Annie Skrevet 2. juni 2007 #421 Del Skrevet 2. juni 2007 Får håpe det er noe du kan få hjelp for i allefall. Hørtes ikke bra ut å ha det sånn. Har vært nydelig sommervær her i dag, og det har blitt utnyttet til fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #422 Del Skrevet 3. juni 2007 Hjemom for å ta en liten pause fra solen. Vi ligger i parken og sløver i dag. Det er deilig for store og små; jeg ligger og sløver, og L. spinner rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. juni 2007 #423 Del Skrevet 3. juni 2007 Park på landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #424 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, er det ikke urbant? Det beste er at folk ikke er vant til å ligge som sild i tønne i parken her, så hvis noen går forbi og ser at jeg ligger der på et pledd, så tenker de "jaja, parken er tatt for i dag", og så får jeg ligge der i fred. Funker fint for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. juni 2007 #425 Del Skrevet 3. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. juni 2007 #426 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, er det ikke urbant? Det beste er at folk ikke er vant til å ligge som sild i tønne i parken her, så hvis noen går forbi og ser at jeg ligger der på et pledd, så tenker de "jaja, parken er tatt for i dag", og så får jeg ligge der i fred. Funker fint for meg. Jeg er temmelig sikker på at hele bygda snakker om de raringene som ligger i parken..... Har dere latte der også, nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #427 Del Skrevet 3. juni 2007 Neineinei, er du gal!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 3. juni 2007 #428 Del Skrevet 3. juni 2007 Huff Tuji, håper det ikke er noe med stoffskiftet ditt igjen. Du har vel vært ganske bra en lang stund nå? Flink pike som både turde å ta blodprøve og at mannen gjorde det. Her har det vært ca 24 grader i dag, det er skjønt på Vestlandet da! Ingen plass i hele verden slår Sunnmøre i solskinn (ble plutselig litt patriot her...) Eneste dumme med dagen er at jeg har hatt bunad på hele dagen, da kunne solen godt ha spart seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #429 Del Skrevet 4. juni 2007 Jo, jeg har vært i ok form ganske lenge nå, så jeg håper jeg ikke blir dårligere nå når jeg snart skal begynne å jobbe igjen. Får prøveresultatene i dag eller i morgen. Jeg driver fremdeles og innreder og pusser opp inne i hodet mitt (hm...det kan tolkes på to måter, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg vil ha skifergulv i vindfanget og på kjøkkenet. Lurer på hva det koster? *surfe litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juni 2007 #430 Del Skrevet 4. juni 2007 Skifer er fint, men begynner det ikke å bli en motesak? For da vil jeg væffal ikke ha det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #431 Del Skrevet 4. juni 2007 Skifer er fint, men begynner det ikke å bli en motesak? For da vil jeg væffal ikke ha det.... Vet ikke, men det driter jeg egentlig i... Klarte ikke å finne ut noe om pris, forvillet meg heller inn på www.scandinaviandesigncenter.com, og der hadde de litt av hvert jeg kunne tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juni 2007 #432 Del Skrevet 4. juni 2007 Tør ikke gå inn på linken... det høres fryktelig dyrt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #433 Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp, det er det. Ikke en butikk jeg kan impulshandle i, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #434 Del Skrevet 4. juni 2007 Æsj, antagelsene om at stoffskiftet er ute på tur igjen var dessverre riktige . På det forrige stedet vi bodde gikk jeg til en spesialist, og da vi flyttet avtalte vi å holde kontakten hvis det skulle bli verre (gjennom mannen min, det føles ikke riktig at han skal drive og medisinere meg). Denne spesialisten jobber to uker på og to uker av, og er borte denne og neste uke. Altså går det to uker før jeg evt. får regulert dosen. Så før den tid må jeg bare gå rundt med en ulldott i hodet. Lurer på hva som gjør at det svinger slik? Burde lese meg opp litt på sykdommen, men det er så mye svada på nett, så det er ikke godt å vite hva man skal tro på. Jeg har vært ute noen timer og kost meg i dag. Først et par timer i parken, så fant jeg meg en flytebrygge hvor jeg satt og dyppet tærne i vannet og leste blad. Deilig, men nå er jeg varm og ør i toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juni 2007 #435 Del Skrevet 4. juni 2007 Mannen din kan ikke gi deg den dosen du fikk før fra spesialisten så lenge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #436 Del Skrevet 4. juni 2007 Mannen din kan ikke gi deg den dosen du fikk før fra spesialisten så lenge da? Det er jo det jeg har nå, men jeg må tydeligvis øke dosen. Spørsmålet er bare hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juni 2007 #437 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan dere ikke prøve dere fram? Eller er det en fryktelig dårlig idè? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #438 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan dere ikke prøve dere fram? Eller er det en fryktelig dårlig idè? Vi kunne selvfølgelig gjort det, men når vi kjenner en som er spesialist på området er det like greit å konsultere ham. Dessuten tar det noen uker før man merker forskjell, så det er ikke så fort gjort, og hvis man tar for mye kan man få ganske kjipe symptomer da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #439 Del Skrevet 5. juni 2007 Klokken er bare ti, og jeg har allerede vært i skogen og trimmet! 25 minutter rett opp i rask gange gjør nok susen på sideflesket, i hvert fall hvis jeg gjør det til en vane. Innbiller meg at det er bra for stoffskiftet å holde seg litt i form, så jeg må trene når jeg orker. Bra for humøret er det også. litt for meg selv, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2007 #440 Del Skrevet 5. juni 2007 WOW!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå