Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr
Jippi! Nå er vi imot gardiner også!

Jeg understreker at det er min subjektive oppfatning som ikke er basert på snobberi...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hun blir dårligere i natt, har L. hatt tidenes korteste omgangssyke. Jeg ante ugler i mosen da vi var på besøk hos søsteren min i går ettermiddag, og L hadde noen ubeskrivelig råtne raper. Mannen lå inne hos henne i natt, og hun var dårlig fra 22 til 02. Dett var dett. I dag har hun spist fint, og er nesten som normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vi ikke hatt for mange av! Lurer på om jeg lar henne bli hjemme fra barnehagen i dag likevel, for hun var litt bølgete i magen i natt. Hun hadde nok greid seg helt fint der, me av hensyn til smitten er det greit at hun er hjemme. Pappaen skal på kveldsvakt i dag uansett, så det går greit. (Bortsett fra at han er trøtt som ei strømpe, og sikkert hadde gledet seg til en formiddag alene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme!

L. er i fin form i dag, akkurat nå sitter hun og knasker knekkebrød, med hjemmestrikket og godkjent prinsessekrone på hodet.

Da jeg var innom bhg for å si at hun ikke kom, var det knapt noen der. Alle spydde. Så nå håper jeg at viruset ikke når meg før søndag ettermiddag. Det er først da jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmestrikket prinsessekrone? Ehem, har ikke du en håndarbeidsblogg der du kan legge ut bilder av slikt?

*nysgjerrig*

Forøvrig har jeg tatt en dusj etter ettermiddagen med privat kammertjener, og skal nå se om jeg orker å lese sumpen og noen ukeblader som mannen har kjøpt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krona er der, den. Du la bare ikke merke til den fordi den ikke er rosa, tenker jeg. Bildet i bloggen lyver litt, for etter at det ble tatt, har jeg sydd på perler og stæsj. Skal legge inn bilde når jeg er kvitt sjuka som plutselig ble kastet over meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Så feil sted, på den gamle hjemmesida. Så jeg googlet litt. Og nå fikk jeg jammen meg sett den berømte juletrefoten til et laken i aksjon også. Riktig så pent, ikke minst med det underlaget!

Og så likte jeg fargen på krona.

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS! God bedring, det glemte jeg helt å si i første omgang. Jeg er på vei mot normalen, men er til gjengjeld skrekkelig vrangsøvd, som du ser av tidspunktet jeg skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Jeg var visst ikke syk likevel. Eller - hvis jeg var det, var det ekstremt kortvarig. Enten det, eller så var det psyken som spilte meg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja, vi var jo syke sammenhengende i halvannet år (overdrivelse, nei?), så jeg synes det var på tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gledesstund du fikk på jord, betales må med sorg. Sa Bjørnson. Men i ditt tilfelle virker det visst omvendt? Kanskje det er sånn der "var ikkje myrkret, visste me ikkje av stjernor". Det var visst Ivar Aasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å håpe!

Det har jeg forresten tenkt på før, da jeg satt oppe i gokk og lurte på hva i alle dager som var meningen med det. Nå når jeg er tilbake, setter jeg mye større pris på jobben, det sosiale og det å ha familie i nærheten. Kanskje det var hele meningen - å ha det ordentlig dritt så jeg skulle se hva jeg hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke helt på Master Plans når det gjelder å finne meningen med ting. Men jeg tror på det å finne meninger i det som skjer, om du ser forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...