ashera Skrevet 25. april 2007 #241 Del Skrevet 25. april 2007 Hei, Hera! Hvordan var Spania? Du får pelle deg inn og registrere deg på facebook som oss andre hippe, ungdommelige! ← Spania - sjekk dagboka mi. Og jada, det ble to Chaneløyenskygger, vin, chorizo og turron (spansk nougat) på ho mor. Selvsagt hadde de Campersskoene mine bare i 38 og 40 og ikke i 39 som jeg skulle ha. Får bite i det sure eplet og bestille, de koster bare 20 Euro mer på nettet. I dag har jeg holdt seminar på nettverkskonferansen til en viss reform og overlevd med stil. Så i kveld er det sånn hvil deg borger, det har du fortjent. I tillegg har ungene litteraturuke på skolen og skal være der fra seks til åtte, og mannen kommer ikke før åtte han heller, dersom flyet er i rute, og jeg har nytt Henne, kaffemaskin og sjokolade..... Wish the same for you. Noen venner av oss har forresten tomannsbolig på Grefsen etter samme mønster som dere planla, og for dem har det vært en kjempebra løsning. God skole er der også. Facebook skal bli, jeg har allerede fått oppfordringer på mail fra studentene mine om å registrere meg. Spørs om jeg må bryte med intensjonen om å vente med registrering til etter levert avhandling. For det er jo nå det er hot. Og jeg vil jo være hot, litt vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. april 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 25. april 2007 Drømmen om tomannsboligen lever likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 26. april 2007 #243 Del Skrevet 26. april 2007 Drømmen om tomannsboligen lever likevel! ← Å? Funnet noen å kjøpe i lag med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. april 2007 #244 Del Skrevet 26. april 2007 Hun har ikke tid til å lete, for hun sitter på Facebokk hele tiden. I likhet med visse andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. april 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 26. april 2007 Hehe... Ja, vi har funnet noen andre. Men det blir trolig ikke noe av, for det trengs mer oppussing enn vi først trodde. Vi har akkurat råd til å gjøre badet ok, men jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder å bo i et hus som trenger oppussing, uten å vite når vi får råd til å gjøre det. Vanskelig, dette, for beliggenheten er fantastisk, og naboene er gode venner av oss. Det hadde vært veldig hyggelig å bo der, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. april 2007 #246 Del Skrevet 27. april 2007 *er veldig glad for at vi har hus, selvom det for tiden er et oppussingsprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. april 2007 #247 Del Skrevet 27. april 2007 Oppussingsprosjekt never more. Der har jeg gjort mitt for boligparken på St.Hanshauigen. Har innredet tre kjøkken de siste ti åra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. april 2007 Forfatter #248 Del Skrevet 27. april 2007 Vi har droppet huset. Jeg er egentlig mest lettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. april 2007 #249 Del Skrevet 27. april 2007 At du er lettet er vel et godt tegn skulle jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. april 2007 Forfatter #250 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, vi er ikke noen oppusser-typer egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. april 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 27. april 2007 L. savner den gamle barnehagen i dag. Hun ville heller dit enn i den nye, og skjønte ikke at den gamle barnehagen er langt unna. Da hun skulle vinke til meg i vinduet fra barnehagen begynte hun å gråte veldig. Da synes jeg det burde være noen på plass og trøste og avlede! Jeg kan jo ikke gå inn igjen og begynne på nytt, må bare smile og gå. Jeg sto og lusket litt rundt hushjørnet til jeg så at en av de ansatte tok henne opp og trøstet, men hun fikk stå litt for lenge alene og være fortvilet. Det er så mange sånne ting i denne barnehagen. En annen dag da jeg hentet henne, og vi hadde gått ut porten, var det en liten gutt som gikk skikkelig på snørra. Han lå på bakken og hylte med munnen full av sand - og ingen gjorde noe. Så jeg gikk inn igjen, løftet opp gutten og trøstet ham. At de ansatte ikke blir flaue! Når vi leverer og henter barna, er det ingen som møter oss. Jeg må selv oppsøke dem for å høre hva de har gjort i dag, om det har hendt noe spesielt osv. I de andre barnehagene vi har gått, har vi blitt møtt i døra både på vei inn og ut, og det har jeg satt veldig pris på. Vi har ennå ikke fått ny tid for foreldresamtale. Må finne ut når mannen min kan først, for dette møtet vil jeg ikke ta alene. Nå lurer jeg litt på hva vi skal ta opp, for det er så mye negativt at jeg føler vi må velge ut det som er viktigst. Kan ikke bare klage, liksom. Mye sutring, dette, og det blir sikkert mer, dessverre. Dere får holde ut med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. april 2007 #252 Del Skrevet 27. april 2007 Holder ut jeg... Og jeg skjønner deg. Om det er noen trøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. april 2007 #253 Del Skrevet 27. april 2007 Mye sutring, dette, og det blir sikkert mer, dessverre. Dere får holde ut med meg... ← Anytime, som Gunnar Stålsett sa til Wenche Foss da hun ba ham om å forrette hennes begravelse. By the way, jeg har også vært en av De Umulige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. april 2007 Forfatter #254 Del Skrevet 27. april 2007 Anytime, som Gunnar Stålsett sa til Wenche Foss da hun ba ham om å forrette hennes begravelse. By the way, jeg har også vært en av De Umulige. ← Har du det? Jeg var sjefsumulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. april 2007 #255 Del Skrevet 27. april 2007 Tviler ikke! Dette er nesten spooky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2007 Forfatter #256 Del Skrevet 28. april 2007 Det begynner å bli mange fellesnevnere nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. april 2007 Forfatter #257 Del Skrevet 30. april 2007 Lite aktivitet her inne for min del nå om dagen. Facebook har skylda. (Hvorfor kaller folk det for fjesboka, forresten? Skikkelig irriterende uttrykk.) I går hadde vi en fin søndag. Vi reiste på besøk til en kollega av mannen for å hilse på nyfødte lam. L. hadde gledet seg til å mate dem med tåteflaske, men når det kom til stykket var hun ikke så interessert likevel. Hun orket ikke å gå inn i fjøset en gang, begynte bare å brekke seg av lukten når hun nærmet seg . Ett av lammene fikk komme ut, så vi fikk se når det fikk mat. Tror ikke jeg har vært i nærkontakt med sauer siden jeg selv var liten, jeg. Så dro vi hjem og lekte ute, og jeg bakte rundstykker og vannbakkels med sjokolade. Det skjer ikke alt for ofte at jeg baker, og L. lurte veldig på hvem som hadde bursdag. Sola skinner, og jeg må finne på noe ute i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. april 2007 #258 Del Skrevet 30. april 2007 Vi hadde sauer på eiendommen "hjemme" helt til for fem år siden, da ga naboen seg med sauedrift i en alder av syttifem år. Nå driver han "bare" sjøen. Sauer er faktisk ålreite dyr å ha i nabolaget, lite bråk og ikke så mye styr å stelle. I dag ringte faren min og fortalte at han hadde vært på Maxbo og kjøpt et lass med netting og gjerdestolper, han skal få seg vikingesauer som kan gå ute hele året, fordi eiendommen har grodd igjen siden sist det gikk sauer der. Selv har han ikke drevet med slikt siden før jeg ble født. Tror nesten jeg skal spandere på meg en av arten selv, da kan jeg kalle meg sauebonde! I dag var vi og hentet den nye bilen. Den ti år gamle gamlebilen fikk vi bare sju og et halvt laken for, det var så vidt forhandleren ville ta den inn. Kunne sikkert ha solgt den for noen tusinger mer som "egnet for mekkeglad person" på finn.no, men orker ikke bryet. Signe liket, sier jeg bare. Så nå er jeg en bil rikere og et sekssifret antall tusenlapper fattigere... Europe, here I come! En annen variant av Fjesbok er Trynebok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2007 #259 Del Skrevet 1. mai 2007 Tryneboka kaller jeg det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #260 Del Skrevet 1. mai 2007 En annen variant av Fjesbok er Trynebok... ← Like ille. Kan det ikke bare hete facebook, eller som en bekjent av meg kaller det: Fuckface. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå