tuji Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1121 Del Skrevet 7. januar 2008 I dag må jula ut. Jeg var møkklei juletreet allerede før nyttår, men klarer ikke å samle viljestyrke nok til å faktisk gjøre noe med det. Stjerna henger på snei, og det er nåler over alt. Jeg har lest meg helt misunnelig i Helen Parrs dagbok, skulle ønske det var meg som var ryddefrik. Vi har bodd i huset i fire måneder, og det ser fremdeles ut som en slagmark. Det ene rommet er fullt av pappkasser som vi ikke gidder å rydde ut, og når vi trenger noe som er oppi en av kassene, bare graver vi det fram. Men først må vi lete gjennom alle andre kassene, og hiver dermed masse rot ut over alt. En dag må vi bare få ordnet opp i det. Tror jeg må ta meg en IKEA-tur når jeg får lønn, og kjøpe noen hyller til å sette alt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. januar 2008 #1122 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, gjett hva jeg skal når avhandlinga er levert, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 8. januar 2008 #1123 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå står endelig pinnekjøttet på komfyren, så omsider skal jeg få julemiddagen min. Jeg elsker lukten av pinnekjøtt i huset. Det irriterer meg litt at jeg har kapitulert og begynt å kalle det pinnekjøtt, forresten, for jeg har alltid kalt det ribbe. Det er jo ribbe, bare ikke grisen sin. For å slippe å forklare har jeg altså gått over til å kalle det pinnekjøtt, så disse dumme østlendingene skal forstå hva jeg snakker om. Uansett hva det heter, godt er det i alle fall! HELT ENIG!!! Det heter ribbe, men jeg sier også pinnekjøtt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. januar 2008 #1124 Del Skrevet 8. januar 2008 HELT ENIG!!! Det heter ribbe, men jeg sier også pinnekjøtt nå... Og du bor der til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1125 Del Skrevet 9. januar 2008 Lever du, Jerle? Hva driver du med for tiden? Innreder hus og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. januar 2008 #1126 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun er nok opptatt med å sy steikje fine gardine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #1127 Del Skrevet 9. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1128 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun er nok opptatt med å sy steikje fine gardine. Ikke et vondt ord om Jerle, men det tror jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #1129 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke et vondt ord om Jerle, men det tror jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. januar 2008 #1130 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ikke et vondt ord om Jerle, men det tror jeg ikke... Det var betryggende. Har jeg fortalt om da søsteren min flyttet fra Oslo til samme bydel som Jerle? Det var et rush av naboer som skulle inn og se på "fargane og gardinene". Hvilke farger og hvilke gardiner, liksom? Standardreaksjonen fra naboene var "...åja. Her va det no lyst og....fint". Endret 9. januar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #1131 Del Skrevet 9. januar 2008 Går man på besøk for å se farger og gardiner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1132 Del Skrevet 10. januar 2008 Tenk om jeg hadde klart å vri noe helt genialt ut av hjernen min i dag! Jeg vil, jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. januar 2008 #1133 Del Skrevet 10. januar 2008 Har ikke noe å bidra med der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. januar 2008 #1134 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. januar 2008 #1135 Del Skrevet 10. januar 2008 Har forsøkt, men kommer ikke opp med noe genialt jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. januar 2008 #1136 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har laget en genial søknad om mere penger til fattige akademikere allerede, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. januar 2008 #1137 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var betryggende. Har jeg fortalt om da søsteren min flyttet fra Oslo til samme bydel som Jerle? Det var et rush av naboer som skulle inn og se på "fargane og gardinene". Hvilke farger og hvilke gardiner, liksom? Standardreaksjonen fra naboene var "...åja. Her va det no lyst og....fint". Jeg hopper litt direkte inn i dette, men det var reaksjonen da vi hadde flyttet inn i nyoppusset hus også. "Her blir det sikkert fint når dere får gardiner og litt mer på veggene". Vi skulle slett ikke ha gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1138 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil heller ikke ha gardiner. Gardiner er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. januar 2008 #1139 Del Skrevet 10. januar 2008 Jippi! Nå er vi imot gardiner også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. januar 2008 #1140 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har gardiner, men det må ikke, jeg gjentar IKKE være kapper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå