Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her og har allerede sett på linken til huset i bloggen din. Så både mannen og jeg deler gleden med dere :)

Det så rå lekkert ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne jente - grattis!!!! :) Det var jo kjempefint, jo, med utsikt og alt. Bra pris og lave fellesutgifter var det også. Dessuten, siden det er i et sameie, er dere jo noenlunde sikret mht. vedlikehold og slikt, tett tak osv. Si det til ho mor, du. Hadde vært mer skeptisk til å kjøpe enebolig usett for å si det sånn.

Forøvrig så doen helt ut som min, bare at vi har designvask (ædda bædda) og et eikeskap på veggen.

Var mannen bevisstløs i gjerningsøyeblikket nå også, eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva som skjedde, for han er tre hakk mer fornuftig enn meg, særlig økonomisk. Tror viruset har gått til hjernen på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva som skjedde, for han er tre hakk mer fornuftig enn meg, særlig økonomisk. Tror viruset har gått til hjernen på ham.

Bra det ble hus ut av viruset da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er greit, Annie!

Har sovet dårlig i natt, for jeg delte rom med en jente som hostet hvert eneste minutt fra midnatt til tre. Etter to doser efedrin, nesespray og astmamedisin tok hun en pause på en time, før det begynte igjen. Var mer død enn levende da jeg sto opp, og nå klarer jeg merkelig nok ikke å sove.

Planen er at vi skal til foreldrene mine i morgen og være der i helgen. Men nå er jeg litt usikker på om det er lurt. Det er nemlig store muligheter for at det var omgangssyke mannen min hadde, og jeg blir som kjent alltid smittet. Er litt merkelig i magen i dag, så det kan hende noe er i gjære, og jeg har ikke lyst å smitte foreldrene mine som skal i konfirmasjon i helgen. Dessuten skal mannen min på kurs torsdag og fredag, og jeg har ikke spesielt lyst til å ta meg av L alene hvis jeg blir syk.

Får se an formen utover dagen, jeg vet ikke annen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Gled deg til du kommer tilbake til Østlandet, nå har du jo hatt alt som går an å ha, så det blir skkert en frisk vinter neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ble ikke syk, det var sikkert bare nervene som spilte meg et puss. Vi reiser i dag, så vi får håpe at ingen blir syk mens vi er der.

Foreldrene våre reagerte litt forskjellig. Svigers syntes det var helt topp, og at det var på tide vi tok noen sjanser her i livet, mens mine foreldre var litt mer dempet. De syntes nok det var litt vågalt, men sa det ikke høyt.

På mandag flyr jeg til Oslo for å skrive kontrakt, og se hva det egentlig er jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo ikke annet enn å fly til Oslo, jo! God tur både hit og dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre Osloturene i det siste har kostet oss 10.000 kroner bare i flybilletter. Det er mange fine klesplagg, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tre Osloturene i det siste har kostet oss 10.000 kroner bare i flybilletter. Det er mange fine klesplagg, det.

Eller to Mulberryvesker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette går ikke, nå var dagboken så langt nede på listen min at jeg et øyeblikk trodde den var borte.

*Tar ansvar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra noen tar ansvar!

Jeg er hos foreldrene mine på besøk, og i morgen skal vi i borgerlig konfirmasjon. Det har jeg ikke vært med på før, så jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra noen tar ansvar!

Jeg er hos foreldrene mine på besøk, og i morgen skal vi i borgerlig konfirmasjon. Det har jeg ikke vært med på før, så jeg gleder meg :)

Det hadde jeg også likt å få oppleve. Lurer på hvordan det er.... I kirken er vi jo vant til hvordan de legger det opp, lurer fælt på hvordan det blir gjort borgerlig.

Og der minnet jeg meg selv på alle bunad dagene som er framover, tror jeg må finne fram klær i dag og sjekke om alt er i orden, samt få mannen til å stryke bunadskjorter.

Ja, sånn til opplysning... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...