ashera Skrevet 21. februar 2008 #1301 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg var vrangsøvd her en natt, og så på et liknede program som var tatt opp på et øde slott i Cornwall, men masse skumle lyseffekter og nifs musikk. Spøkelsejegerne benyttet seg av høyteknologiske hjelpemidler som video og frekvensmålere, samt gammeldagse søkevinkler. De fant omtrent ingen ting. Enka som eide slottet var visst likeglad. Jeg tror nok at publisiteten hun fikk, med et tilhørende håp om økt turisttrafikk var det som lokket mest..... Endret 21. februar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1302 Del Skrevet 21. februar 2008 Nå sover L. endelig, uten smokk. Det var forferdelig trist å legge seg uten den, så nå har jeg trøstet og kost i to timer. Hver gang jeg kom inn på rommet, satt hun i senga med tårevåte kinn og rødkantede øyne Vi har lagd et belønningssystem, og for hver natt hun klarer å sove uten smokken får hun et stort og fint klistremerke. Etter tre netter får hun en liten premie. Når hun har klart å slutte helt, skal hun få noe skikkelig fint som hun ønsker seg. Jeg vet ikke helt hva det skal være enda. Hun ønsker seg veldig en rosa sykkel, men det er ikke helt årstiden. Det er jo litt kjedelig å ikke kunne bruke den med en gang. Jeg kommer nok på noe. Hva er det forresten for noe rart som skjer med forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. februar 2008 #1303 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva er det forresten for noe rart som skjer med forumet? De har opphevet stalkemuligheten, om det var det du tenkte på. Hm. Her i huset er det også noen som sliter med å sove, pga voksesmerter. Har kost og masert og jeg vet ikke hva, men det hjelper dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1304 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenkte ikke på stalkemuligheten, den har jeg aldri benyttet meg av likevel. I går kveld var det noe rart, for da jeg trykte på siste innlegg i diverse dagbøker, kom aller første innlegg opp i stedet. Under innlegget kom ikke de andre innleggene, men bare "tråder" med de første setningene i hvert innlegg. Kanskje jeg kom borti en tast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. februar 2008 #1305 Del Skrevet 22. februar 2008 Sikkert en tastedemon, ja. Det er definitivt på tide å ringe Åndenes makt. God helg uten smokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1306 Del Skrevet 22. februar 2008 Når jeg tenker meg om, er jeg forresten litt skeptisk til smokkeslutt. Kom plutselig på at jeg begynte å røyke omtrent umiddelbart etter at jeg sluttet å suge på tommelen. Da kan man lure på om jeg sugde på tommelen utrolig lenge, eller om jeg begynte å røyke veldig tidlig, og svaret er at begge deler stemmer. Hadde vært for gæli om L. begynte å røyke som treåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. februar 2008 #1307 Del Skrevet 22. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. februar 2008 #1308 Del Skrevet 22. februar 2008 Sikkert en tastedemon, ja. Det er definitivt på tide å ringe Åndenes makt. God helg uten smokk! Jeg har nære bekjentskaper (slekt...) i gamet. Men vedkommende burde i hvertfall klare å utdrive sine egne nikotinånder (pun intended) for å høyne graden av troverdighet, i hvertfall hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1309 Del Skrevet 22. februar 2008 Men selv om det er mye humbug, tror jeg det finnes mennesker som faktisk er synske, eller klarsynte, som det er så populært å kalle det nå til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. februar 2008 #1310 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har hatt noen rare opplevelser relatert til akkurat det, samtidig som jeg i mitt utgangspunktet realfagsorienterte hode har vanskelig for å rydde plass til slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #1311 Del Skrevet 3. mars 2008 Lite skriving her inne for tiden. Jeg har bare ikke giddet. Jeg har blitt akutt forkjølet, det har skjedd i løpet av den siste halvtimen. Så nå drikker jeg te med honning, og erter på meg røykende mødre i en annen tråd mens jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2008 #1312 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sett deg! Du klarer å lage bølger! Det som forundrer meg er at det er kommentarer i den tråden om at de som røyker fortjener å miste barna (til BV? I en fryktelig ulykke?), mens det inne i den tråden hvor man debatterer fysisk avstraffelse av barn, enda ikke har kommet slike kommentarer, på tross av at det er flere som både innrømmer og bagatelliserer at de slår barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. mars 2008 #1313 Del Skrevet 3. mars 2008 *løper og sjekker røyketråd* Er forkjølet jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. mars 2008 #1314 Del Skrevet 3. mars 2008 Hihi, bra jobba. Jeg er helt enig med deg. Og med tanke på forbildespørsmålet vet jeg fra smokkesluttinnnlegget at du er en seriøs mor som ikke vil at ungen din skal havne i samme fella som deg. :fnis: Jeg hadde forresten blitt ekstremt flau om en av guttene hadde catchet meg med en av mine sjeldne cigarillos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 #1315 Del Skrevet 4. mars 2008 Må sjekke røyketråd.. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1316 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje det er allergisesongen som har begynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. mars 2008 #1317 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje det er allergisesongen som har begynt? Den er ekstremt tidlig ute i år. Sønnen min begynte med Aerius for tre uker siden. Ikke rart du snufser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1318 Del Skrevet 4. mars 2008 Alt er visst tidlig i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1319 Del Skrevet 4. mars 2008 Å nei, dette kjennes mer og mer ut som influensa... Som vanlig passer det usedvanlig dårlig å bli syk nå. Det er som om det hviler en forbannelse over meg, som gjør at jeg alltid blir syk når det skjer viktige ting på jobb. Vurderer å ta formiddagen hjemme i morgen, for å prøve å komme ovenpå. Kanskje litt søvn hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2008 #1320 Del Skrevet 5. mars 2008 Uff da. Har noe lignende selv, men det er visst ikke influensa, for det er jeg vaksinert mot. Skjønt - det ligner ellers mistenkelig.... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå