Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig mye. Jeg ligger bare rett ut hele dagen, og det begynner å bli irriterende. Jeg har alltid likt vår og høst best, jeg. Ikke for varmt, ikke for kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten ikke vanlig folkeskikk å velge en annen dag enn søndag til å høytrykksspyle hele eiendommen sin? Nå har jeg hørt på naboen i to timer, og lurer på om han snart er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuji skrev:
Er det forresten ikke vanlig folkeskikk å velge en annen dag enn søndag til å høytrykksspyle hele eiendommen sin? Nå har jeg hørt på naboen i to timer, og lurer på om han snart er ferdig.

HÅ!!!! Ikke bare er det ikke særlig god folkeskikk - men det er jo vanningsforbud nå i vår kommune nå! :regler: (Ring vannepatruljen, så får han seg en skrape uten at du behøver å si noe selv!)

Og jeg tror ikke man slipper unna med å si at man bare høytrfykkspylte, og ikke vannet - det er vannslangen det ikke er love til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og rødmer for meg selv :rodme:

Har funnet fram en gammel cd fra den gangen jeg var vokalist i storband, og orker knapt å høre på det i enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle en fortid. :ler: Jeg har skrevet endel sanger som jeg ikke ønsker skal bli fremført i dag....

Men altså, jeg er sikker på at den CDen låter bedre enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og hører en utrolig fin salme som er gjort i soulversjon.. :digge: Sånn apropos musikk mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva den heter eller hvem som synger... Kan konvertere den til MP3 og sende den til deg om du vil, men da må jeg ha mailadressen din.

Passer fint på ungdommer vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg gidder. Vakker musikk MÅ spres!!!!! :digge:

Men er usikker på om jeg får fikset det selv, men kan få mannen til å gjøre det når han våkner etter nattskiftet sitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg går og venter på ebaypakke, jeg (forknappet jeanskjole), det hadde vært så fint om den kom før jeg skal på småbyferie til Helen Parr i helga. Men slike jordiske ting er ikke noe mot ting som gjelder helsa, da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut hvem artisten er og hva låta heter. Artisten er Little Axe, låta heter Another Friend

HER er myspace siden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Har funnet ut hvem artisten er og hva låta heter. Artisten er Little Axe, låta heter Another Friend

HER er myspace siden hans.

Hørte litt på noen av sangene, og det var bra! Men den du snakker om var der selvfølgelig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...