ashera Skrevet 17. januar 2008 #1181 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Man ypper seg, ja. Hva er det jeg har dratt med meg inn hit? Endret 17. januar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1182 Del Skrevet 18. januar 2008 Yppetiypp. Når ble forresten sunnmøringer kjent for å ytre seg i tide og utide? Jeg trodde sunnmøringen var en gnier som bare gikk og mumlet i skjegget. Heldigvis har jeg ikke noe skjegg å mumle i (foreløpig, bare vent til jeg sitter på gamlehjemmet med svinebust). Han med ryggen er heldigvis bedre i dag, men jeg har mye å ta igjen på jobb siden jeg stakk avgårde for å leke sykesøster i går. De tre neste dagene blir travle, men mandag og tirsdag tar jeg helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 18. januar 2008 #1183 Del Skrevet 18. januar 2008 *sniker meg inn med ønske om god bedring og god, men travel helg* Hilsen snikleseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. januar 2008 #1184 Del Skrevet 18. januar 2008 ...skal aldri si noe stygt om sunnmøringer igjen, men vi fra nordfylket sliter jo med visse komplekser... Er jeg tilgitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. januar 2008 #1185 Del Skrevet 18. januar 2008 Er jeg tilgitt? Feskbaill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. januar 2008 #1186 Del Skrevet 18. januar 2008 ....jeg tror ikke jeg sa noe stygt om Sunnmøringer, jeg, annet enn å konstatere at jeg ikke er Sunnmøring. (Ergo trenger jeg bare å unnskylde at jeg var inne og fortalte usannheter om meg selv.....) Men jeg har hatt flere kolleger oppigjennom fra Sunnmøre, og har et beundrende forhold til dialekten. Dessuten er det magisk og eksotisk vakkert på Sunnmøre. Han en fin dag, Tuji! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. januar 2008 #1187 Del Skrevet 18. januar 2008 Feskbaill. Saklig som alltid, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. januar 2008 #1188 Del Skrevet 18. januar 2008 Saklig som alltid, ser jeg. Saklig - og med et aldeles imponerende vokabular. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1189 Del Skrevet 18. januar 2008 Gøy med litt aktivitet her inne! Jeg er hjemom en tur for å spise, før jeg drar på jobb igjen. Like før jeg dro, skjedde det noe veldig spennende på jobb, som jeg dessverre ikke kan skrive her : . Men jeg kan si at det vil skje en ganske drastisk endring på grunn av noe jeg har satt i gang...ups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. januar 2008 #1190 Del Skrevet 18. januar 2008 Gøy med litt aktivitet her inne! Jeg er hjemom en tur for å spise, før jeg drar på jobb igjen. Like før jeg dro, skjedde det noe veldig spennende på jobb, som jeg dessverre ikke kan skrive her : . Men jeg kan si at det vil skje en ganske drastisk endring på grunn av noe jeg har satt i gang...ups. PM? Nysgjerrig... og håper det er en endring til det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1191 Del Skrevet 18. januar 2008 PM? Det er fullbrakt, som en kompis av meg pleier å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. januar 2008 #1192 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er fullbrakt, som en kompis av meg pleier å si. Han er jo min kompis også, vettø. Kudos til deg - dette håndterte du svært proft! Se langversjon på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. januar 2008 #1193 Del Skrevet 19. januar 2008 Gøy med litt aktivitet her inne! Jeg er hjemom en tur for å spise, før jeg drar på jobb igjen. Like før jeg dro, skjedde det noe veldig spennende på jobb, som jeg dessverre ikke kan skrive her : . Men jeg kan si at det vil skje en ganske drastisk endring på grunn av noe jeg har satt i gang...ups. Du har jo blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1194 Del Skrevet 20. januar 2008 I natt ble jeg syk, så de måtte klare seg uten meg på jobb i dag. Er bedre nå, så jeg håper å bli noenlunde frisk til jeg skal ha fri i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. januar 2008 #1195 Del Skrevet 21. januar 2008 Kvikna til, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1196 Del Skrevet 21. januar 2008 Kvikk nok til å nyte en dag på sofaen med drittserier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. januar 2008 #1197 Del Skrevet 21. januar 2008 Kvikk nok til å nyte en dag på sofaen med drittserier! Og da ga du meg en utmerket idé om hva jeg kan gjøre i morgen. Nå kommer snart pizzabudet, forresten. Gradvis innføring av slyetilværelse, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1198 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde en morsom Michael Jackson-drøm i natt, hvor han tok kontakt med meg for å høre om folk på min alder egentlig likte musikken hans lenger Jeg liker den i hvert fall. I dag skal jeg på spennende/utfordrende møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. januar 2008 #1199 Del Skrevet 22. januar 2008 Frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1200 Del Skrevet 22. januar 2008 Som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå