tuji Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1161 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg ser forskjellen. Jeg er heller ikke sikker på at det finnes en eneste fantastisk plan med hver enkelt persons liv. Men når ting er dritt, har man behov for å finne noe meningsfylt i tilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1162 Del Skrevet 15. januar 2008 Og det er jo f.eks å shoppe noe dyrt og ubrukelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1163 Del Skrevet 16. januar 2008 For eksempel! Mannen har vært kvalm i natt, så nå venter jeg bare på å bli slått i dørken selv. Den bittelille bygen forleden dag kan umulig ha vært omgangssyke. Problemet er at jeg skal gjøre en viktig jobb lørdag og søndag, så hvis jeg er syk da, må en vikar ta det alene. Det er ikke spesielt moro for noen av oss. Jeg skal skrive en liste i dag over alt som er ordnet og ikke ordnet til helgen, sånn at hvisomatte dersomatte jeg blir syk, kan hun se hva jeg har gjort og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. januar 2008 #1164 Del Skrevet 16. januar 2008 Det kaller jeg imponerende proaktivitet! Håper du holder deg friks som en fiks, som min tre og et halvt-årige niese med nytt doktorsett pleier å si når hun har lyttet på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #1165 Del Skrevet 16. januar 2008 Det kaller jeg imponerende proaktivitet! Håper du holder deg friks som en fiks, som min tre og et halvt-årige niese med nytt doktorsett pleier å si når hun har lyttet på noen. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1166 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er fremdeles friks! Mannen ligger som et slakt på sofaen, men han er ikke dårlig, bare slapp. Ikke snakk om at han får så mye som en klem før han er frisk og vel så det. Ble irritert da jeg så en jente i barnehagen i dag, som jeg vet kastet opp i går. Hva skjedde med å holde ungene hjemme minst en dag etter at de er symptomfrie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. januar 2008 #1167 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får ta på ham gule smittevernklær med det samme. Det med barnehagen syns jeg du skulle ta opp på generelt grunnlag på neste foreldremøte. Eventuelt invitere helsesøster eller en lege (sic!) til å snakke om smittevern. Når legen kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1168 Del Skrevet 16. januar 2008 De er veldig flinke på hygiene, altså, ikke sånn som skrekkbarnehagen fra i fjor. Det er bare dette med å holde barna hjemme etter sykdom de ikke har noen faste regler på. Vi skal på konferansetime i slutten av måneden, så da tar vi det opp. Jeg var nede og så til L. for en stund siden, og til min forbauselse lå hun der med en tom dorullhylse rundt hver arm ! Jeg angrer allerede på at jeg ikke tok bilde før jeg fjernet dem. Lurer på hva hun lekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. januar 2008 #1169 Del Skrevet 16. januar 2008 De var sikkert bandasje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. januar 2008 #1170 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje hun lekte ridder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1171 Del Skrevet 17. januar 2008 De ble brukt som teleskop tidligere på dagen, men teleskop har da ingenting rundt armene å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. januar 2008 #1172 Del Skrevet 17. januar 2008 Har du ikke hørt om kindereggløsninger? Eller kanskje de bare transformerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1173 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå blir jeg litt stressa her. Som sagt har jeg en viktig jobbehelg foran meg, og mannen skulle hjelpe med en viktig oppgave. (Legg merke til at jeg sier "skulle"...) Litt over to ringte han meg på jobb, og klarte så vidt å si at han har ødelagt ryggen. Jeg tok barnet under armen og ilte hjem til den stakkars krøplingen, og konstaterte raskt at han ikke er i stand til å hjelpe meg i helgen. Han vil heller ikke være i stand til å ta seg av L. Altså må jeg finne en som kan erstatte ham på jobb, og en som kan erstatte ham hjemme. Hjælp. Det gjør heller ikke saken noe bedre at det rommet jeg skal ha 60 gærne fjortiser i på lørdag, er okkupert av håndtverkende polakker. "Noen" hadde glemt at jeg skulle ha det rommet. Nå har jeg bodd et år i Polen, men det ble ikke noe lettere å kommunisere med dem av den grunn (jeg kan jo bare å bestille øl og taxi). Etter mye om og men fikk jeg tak i sjefen deres, som forstår bittelitt norsk, og i teorien skal de rydde og vaske seg ut av rommet innen lørdag morgen. I teorien. Og så jeg som bare kan å sjonglere med to baller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. januar 2008 #1174 Del Skrevet 17. januar 2008 Uff, det hørtes ikke mye bra ut. Har dessverre ikke mye å tilby deg som hjelp. Er dette med ryggen noe han pleier å være plaget med, eller noe nytt og akutt? Du må i alle fall ikke få spysjuka OGSÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1175 Del Skrevet 17. januar 2008 Han er arvelig belastet med dårlig rygg og nakke, så dette er ikke første gang, men det er svært sjelden. Gjett om ikke jeg også tenker på spysjuka? L. har nesten ikke spist i dag, og sier at hun har vondt i magen, så nå frykter jeg at hun blir dårlig igjen. Da ryker virkelig hele helgen, og det er så forbanna typisk meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. januar 2008 #1176 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har outet meg selv som snikleser i boken til junia, og driver i tillegg og snakker om samvittighetsplager for snoking der inne. Derfor står jeg offisielt fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1177 Del Skrevet 17. januar 2008 Du er hjertelig velkommen til å sniklese her! Fint å se noen med så velutviklet samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. januar 2008 #1178 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg snikleser ikke, jeg er frekk og åpenhjertig. Men det er ikke alltid jeg legger igjen spor, for det er nemlig ikke alltid jeg har noe vettugt å si. Og da holder jeg kjeft. Man er da ikke sunnmøring, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. januar 2008 #1179 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei. Akkurat som Morgan, så er jeg heller ikke Sunnmøring. Stille og interresant er nok den karakteristikkken som passer best på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. januar 2008 #1180 Del Skrevet 17. januar 2008 Ser det er noen frekkaser bak meg her. Men: takk, tuji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå