Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ups, jeg glemte å henge ut flagget i dag. Nå lurer jeg på om jeg skal henge det ut og satse på at ingen har merket det, eller om jeg skal late som jeg ikke har flagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å flagge i hagene på første mai der du bor? Du kan jo late som om du først får flagg til den syttende, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke over det før jeg så naboens balkongflagg. Jeg driter i det, det regner sånn også, så da må det tørke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av. Du bor jo ikke i en typisk første mai-kommune heller, akkurat! Men det er klart, flaggstang forplikter jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drevet på ute på den lille hageflekken vår i dag. Den omkranses av thuja (verdens styggeste busk), i tillegg til et par trær, eller hva jeg nå skal kalle det, av ukjent art. Det ene klatrer noe veldig, og ser ut som det får fine blomster etter hvert. Jeg klipte av alt jeg fant av døde greiner. Aner ikke hva jeg driver med, men det ser i hvert fall bedre ut. Kjøpte meg en sånn artig hagesaks i dag, så nå klipper jeg bort alt som er i veien. Litt gøy, egentlig.

Til kvelden skal vi ha litt asparges med skinke rundt og hollandaise. Asparges er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asparges er nam! Thuja er funksjonell, men ikke så mye annet, for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thuja.... hva syns jeg om det egentlig.

Ja det er kjedelig at så mange har dem, men de er jo egentlig fine. Fin farge og form, og det at de er vintergrønne gjør jo heller ikke noe.

Har faktisk vurdert å ha sånne her. Ingen i nabolaget har det, så da føler jeg at det går ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Har de pol også på Åndalsnes, tro, eller må vi ha med medbrakt?

Ja de er jo også blitt by, så da kan man vel ikke ønske mer?

Jeg vil på leir!!!!!!!!!!!!!

(Den ble vel startet pga meg? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo også blitt by, så da kan man vel ikke ønske mer?

Jeg vil på leir!!!!!!!!!!!!!

(Den ble vel startet pga meg? )

Alle småplasser er visst blitt by nå. Fosnavågen og Ulsteinvik og jeg vet ikke hva. Jeg må si det går inflasjon i bybegrepet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ville L. stå opp kvart over seks. Det ville ikke jeg. Derfor lurte jeg mannen til å smøre en skive til henne, og så fikk vi en time til på øret mens hun så på tv. Deilig at hun er så stor at det går an.

I går lagde jeg noe godt, som var veldig eksotisk til meg å være: Pizza med chevre, plommetomater og honning. Og så et dryss av friske basilikumblader oppå. Det var Paul Løwe som satte meg på ideen via Interiørmagasinet, av alle steder.

I dag er det møte i byen, og søskentreff i kveld. Fire av fem er i byen, så da må man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! Var det i siste nummer av Interiørmagasinet, tro? Det har jeg nemlig ikke kjøpt, men kanskje jeg må gjøre det?

Så koselig med søskentreff, da. Vi var alle tre i byen nå i helga, men rakk ikke å møte hverandre samtidig, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var siste nummer. Det var flere oppskrifter med honning der.

Det ble ikke mye søskentreff på meg i går, for jeg ble så uggen at jeg måtte gå hjem og legge meg på sofaen. Gikk sulten halve dagen, for så å spise en fet og dårlig Egon-middag sammen med broren min. Det likte ikke magen min så godt. Nå er jeg fin igjen, så det var ikke omgangssyke, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...