybilletter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå