Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme med øreverk-barn, selvfølgelig...

Er ganske sur nå, siden ingen har giddet å informere oss om at vannet blir borte til sent i kveld :frustrert:. Vi har følgelig ikke gjort noen forberedelser, og L. drikker bare vann, så frokosten ble en tørr affære. Ikke så gøy å måtte gå ut i regnet og handle vann med en unge som har vondt i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi tapt nok en budrunde :grine:

Enten må vi se etter noe mindre, eller så må vi velge et litt annet område av kommunen å bo i. Søren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre dager hjemme sammen begynner lilleberta og jeg å gå hverandre på nervene. Jeg trodde hun var i en tidlig trassalder for et halvt år siden, men jeg innser jo at det er nå det begynner. Absolutt alt skal diskuteres og hyles over, og det virker som hun ikke er i stand til å ytre en mening uten at det gjøres med sutrestemme. Det er ikke lett å være konsekvent i grensesettingen, det er helt sikkert - særlig ikke når hun er litt syk, og jeg ikke er sikker på om hun gråter fordi hun har vondt eller fordi hun lurer meg ;)

Nå nyter jeg noen minutter alene på sofaen mens hun bader (noe hun selvsagt ikke hadde lyst til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det også surmuling over badingen, men stå opp fra badet igjen?? Nei ikke søren! :roll:

Tapt en ny budrunde? Å så så dumt!! Flytte hit istedenfor?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hera! Hvordan var Spania?

Du får pelle deg inn og registrere deg på facebook som oss andre hippe, ungdommelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så klar for å kjøpe hus nå! I går giret vi oss skikkelig opp over en hel tomannsbolig på Grefsen, som vi tenkte å kjøpe sammen med et vennepar. Den trenger oppussing, men det må ikke gjøres med en gang (selv om det hadde vært deilig), og er i funkis-stil. Meeeen...så trakk de andre seg. Så enten må vi finne noen andre vi har lyst å spleise på hus med, eller så må vi la det toget gå.

Jentene er hjemme alene til og med fredag! Jeg er skikkelig gressenke denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, den var visst litt dyr.... Blingsa med en million jeg .... :ler:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Har dere ikke det da?? :klø:

:hoho:

Edit: Ler ikke av deg altså! Jeg ler av tanken på sannsynligheten av at noen jeg er i kontakt med har 7 mill på bok... :ler:

Endret av Dallandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Ler ikke av deg altså! Jeg ler av tanken på sannsynligheten av at noen jeg er i kontakt med har 7 mill på bok... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...