ashera Skrevet 25. mai 2007 #401 Del Skrevet 25. mai 2007 Vil også ha! Skjønt, de er vel ikke helt ferske lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 26. mai 2007 #402 Del Skrevet 26. mai 2007 Håper dere koser dere i helgen med besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #403 Del Skrevet 26. mai 2007 JERLE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #404 Del Skrevet 26. mai 2007 Var visst hos Tuji nå ja.... TUJI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. mai 2007 #405 Del Skrevet 28. mai 2007 Flere som er/har vært opptatt med svigerser i pinsa, ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 29. mai 2007 Jepp, vi har hatt besøk, men nå har de reist. Det er slitsomt å ha gjester selv om de ikke forlanger noen oppvartning. Man blir gående og lage mat og rydde hele tiden. Har vært en snartur i byen i dag, og endelig kjøpt regnklær til meg og mannen, noe vi har tenkt på å gjøre i ett år. Når det endelig er gjort, kommer selvfølgelig fineværet - men det har jeg ikke tenkt å klage over! Regnet kommer tidsnok tilbake, vi snakker tross alt om Vestlandet. Det blir forresten bunad til mannen! Mor skal lage skjorte, så da blir det alvor av planene. Jeg fikk litt sjokk da jeg så prisen på ferdig skjorte (nesten 8000 kroner), og jeg var ikke sikker på om jeg klarte å lage den selv, men så tilbød hun seg å gi ham det. Da trenger jeg bare å strikke strømper og flette båndene som skal holde dem oppe, og kjøpe resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #407 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvor finner man priser på forskjellige skjorter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #408 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg sendte mail til Husfliden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. mai 2007 #409 Del Skrevet 29. mai 2007 Kan du ikke sende litt bunadsstøv til R. også? Alle mannfolka i vår familie har bunad, unntatt han og oldefar på 87. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan du ikke sende litt bunadsstøv til R. også? Alle mannfolka i vår familie har bunad, unntatt han og oldefar på 87. Hva med litt godt gammeldags gruppepress? I dag skal jeg gå tur i skogen. Har funnet et koselig sted oppe i høgget bak huset vårt som er perfekt for å bare sitte og slappe av og se ut over fjorden, og dit planlegger jeg å gå med en kaffekopp senere. Må nyte livet uten jobb mens jeg kan, nå begynner det å nærme seg slutten på den tilværelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. mai 2007 #411 Del Skrevet 30. mai 2007 Åh, det høres herlig ut! Vi har en sånn plass øverst i tomta vår. Er bare 50 meter eller no' å gå dit, men det er bratt dit, og veldig lunt med flott utsikt. Har planer om å lage meg en slags sitteplass oppi der. Eller... når jeg tenker meg om så er det kanskje rett på andre sida grensa så da er det vel ikke vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. mai 2007 #412 Del Skrevet 30. mai 2007 Hva med litt godt gammeldags gruppepress? Ja, hadde det bare hjulpet på mr. Stirrig himself... Kos deg i skauen! Det er sol da, formoder jeg? Her i øst er det regn og hutrekjølig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg ønsker meg Jøtul 371. Den koster 11.500 kroner, så det blir ikke i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #414 Del Skrevet 31. mai 2007 Fikk så lyst på pizzahorn at jeg tror vi må ha det til middag i dag! Jeg bruker karbonadedeig og lager en salat ved siden av, så blir det litt sunnere. Jeg har nemlig begynt et nytt og bedre liv - igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mai 2007 #415 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg ønsker meg Jøtul 371. Den koster 11.500 kroner, så det blir ikke i år. Kjempefin ovn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. mai 2007 #416 Del Skrevet 31. mai 2007 Ovn er en velsignelse. Vårt liv i denne leiligheten er delt inn i Før ovnen og Etter ovnen. Det verste av alt er at vi måtte fyre i pinsa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 1. juni 2007 Nå er jeg kry! Har vært på legekontoret og tatt blodprøve - performed by Mr. Tuji himself! Det er første gang han har fått lov å stikke i meg, jeg ser liksom ikke på ham som ordentlig lege...men det er han jo. Og når han klarer å legge inn veneflon på pasienter i bil og på humpete brostein, klarer han vel å ta en enkel blodprøve. Pedagog som jeg er, evaluerte jeg ham etterpå (det er jo det man lærer av...), og han klarte seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. juni 2007 #418 Del Skrevet 1. juni 2007 Flinke begge to! Nå sitter mannen i sofaen med tekoppen og siste utgave av Fotografi. Rekonvalesens, heter det visst. Hent noe å drikke, hera, og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 2. juni 2007 Gjesp...jeg er så trøtt i dag. Har vært litt (ekstra) fjern i det siste, og litt "lodden" i øynene, hvis det gir noen mening. Jeg kan bli sånn at jeg virkelig ikke klarer å konsentrere meg, f. eks. da vi var i byen forrige helg ble jeg helt tåkete og klarte ikke å passe på andre enn meg selv. Ikke svimmel eller noe, bare borte vekk. Det var derfor jeg tok blodprøve i går, for dette minner meg om da jeg hadde ganske lavt stoffskifte. Vi får se om det er det. Mannen har vakt, så vi kan ikke finne på noen store krumspring i helgen, men i dag skal vi gå på en liten tur opp i skogen, og sette oss ned der og spise. Kanskje tar vi med noen horn med bringebærsyltetøy inni, som vi bakte i går. Det blir koselig. Håper det ikke begynner å regne, bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. juni 2007 #420 Del Skrevet 2. juni 2007 Det der høres veldig lavt stoffskifte ut, spør du meg. Håper dere beholder det fine været, sommeren kom endelig hit også. Var på landskamp og satt i kortermet trøye klokka ti om kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå