tuji Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #541 Del Skrevet 20. juni 2007 Vær streng!! Det er ingen vits, for jeg snakker bare med de som sendte pakken, så ringer de til budfirmaet. Siste nytt nå er at pakken skal være her før 11. Jeg tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. juni 2007 #542 Del Skrevet 20. juni 2007 Håper pakken er kommet nå da, siden du ikke er her inne. Da sitter du forhåpentligvis og jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #543 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er den, og nå har jeg lunsjpause. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig sigen nå (hersens hypothyreose! Har sovet tre timer hver dag i det siste), men har ikke tid til å sove. Vi får se hvor lenge det går før jeg stuper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. juni 2007 #544 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er den, og nå har jeg lunsjpause. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig sigen nå (hersens hypothyreose! Har sovet tre timer hver dag i det siste), men har ikke tid til å sove. Vi får se hvor lenge det går før jeg stuper. Som jeg akkurat skrev i min egen dagbok, jeg fikk prøvesvar idag og det forklarer veldig mye (jeg sov også i hele formiddag). Fryktelig irriterende, men samtidig var det mye som falt på plass. Godt at pakken kom - lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. juni 2007 #545 Del Skrevet 22. juni 2007 Tuji, var det du som snakket om en sånn kortstokk med bilder av kjente barnesanger og sånn?? Hvis det var du så skjønner du vel hva jeg mener. Jeg og ungene skal tilbringe to uker på en øde hytte på Vestlandet, og da tenkte jeg det måtte være ypperlig å dra med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 22. juni 2007 Nei, det tror jeg ikke var meg. Skjønner i hvert fall ikke helt hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. juni 2007 #547 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvem kan det ha vært da? Var det Jerle da??? JERLE!!! *roper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. juni 2007 #548 Del Skrevet 22. juni 2007 Fant ut av det. Singsang heter de, og dyre er de, men nå er de bestilt og jeg håper at de kommer fram før vi drar på ferie, og jeg håper at vi får glede av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. juni 2007 #549 Del Skrevet 22. juni 2007 Ha en fin jonsok - blir det noe feiring imorgen? Her regner vi vekk, så det blir vel dårlig stelt med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #550 Del Skrevet 22. juni 2007 Har rett og slett ikke tenkt så langt. Mannen har vakt, så vi kan ikke planlegge de helt store greiene i tilfelle han må stikke. Vi får vel dra i gang noe grillings eller spore opp et jonsokbål. Tipper det kommer til å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #551 Del Skrevet 23. juni 2007 På sofaen ved siden av meg ligger en liten utslitt jente og sover, og på soverommet ligger en litt større, utslitt mann. Jeg burde gjøre det samme, for vi har en krupp-natt av dimensjoner bak oss. Ingen medisiner hjalp, og midt på natten måtte jeg bite i det sure eplet og trille tur med L. så hun skulle få kald luft i systemet. Dagen i dag har dermed blitt nokså amputert, og det er ikke snakk om noe midtsommerfeiring her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #552 Del Skrevet 23. juni 2007 Huffda Det høres ikke noe morsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. juni 2007 #553 Del Skrevet 23. juni 2007 Stakkars lille L., krupp er noe dritt (vi har nesten vokst det av oss her i gården nå). Ikke noe jonsok her heller, det silregner, og jeg må bake kake til imorgen når ungene er lagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #554 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har ikke røykt på en uke , og det har ikke kostet meg en kalori. Det er litt godt, jeg lurte på om jeg måtte begynne å definere meg selv som røyker igjen. Det er best å bare røyke bittelitt ved spesielle anledninger, og det skal jeg prøve på fra nå av. For eksempel neste helg når vi skal til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2007 #555 Del Skrevet 24. juni 2007 Klarer du det er du flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 24. juni 2007 #556 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvem kan det ha vært da? Var det Jerle da??? JERLE!!! *roper* Sorry, aner ikke hva du snakker om.... Jeg har ikke røykt på en uke , og det har ikke kostet meg en kalori. Det er litt godt, jeg lurte på om jeg måtte begynne å definere meg selv som røyker igjen. Det er best å bare røyke bittelitt ved spesielle anledninger, og det skal jeg prøve på fra nå av. For eksempel neste helg når vi skal til Oslo. Trodde du hadde sluttet helt jeg? :klø: Var det ikke noe med fylte 30? Men for all del, flink er du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #557 Del Skrevet 24. juni 2007 Jo, jeg sluttet jo i 2002, men etter at vi reiste på denne herlige vestlandsturneen vår ble det til litt røyking nå og da, og i det siste har det gjerne blitt en hver dag. Men denne uken har jeg ikke orket, rett og slett... Bra er det, jeg har ikke lyst å være avhengig av røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. juni 2007 #558 Del Skrevet 24. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. juni 2007 #559 Del Skrevet 24. juni 2007 Men denne uken har jeg ikke orket, rett og slett... Aldri så galt er det godt for noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #560 Del Skrevet 25. juni 2007 L. er i barnehagen, og nå er det bare å sette i gang å brodere. Litt lei... L. sier hele tiden at hun er sliten, og hun virker trøtt på morgenene også. Lurer litt på om det er noe i veien, kanskje hun også har pollenallergi og blir slått ut av det? Det er jo ikke så usannsynlig med to allergikere til foreldre, og selv har hun astma. En annen forklaring kan rett og slett være at hun har plukket opp at jeg er sliten for tiden, og at hun tar etter. Det synes jeg ikke er noe særlig, så jeg prøver å ikke si det høyt når jeg er trøtt eller sliten, men holde fasaden overfor henne. Hun har merket at jeg har vært ute den siste uka, og jeg tror hun blir litt urolig av det, så jeg prøver å virke mest mulig normal. Tror kanskje hun også blir mindre "sliten" hvis jeg blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå