ashera Skrevet 5. juni 2007 #441 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Vi kunne selvfølgelig gjort det, men når vi kjenner en som er spesialist på området er det like greit å konsultere ham. Dessuten tar det noen uker før man merker forskjell, så det er ikke så fort gjort, og hvis man tar for mye kan man få ganske kjipe symptomer da også. Etter noen slike runder, har jeg blitt et autonomt menneske mht. stoffskiftmedisiner. Man skal jo ikke eksprimentere på egen hånd i utgangspunktet, men etter en stund vil man kjenne kroppen sin så godt på dette området at man vet når man trenger mer og/eller mindre. Sier fastlegen min. Pass på å få målt deg en eller flere perioder du føler deg bra, slik at du har et sammenligningstall du vet er greit. Og øk ikke doser uten å ha målt om du trenger det Slikt kan forresten variere med årstidene og med hormonell tilstand. Doseendringer bør skje gradvis og ikke med mer enn 25 mikrogram om gangen, jeg øker først annenhver dag og så hver dag etter to uker. Men hypersymptomer er ikke noe orsomt, det vet jeg alt om, for jeg har vært det på ordentlig. Endret 5. juni 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 5. juni 2007 Skal ta en ny måling om en måneds tid for å se om det bare er naturlig variasjon. Det kan godt hende, men jeg merker godt at det er noe som ikke stemmer. I går måtte jeg overlate rattet til mannen på en biltur til byen fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg. Det er litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2007 #443 Del Skrevet 5. juni 2007 Hjernetåke er definitivt det verste symptomet på svineriet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #444 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) *rigger meg til foran tv-en med is (low-fat, selvfølgelig...)* Endret 5. juni 2007 av tuji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2007 #445 Del Skrevet 5. juni 2007 Her i huset er i i ferd med å etablere en tradisjon for å se på Nigella hele familien samlet, A. er ivrigst og vil lage ALT. Så til helga har jeg lovet å lage de hyperusunne panerte og fritterte svinekotelettene fra sist uke. Heldigvis syns de sjokoladekaka fra idag var for klissete, alt for mye honning. Men jeg vet noe annet atskillig mer begrensede mengder honning er godt til (1 teksje cirka): Gresk yoghurt med ristede mandler. Vips ikke så aller verst lavkarbo, deilig kveldskos. Nå er fettgehalten åtte prosent, men det er myyye mindre sukker enn det meste av det jeg ellers har lyst på av søtt. Det spiste jeg mens jeg satt på ebay og glemte fruene helt - dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 6. juni 2007 Nå har jeg gått tur to dager på rad, og er fremdeles ikke syltynn! Dette overrasker meg. Det ligger en pakke og venter på meg på posten, full av garn Jeg bestilte nesten 40 nøster fra en butikk som har opphørssalg, til 40% avslag - men aner ikke hva de skal brukes til enda. I tillegg bestilte jeg fire garnpakker fra Pinnsvindesign i går, så nå har jeg et lagringsproblem. De har utrolig mye fint, særlig liker jeg Hanne Falkenbergs og Marianne Isagers design. Strikkeglade burde absolutt ta en titt der, men vær obs på at det er lett å gå amok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juni 2007 #447 Del Skrevet 6. juni 2007 La den til som favoritt. Så gjenstår det å se om jeg tør å gå inn på den igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. juni 2007 #448 Del Skrevet 6. juni 2007 Å, der hadde de mye fint. Jeg bare elsker Rowangarn, da jeg var i Oxford for uhorvelig mange år siden, fant jeg en egen flagship store med bare Rowanprodukter. Gjett om jeg hamstret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #449 Del Skrevet 7. juni 2007 I dag er jeg i skikkelig dårlig form. Er uvel og helt fullstendig tom for energi. Enten er det et mystisk virus på vei, eller så er det stoffskiftet mitt som er gått helt bananas. Jeg har ligget på sofaen i hele dag, og da jeg innså at jeg ikke kom til å være i stand til å hente L i barnehagen, lage middag og alt det der, måtte jeg ringe mannen min som er på kurs. Nå kommer han hjem, og jeg har kjempedårlig samvittighet fordi han går glipp av en natt på hotell og båttur i kveld. Jeg vet jo at det ikke er min feil, men dette har en tendens til å skje med oss, og det er alltid han som må ta støyten. Uffameg, dårlig dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. juni 2007 #450 Del Skrevet 7. juni 2007 Det der vet jeg alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #451 Del Skrevet 8. juni 2007 Bedre i dag, heldigvis. Skulle faktisk ønske at solen tok en pause, for varmen gjør ikke underverker for formen. Skal prøve å komme meg litt ut i dag, siden jeg sov i hele går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juni 2007 #452 Del Skrevet 8. juni 2007 God helg og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #453 Del Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk, og god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har tatt årets første bad i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. juni 2007 #455 Del Skrevet 9. juni 2007 Tøffa! Sytten grader, eller......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 9. juni 2007 Sånn omtrent. Varmt og deilig! Ikke noe bad i dag, det er overskyet, og L har pådratt seg noe som høres mistenkelig ut som falsk krupp. Siden hun har astma, får hun som regel alle mulige hoste-varianter når hun først drar i gang, så vi får ligge lavt med bading en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. juni 2007 #457 Del Skrevet 10. juni 2007 Så tøff du er. Jeg stakk ikke en gang ei tå ned i sjøen når vi var i fjøra i går. Håper L. er bedre, er ikke alltid så lett med disse astma barna våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #458 Del Skrevet 10. juni 2007 Det tøffe var ikke å trosse det kalde vannet, men å blottlegge det blåhvite sideflesket. Jeg er ikke akkurat en drøm i bikini for tiden. Jeg gir selvfølgelig stoffskiftet all skyld for det... Men jeg tenker som så at disse folkene her oppe i indre enfold skal jeg aldri møte igjen, så jeg driter i om de synes jeg er en ulekker røy. L. har vært ganske fin i natt og i dag, heldigvis. Håper ikke forkjølelsen får tak. Jeg kunne trengt en dag med litt regn. Jeg holder på å renne vekk, rett og slett. Leiligheten vår er badet i sol hele dagen, og vendt mot sola har vi en hel vegg med enorme vinduer som bare suger inn varmen. Lovely. Vi kjøpte en liten vifte i går, men den må nesten L få ha på rommet sitt om natten. Må nok kjøpe flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg baker sjokoladekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 11. juni 2007 #460 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg baker sjokoladekake... Jeg gruer meg for intervju, tror i grunn du har det best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå