Jerle Skrevet 13. desember 2007 #1061 Del Skrevet 13. desember 2007 Her er det nesten motsatt problem med tanke på lommeboken til mannen. Den ligger alltid i innerlommen i jakken. Men pengene har han i lommene. Dette fører til at han feks tar ut 500 kr, kjøper to kopper kaffe og aner ikke hvor resten er blitt av... Hadde han puttet de i en lommebok, så innbiller jeg meg at de ikke bare hadde blitt "borte". Ang den arbeidsplanen din, synes den var litt drøy... Du kan jo be om å få den utsatt til over jul da, så kan du jobbe litt på den hjemmefra også? Eller er det umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. desember 2007 #1062 Del Skrevet 15. desember 2007 God helg & god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #1063 Del Skrevet 16. desember 2007 Takk for det, jeg har en ganske god helg! I går var det fest i barnehagen, og barna hadde øvd lenge på julespill. De bruker veldig mye drama i barnehagen, noe jeg er for. De var så søte som karameller der de sto og sang, med unntak av stakkars Josef, som ikke var i form. Han hang over krybben, og sovnet nesten under flere av sangene. Med en gang de var ferdige, tok moren ham med hjem. Stakkar liten. I morges våknet L. og hadde det ikke så bra. Hun har en vond hoste, og 39,5 i feber, men en Paracet gjorde susen. Mulig hun må være hjemme i morgen sammen med pappa. Denne helgen er det Operasjon Julestemning i heimen. Jeg spant rundt på kjøpesenteret i går og ordnet de siste gavene som skal sendes vestover, og kjøpte inn store plastkasser med lokk som vi skal bruke til lagring av diverse. Jeg har nemlig analysert situasjonen på det stappfulle gjesterommet vårt, og kommet fram til at vi må få unna berget av barneklær for at det skal være mulig å komme i orden der inne. Så i dag har jeg to mål: Komme meg levende til og fra Ikea og kjøpe div. hyller, og sortere små babyklær og få dem på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #1064 Del Skrevet 16. desember 2007 GHjett om jeg har lyst til å gjøre noe sånt jeg også! Dvs. babyklærne har vært på loftet lenge, men saneringsprosessen må pågå fortløpende for å unngå kaos på våre nitti kvadrat. Etter jul skal det kjøpes inn flere klesskap bl.a. Så heldig du er som har en barnehage med julespill,da. Vi fikk bare plass i en livssynsnøytral barnehage (gjennom jobben) og der var det ikke engang lov å lage engler. Riktignok ble det gått rundt treet og feiret lucia, men ellers var jula bare nisser og moral. Et år lærte ungene å synge Adeste fideles på latin, men det var "greit" siden ungene ikke skjønte hva de sang. "Kom tilbe ham, Guds under" hadde blitt for sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #1065 Del Skrevet 16. desember 2007 Vår barnehage har utvidet kristen formålsparagraf, så her spares det ikke på kruttet... Jeg har nettopp pakket ned noe tøy i str. 50-56, og det er smått, altså! Tenk at hun har vært så liten. Jeg ble tilsvarende overrasket over hvor gedigen jeg har vært, da jeg pakket ned mammaklærne. Hvis jeg hadde vært siamesisk tvilling, kunne vi brukt amme-bhene mine som lue (Hm...forretningsidé?) Vestlandspakkene er klare, og ligger og venter på å bli sendt. De siste pakkene ble som vanlig dyrere enn tenkt, bare fordi enkelte er så vanskelige å kjøpe til. Da jeg endelig kom på noe å gi faren min, kostet det flere hundre kroner mer enn jeg hadde tenkt å gi, men det driter jeg i. Skal spørre om noen vil spleise, regner med at de andre har like store problemer med å finne noe. Nå skal jeg stappe i meg en Mr. Lee, og pakke noen flere kalendergaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #1066 Del Skrevet 16. desember 2007 Min eldste brukte 50/56 i nøyaktig en uke, og da var hjan ikke mer en 2700 gram på sitt minste.Så jeg lo godt da jeg sto i køen på Fru Lyng, og vestkantfrua foran meg sto og skulle betale fem 500-kroners sparkebukser i str. 50/56. Lurer på om hun rakk å bruke alle fem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #1067 Del Skrevet 16. desember 2007 PS. Det var jo synd du ikke spedde på lønna med å lage puppepop mens du hadde sjansen, da! Linni Meister er jo fra B.... Og du kan jo til og med synge og spille, i motsetning til mange av de jentene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1068 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke Christer Falk ville hatt meg. I motsetning til de andre glamourjentene gikk nemlig magen også utover (eller nedover). Har hørt at det ikke er så attraktivt. To arbeidsdager til, så er det ferie Nå skal jeg hjem til en veldig feberhet tulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. desember 2007 #1069 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke Christer Falk ville hatt meg. I motsetning til de andre glamourjentene gikk nemlig magen også utover (eller nedover). Har hørt at det ikke er så attraktivt. To arbeidsdager til, så er det ferie Nå skal jeg hjem til en veldig feberhet tulle. Når Keira Knightley fikk pupper på et magasincover, kunne du ha fått liten mage også. Ingenting er umulig for PhotoShop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1070 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg noterer det under hengepuppen til en eventuell neste permisjon! L. har det ikke bra om dagen, hun har høy feber og hoster. Heldigvis jobber mannen kveld denne uka, så han er hjemme med henne til jeg kommer fra jobb. For en gangs skyld funker arbeidstidene våre sammen. For å se det positive, så er det bra at hun er syk nå, og ikke på julaften. Jeg spiser potetgull med dip og driter i kaloriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. desember 2007 #1071 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg spiser julemanna og driter i kaloriene. Dessuten skal jeg ut og spasere så snart middagen er unnagjort. Rigtignok til enda flere kalorier i form av sjampis, men pytt... hva er en pølse i slaktetida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #1072 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg måtte lese en stund for å skjønne sammenhengen mellom barneklær i størrelse 50 og puppepop ala Christer Falk, men jeg likte veldig godt bildet jeg fikk i hodet av å se for meg amme-bh som hodeplagg. Nesten like festlig som i Blackadder, hvor de skal feste, og alle har digre løspupper (det er vel i sesong 2). Jeg er en enkel sjel noen ganger, og dessuten tar det oppmerksomheten bort fra de Alvorlige Spørsmålene jeg må ta stilling til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1073 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er stort sett alltid en enkel sjel, og har det mye moro med det. Jeg ble forresten flørtet med i dag! Det var såpass lenge siden sist at jeg ikke merket det før en kollega gjorde meg oppmerksom. Da rødmet jeg fælt, men det er nå stas og. Møter flørtepusen igjen i morgen, tror jeg skal pynte meg litt med ammebh-en på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #1074 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du vil ta imot et velment råd, vil jeg bare si at jeg ikke umiddelbart tror at amme-BH-ideen er så veldig lur hvis du har til hensikt å bli flørtet med utover den ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1075 Del Skrevet 17. desember 2007 Du tror ikke jeg vil bli oppfattet som nyskapende og hot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2007 #1076 Del Skrevet 17. desember 2007 *sniker meg inn for å * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #1077 Del Skrevet 17. desember 2007 Du tror ikke jeg vil bli oppfattet som nyskapende og hot? Kan ikke du lage en tråd i velværeforumet og spørre? :hjelpsom: :rulle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1078 Del Skrevet 17. desember 2007 Klart jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1079 Del Skrevet 17. desember 2007 Har lyst å legge meg, jeg. Hadde jeg bare hatt en god bok. Det har jeg ikke, så jeg får heller se på at de amerikanske modellene får make-over. Tyra Banks er forresten ei ku. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. desember 2007 #1080 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg må bare le av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå