Annie Skrevet 11. juni 2007 #461 Del Skrevet 11. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #462 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei, dere to! Intervjuet går nok bra, det viktigste er at du er deg selv og ikke prøver å gjøre deg til noen du ikke er. Du må fortelle etterpå hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå skal jeg på sommerfest i barnehagen Har med sjokoladekake og grillmat, det blir nok koselig! Mannen er på vakt, så vi får håpe at ingen blir syke de neste tre timene, så han også får vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #464 Del Skrevet 11. juni 2007 Sender *værefriskstøv* til alle i Huttiheita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #465 Del Skrevet 11. juni 2007 Alle holdt seg friske Det var en hyggelig fest, barna sang for oss og jeg er tydeligvis den eneste som synes det er rørende. De andre har vel så mange barn at de har blitt herdet med årene. Etter festen dro vi og fisket bittelitt (eller badet sluken, alt ettersom), handlet inn blomsterkrukke, jord og vannkanne og plantet solsikkefrø utenfor huset. L. ble litt overrasket da ikke blomsten kom opp med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #466 Del Skrevet 11. juni 2007 Vi skal på skoleavslutning på torsdag, og jeg håper det blir fint utevær, for da kan jeg ha på meg mørke solbriller. Jeg griner hver gang ungene opptrer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2007 #467 Del Skrevet 12. juni 2007 Jammen Tuji da, hvor er du????????? Jeg har jo friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii og tid til KG! Eh, så var det det å la verden stoppe opp for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 12. juni 2007 Er jo her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2007 #469 Del Skrevet 12. juni 2007 Ju hu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 12. juni 2007 Men nå har jeg tenkt å gå ut på trappa en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2007 #471 Del Skrevet 12. juni 2007 Men nå har jeg tenkt å gå ut på trappa en tur... Lurer fælt på hva du skal der... tror jeg joiner etter en stk stinkende bleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva er mer irriterende enn et barn som hoster uten stans en hel natt? Å ligge ved siden av en mann som sukker HØYT for hvert host! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2007 #473 Del Skrevet 12. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg var sikker på at denne natten skulle bli et helvete. I går kveld gikk jeg og bar rundt på en sovende, hostende unge i nesten en time mens vi ventet på at efedrinen skulle virke. (Hun hoster mindre når hun er oppreist). Når Frustrerte fruer begynte hadde hun sluttet å hoste, og sånn holdt det seg jammen gjennom hele natta! Jeg blir også forkjølet nå, men det er jo ikke noe stress, bare irriterende. Skal til Bergen på fest i helgen, så jeg håper det roer seg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #475 Del Skrevet 13. juni 2007 Huff, stakker lita. Håper hun er bedre i dag. og håper du holder deg frisk til Bergenstur! Ha en god en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #476 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er tett i venstre nesebor. Tenkte dere ville vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #477 Del Skrevet 13. juni 2007 Venter spent på hva høyre nesebor finner på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 13. juni 2007 Det fungerer foreløpig tilfredsstillende. Nå skal jeg ta meg en liten tur i skogen (!), så får vi se hva alt pollenet kan gjøre med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #479 Del Skrevet 13. juni 2007 God tur, hilse pollenet fra meg da. Jeg skal sove litt tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. juni 2007 #480 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg skal også sove.... bare den forbaskede bilalarmen som står og uler utenfor vinduet mitt gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå