ashera Skrevet 4. mai 2007 #301 Del Skrevet 4. mai 2007 God tur østover - og lykke til med evt. budrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 4. mai 2007 #302 Del Skrevet 4. mai 2007 Krysser alt jeg har for vellykket budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. mai 2007 #303 Del Skrevet 4. mai 2007 me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2007 #304 Del Skrevet 5. mai 2007 Krysser jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. mai 2007 #305 Del Skrevet 6. mai 2007 Venter på oppdatering...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 7. mai 2007 Budrunde begynner i dag. Jeg må fikse helt selv, for mannen ligger i senga med vondt i magen. Funderer på om det er blindtarmen...hm...håper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 7. mai 2007 #307 Del Skrevet 7. mai 2007 Lykke til med budrunde! Jeg vet hvor nervepirrende det kan være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #308 Del Skrevet 7. mai 2007 God bedring til mannen og lykke til med budrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #309 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå har vi lagt inn bud, så da er det bare å vente. Jeg kjører min egen taktikk siden mannen er for syk til å delta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #310 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva går taktikken ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 7. mai 2007 Å by med museskritt, ikke 50 eller 100.000 i slengen. Håper at de andre tror jeg kan holde på i evighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #312 Del Skrevet 7. mai 2007 Kanskje lurt, kanskje ikke.... Budrunder er fryktelig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #313 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi har prøvd å fleske til i de andre budrundene, i håp om å skremme bort de andre. Foreløpig har ikke det virket, så nå får vi se hvordan dette går. Det er en time siden jeg la inn forrige bud, har ennå ikke hørt noe. Håper det er et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. mai 2007 #314 Del Skrevet 7. mai 2007 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #315 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå kom det et nytt bud, og jeg har budt det som er vår grense. Så får vi se hvor mange som henger med. Hvis det bare er noen få, kan vi kanskje strekke oss bittelitt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mai 2007 #316 Del Skrevet 7. mai 2007 *følger med* Dere har vel ikke tid til blindtarmbetennelse nå, vel? God bedring til gubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #317 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi tapte. Igjen. Da jeg ringte for å sette inn nådestøtet på 3,4 mill. hadde en luring allerede budt 3.490.000. Tror det var en som bare ventet på at vi andre skulle by fra oss. Men men, vi forventet ikke akkurat å få huset, det var bare alt for perfekt. Blindtarmsbetennelsen er avlyst, nå går vi for matforgiftning eller omgangssyke. Jeg heier på førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #318 Del Skrevet 7. mai 2007 "Heier på første" Stakkars mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mai 2007 #319 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi tapte. Igjen. Da jeg ringte for å sette inn nådestøtet på 3,4 mill. hadde en luring allerede budt 3.490.000. Tror det var en som bare ventet på at vi andre skulle by fra oss. Men men, vi forventet ikke akkurat å få huset, det var bare alt for perfekt. ← Jaja, dere klarte i alle fall å drive opp prisen slik at de andre måtte betale MYE. Egen lykke er dog best, andres ulykke er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #320 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg tør nesten ikke å si hva vi har gjort nå, men gjør det likevel: Vi har kjøpt et rekkehus usett! Jeg ringte megler 15.50 for å høre når det skulle være visning, og fikk vite at det var i går. Hun hadde inne et bud som varte i ti minutter til. Vi kastet oss rundt, og la inn et bud 40.000 over. Etter litt om og men, og bankansatte som ble oppringt på privaten, ringte hun tilbake. Vi har kjøpt hus, og overtar 1. august! Men hvordan skal jeg tørre å fortelle dette til foreldrene mine? De kommer til å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå