Annie Skrevet 5. mars 2008 #1321 Del Skrevet 5. mars 2008 Venninnen min har fått Tvar (tror det skrives sånn) Det er faktisk lungeclamydia og minner om både lungebetennelse og influensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2008 #1322 Del Skrevet 5. mars 2008 Venninnen min har fått Tvar (tror det skrives sånn) Det er faktisk lungeclamydia og minner om både lungebetennelse og influensa.. *google* Ikke skrem uskyldige kvinner, nå. Meg inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1323 Del Skrevet 5. mars 2008 Lungeklamydia? Hva for noe perverst må man gjøre for å få det? Det ble både for- og ettermiddag hjemme på meg i dag, og sikkert også morgendagen. I går hadde jeg til og med feber, for første gang på sikkert 20 år. Så det spørs om jeg har influensa for aller første gang i mitt liv. Så langt ingen fornøyelse, men det slår ikke kyssesyken. Junia: Det kan jo hende at det er influensa du har, min svigerfar har hatt det to ganger, og begge gangene var han vaksinert. God bedring til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2008 #1324 Del Skrevet 5. mars 2008 Lungeklamydia? Hva for noe perverst må man gjøre for å få det? Si det. For vi inhalerer ihvertfall ikke, gjør vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #1325 Del Skrevet 6. mars 2008 *google* Ikke skrem uskyldige kvinner, nå. Meg inkludert. Lungeklamydia? Hva for noe perverst må man gjøre for å få det? Det er et virus eller bakterie eller noe og har ingenting med kjønnsykdom å gjøre.. *fikk ekle bilder i hodet* Det ble både for- og ettermiddag hjemme på meg i dag, og sikkert også morgendagen. I går hadde jeg til og med feber, for første gang på sikkert 20 år. Så det spørs om jeg har influensa for aller første gang i mitt liv. Så langt ingen fornøyelse, men det slår ikke kyssesyken. God bedring! Godt du ikke er like syk som når du hadde kyssesyken. Den var fæl husker jeg.. Si det. For vi inhalerer ihvertfall ikke, gjør vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #1326 Del Skrevet 6. mars 2008 TWAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 6. mars 2008 Usj. Det vil jeg ikke ha. Er hjemme i dag også. I helgen skal jeg egentlig jobbe. Skal på en tur med en gjeng ungdommer, men har ikke noe som helst ansvar bortsett fra å være der. Så nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal droppe det. Neste uke kan jeg nemlig ikke være borte fra jobb. Det skal være to store arrangementer som bare jeg kjenner detaljene i, så det blir store problemer hvis jeg er borte. Tror jeg blir hjemme i helgen, ja. Det blir hjemmepåske også (buhu). Hadde egentlig lyst vestover, men det koster nesten 8000 med fly, og vi gidder ikke å kjøre. Tror faktisk det blir min aller første bypåske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mars 2008 #1328 Del Skrevet 6. mars 2008 Sikkert lurt av deg å være hjemme og sove litt i helga framfor å dra på tur - erfaringen er at det blir lite soving på sånne arrangementer. Vi hadde ufrivillig bypåske i forfjor pga sykt barn, ellers tror jeg bare jeg har vært her en gang i påska, da mannen min jobbet i kirka. Altså to bypåsker av nitten mulige. Men det har absolutt vært hyggelig begge gangene, sist fikk vi til og med gått endel på ski i marka. Var også med på korsvandring, noe ungene også likte. Og så kan man gå på kafé, da.... Selv skal vi kjøre oppover neste lørdag, med broren min klemt mellom ungene i baksetet. Han tok også skrekken av flyprisene, og fant ut at det var bedre å bli most mellom to nevøer enn å ta nattbussen. Kver sin smak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #1329 Del Skrevet 6. mars 2008 Det blir hjemmepåske også (buhu). Hadde egentlig lyst vestover, men det koster nesten 8000 med fly, og vi gidder ikke å kjøre. Tror faktisk det blir min aller første bypåske. Du og L kan ta bussen sammen med Prinsessa og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 6. mars 2008 Vurderte det faktisk i ca. fem sekunder...Men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #1331 Del Skrevet 6. mars 2008 Synd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2008 #1332 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjett hvem jeg så på legevakta igår, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1333 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmmm...aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2008 #1334 Del Skrevet 7. mars 2008 Det gjør du vel ikke. Men hvordan er formen din, da? Tilbringer De tiden i ro og mak hjemme i Deres egen stue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, det er det ikke tid til. Jeg sitter her på kontoret og hoster og snørrer, men det går i grunnen ganske greit. Håper du også snart er i bedre form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2008 #1336 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjør så godt jeg kan. Ligger i senga og spiser søppelmat. Dagens lunsj: Skolebolle. Av det dårlige, tørre slaget. Isj isj. Noen burde komme og koke nærende sykekost som f.eks. byggrynsuppe til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. mars 2008 #1337 Del Skrevet 9. mars 2008 Gjør så godt jeg kan. Ligger i senga og spiser søppelmat. Dagens lunsj: Skolebolle. Av det dårlige, tørre slaget. Isj isj. Noen burde komme og koke nærende sykekost som f.eks. byggrynsuppe til meg. DET hørtes ikke noe godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. mars 2008 #1338 Del Skrevet 9. mars 2008 DET hørtes ikke noe godt ut! Kresen du e, da! Den ser ikke noe god ut (gråslimete og klumpete), men er god på smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. mars 2008 #1339 Del Skrevet 10. mars 2008 Kresen du e, da! Den ser ikke noe god ut (gråslimete og klumpete), men er god på smak. Ja nå fikk jeg enda mer lyst til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 13. mars 2008 Aaaah. Nå er jeg ferdig med to gedigne arrangementer på jobb, og jeg kjenner påskeferien nærme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå