Annie Skrevet 18. juni 2007 #521 Del Skrevet 18. juni 2007 Strikking? Hørtes bra ut med fest, og den rødvinssmellen fortjente du. Som du sa, det er ikke ofte du er på galeien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. juni 2007 #522 Del Skrevet 18. juni 2007 Sier som de sier i Ålebyen: Kjekt for ho, ditta, dø! Bare sunt å bløyte haudet sitt i rødvin av og til! Hva kjøpte du deg for noe fint, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2007 #523 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjekt for ho, ditta, dø! Like lett å forstå som "roshin fatafille..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #524 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva kjøpte du deg for noe fint, da? En haug med kjoler, som vanlig. Jeg har sikkert kjøpt 20 kjoler/tunikaer i år. Så måtte jeg kjøpe noe til L., som ønsket seg en blå musketing (alle som har sett Mikkes klubbhus på barne-tv skjønner hvor vanskelig det er). Nå har jeg visst sovet i 3 timer! Vanligvis pleier jeg å våkne etter 45 min., men i dag trengte jeg nok mer. Merker at jeg ikke er 20 lenger, det er nok festen som sitter i fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 18. juni 2007 #525 Del Skrevet 18. juni 2007 Er du ikke 20 lenger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #526 Del Skrevet 18. juni 2007 20 1/2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. juni 2007 #527 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) 20 1/2. Eksen min ble nitten hvert år. Tror han driver med det fremdeles, han er femti nå (jadda, typisk ung jente med eldre kjæreste, har kompensert ved å gifte meg med en yngre mann....) Endret 18. juni 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2007 #528 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg er tjuenitten jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 19. juni 2007 #529 Del Skrevet 19. juni 2007 Fortsatt 20 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2007 #530 Del Skrevet 19. juni 2007 Fortsatt 20 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 19. juni 2007 Venter på ekspresspakke som skulle vært levert på døren mellom 07.00 og 10.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2007 #532 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg er så glad for sånne pålitelige leverandører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 19. juni 2007 Særlig når den vanlige posten kom halv ti. Jeg venter fortsatt, og har mistet flere timer viktig arbeidstid. Venter nemlig på utstyr jeg trenger for å gjøre jobben, og har knallhard deadline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 19. juni 2007 Det hadde blitt gjort en feil, og pakken kommer i kveld MEN: Jeg har bestilt bunad ! Fikk fantastisk service, og dette blir så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. juni 2007 #535 Del Skrevet 19. juni 2007 Det hadde blitt gjort en feil, og pakken kommer i kveld MEN: Jeg har bestilt bunad ! Fikk fantastisk service, og dette blir så bra!! *bunadmisunnelig* R. ville ha blitt såååå fin i en slik. Utakknemlige beistet som ikke vil ha! Du og mannen kommer bare til å kle hverandre så utrolig godt, og får du staset opp L. i tillegg blir det bare underbart - du skulle ha sett familien vår syttende mai, bare R. stakk seg ut, mens broren min og dama var utrolig fine i hhv. Sunnmørs- og Vest-Agder-drakter. Et kjempefint par! Ellers har jeg også vært på tunika/kjolekjøret i vinter, seneste tilskudd i silke fra Monsoon kom fra min engelske pusher på ebay igår.... har vært sykmeldt, og det har blitt for mye nettshopping i det siste, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #536 Del Skrevet 20. juni 2007 Den såkalte ekspresspakken har fremdeles ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. juni 2007 #537 Del Skrevet 20. juni 2007 Den såkalte ekspresspakken har fremdeles ikke kommet Helt utrolig at det går an! Lykke til med jobben, når den først kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. juni 2007 #538 Del Skrevet 20. juni 2007 Den såkalte ekspresspakken har fremdeles ikke kommet Regner med at du har etterlyst den. Hva er grunnen til at den ikke kom i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #539 Del Skrevet 20. juni 2007 Regner med at du har etterlyst den. Hva er grunnen til at den ikke kom i går? Jeg ringte avsenderen i går for å få dem til å etterlyse den. Det gjorde de, og jeg fikk beskjed om at det var gjort en feil (vet ikke om det var posten eller avsenderens feil), og at den skulle bli sendt med et fly klokken fem i går ettermiddag. Den skulle komme til meg senest åtte i går kveld. Yeah right. Nå ringer jeg en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. juni 2007 #540 Del Skrevet 20. juni 2007 Vær streng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå