ashera Skrevet 22. mai 2007 #381 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Bemz er en kul butikk, tror det var en tråd her for en stund siden der noen sa de hadde gode erfaringer med sjappa. Vi må nok også ty til den, skal nemlig ha oss en Karlanda til når vi bygger om til sommeren. Da blir det sofa på Finn og trekk på Bemz. Eneste ulempen er at de ikke har ulltrekk der. Til teakstolene: Retrodepot? Klikk på Fabrics, så på 60's & 70's Endret 22. mai 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 22. mai 2007 Evt. kan du kjøpe min Karlanda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. mai 2007 #383 Del Skrevet 22. mai 2007 Hehe, nå kommer det snart en modde og tar deg, når du oppfordrer til kjøp og salg her inne. Mht. sofaer er Søren Lund drømmen. Eller Erik Jørgensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 22. mai 2007 Alt dansk er i grunnen bra - men gjerne dyrt også. Får begynne å putte penger på sparegrisen innimellom, så kanskje det blir noe etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. mai 2007 #385 Del Skrevet 22. mai 2007 For du tror virkelig at pengene dine overlever på sparegrisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 22. mai 2007 Egentlig ikke. Jeg klarer å åpne selv den mest sperrede konto, så det er bare noe jeg sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. mai 2007 #387 Del Skrevet 22. mai 2007 Du vet at du kan få en Søren Lund for en herrebunad. Jeg bare nevner det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #388 Del Skrevet 22. mai 2007 Ikke si sånt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. mai 2007 #389 Del Skrevet 22. mai 2007 Når fristeren kommer og banker på ditt hjerte og spør om hun får komme inn Da svarer du.....: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mai 2007 #390 Del Skrevet 22. mai 2007 JA takk begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #391 Del Skrevet 23. mai 2007 Skal til tannlegen i ettermiddag (igjen). Håper han blir ferdig med den elendige rotfyllingen i dag. Må uansett ha en ny time pga et hull han fant sist. Disse tennene mine begynner å bli dyre. Når jeg kommer tilbake til min faste tannlege, skal jeg virkelig ta en oppussing i kjeften. Det skal pusses og flikkes og, om nødvendig, blekes. Dette besluttet jeg i går, da jeg satt og så på et 15 år gammelt bilde av meg selv med perfekt perlerad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2007 #392 Del Skrevet 23. mai 2007 HAr snart nok sølv i tenna til at det burde tilsvare sølvet til bundaden til mannen.... LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #393 Del Skrevet 23. mai 2007 HAr snart nok sølv i tenna til at det burde tilsvare sølvet til bundaden til mannen.... LYKKE TIL!! Samme her! Hadde det enda vært ekte sølv, så hadde jeg hatt en formue å skryte av. Hadde egentlig tenkt å bytte ut amalgamfyllingene mine når jeg får råd, men i følge tannlegen her er det ikke lurt så lenge de er hele og fine. Det er visst fordi man borrer bort litt av selve tanna hver gang man fjerner en fylling, og da blir naturlig nok tanna skjørere. Vi får se, jeg har i hvert fall tenkt å få en second opinion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. mai 2007 #394 Del Skrevet 23. mai 2007 Lykke til hos tannlegen - vær trygg på at dette er ekte virtuell empati. Jeg skal trekke visdomstann på tirsdag, men nå blir kanskje mannen operert da (se dagboka mi), så da må jeg kanskje utsette timen *håper*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #395 Del Skrevet 23. mai 2007 Takk, hera! Tanna er fylt! Meeeen...jeg har en ny date med tannlegen 14. juni for å bore gigantisk hull. Det er nesten så jeg får lyst til å be ham ta en visdomstann i samme slengen, når jeg først holder på. Jeg kommer ikke til å få ro i sjela før alle visdomstenner er ute, og dessverre er det tre igjen. Spurte tannlegen om smokk og tannstilling, og om de permanente tennene får samme stilling som melketennene har. Heldigvis for min snuppelure skal det ikke ha noe å si så lenge hun slutter med smokk før hun får nye tenner. Gode nyheter for oss, det passer ikke så godt å slutte med smokk midt i flytte- og omstillingsprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. mai 2007 #396 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) O tapre kvinne! Mht. til smokk, så hadde vi motsatt problem av det dere har.... førstemann ville ikke ha smokk, andre slutta selv da han fikk sin første tann. Skulle gjerne ha hatt noe annet å stappe i munnen på dem enn puppen, for så si det sånn. Lurt å ikke slutte med sånt når alt annet i livet endres.... Her sitter jeg og prøver å finne et alternativ til den planlagte ferien vår. Haltepinken skal nemlig under kniven (eller retter sagt artroskopet) allerede neste torsdag, og får nok ikke kjøre bil eller langt mindre være aktiv om fem uker.... tenkte du var den rette å klage til, du vet jo alt om avlyste ferier pga. sykdom.... Endret 23. mai 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 24. mai 2007 I dag er det planleggingsdag i barnehagen (som vi fikk vite om i går), og L. er hjemme med mamma. Vet ikke helt hva vi skal finne på, men har lyst til å gjøre noe morsomt, siden jeg har inntrykk av at hun ikke har det helt greit for tiden. Håper vi slipper pøsregn, da kunne vi gått på tur i skogen med nistepakke. Men det er nok ikke veldig sannsynlig. På lørdag kommer svigers og svoger, og de blir til mandag morgen. Huset ble shina til 17. mai, så nå trengs det bare litt rydding, støvtørking og å vaske over gulvene. Pluss at vinduene bør tas. Og badene. Egentlig blir det vel en full husvask likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #398 Del Skrevet 24. mai 2007 Kan de si i fra om planleggingsdag dagen før?? Kos deg med Prinsessa, kanskje det er det dere kan gjøre forresten? Leke prinsesser og sminke og kle dere ut? Det pleide å være en sikker vinner her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #399 Del Skrevet 24. mai 2007 Sminke er en favoritt her også! Ellers liker hun godt å bake, kanskje vi lager boller eller noe. Jeg kan ikke si 100% sikkert at de ikke har sagt fra om planleggingsdagen før, for det var et foreldremøte jeg ikke fikk gått på pga sykdom, men i alle papirene vi har fått står det at planleggingsdagen er 30. mai. For meg er det ikke så nøye, håper bare at de andre foreldrene har fått det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #400 Del Skrevet 24. mai 2007 Kom gjerne hit med boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå