tuji Skrevet 20. april 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 20. april 2007 Heldiggris som skal til Spania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #202 Del Skrevet 20. april 2007 Æsj, for noen griser. Jeg fastholder mitt gamle tips om kommunelegen. ← Helt enig!! Forresten så reiser jeg til Spania i morgen. ← Unødvendig opplysning! God tur og kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. april 2007 #203 Del Skrevet 20. april 2007 Takk, jenter - god helg til dere også! Til opplysning er det strategiserminar og ikke ferie, men strategiseminar på hotell OG med mannen OG uten barn teller halvveis som ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. april 2007 Forfatter #204 Del Skrevet 20. april 2007 Mer ferie enn min helg uten mann og med barn, i hvert fall! Men vi skal kose oss vi også. Har lovet L. både ny bok og kjærlighet på pinne og muligens en tur i lekebutikken (alt for å få henne til å legge seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. april 2007 #205 Del Skrevet 20. april 2007 Da vi bodde i Tyskland, var et av de første ordene jeg lærte på tysk av de andre mødrene på lekeplassen "mute". Som betyr bestikkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. april 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 21. april 2007 I føljetongen av sykdommer presenterer vi i dag...øreverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. april 2007 #207 Del Skrevet 21. april 2007 Kan nesten ikke annet enn å Beklager.... Mener ikke noe vondt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. april 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 21. april 2007 Er det ikke helt utrolig? Jeg fatter ikke at det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. april 2007 #209 Del Skrevet 21. april 2007 Kan det ha noe med at dere flytter fra sted til sted og hele tiden treffer nye bakteriefloraer? Skal se det roer seg når dere bare får flyttet "hjem" og får bodd der et års tid. OK. Det ble ikke så oppløftende som jeg hadde tenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 21. april 2007 #210 Del Skrevet 21. april 2007 Vi flytter ikke mye og vi er også syk konstant.... Vi får trøste oss med at om noen år når vi er hjemmeværende rødvinsdrikkende husmødre(med hushjelp) da blir vi aldri syk pga all rødvinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. april 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 21. april 2007 Kan det ha noe med at dere flytter fra sted til sted og hele tiden treffer nye bakteriefloraer? Skal se det roer seg når dere bare får flyttet "hjem" og får bodd der et års tid. OK. Det ble ikke så oppløftende som jeg hadde tenkt... ← Jeg har tenkt tanken selv, og tror det er noe i det. Da L var ett år og begynte i barnehage, var hun nokså mye syk, men det er jo alle når de begynner i bhg. Så flyttet vi et sted hvor vi bodde i ett år, og da var hun ikke så mye syk - vi bodde der jo ganske lenge. Men da hadde jo jeg noen saftige perioder med veldig lavt stoffskifte og kyssesyke. Det er først etter at vi kom hit at det har tatt helt av. Vi har bodd her ganske nøyaktig to måneder, og L. har vært syk...skal vi se...fem-seks ganger. To av de gangene har hun vært borte fra barnehagen i en uke. Det må ha noe med hygienen i barnehagen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. april 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 21. april 2007 Nå har jeg lest den gamle dagboka mi, og funnet ut at siden vi flyttet vestover har L vært syk sånn at hun måtte være hjemme fra barnehagen 18 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2007 #213 Del Skrevet 22. april 2007 Det var mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. april 2007 Forfatter #214 Del Skrevet 22. april 2007 Når man i tillegg tenker på at jeg har blitt smittet de fleste gangene, skjønner man at det er slitsomt å være far i huset! Stakkars, han fortjener og trenger virkelig den frihelgen han har nå. Han er i Oslo i 30-årsdag til en venn, håper han koser seg. Natten her gikk etter forholdene bra! Jeg passet på å gi Paracet i to-tiden, og da sov hun ganske godt etter det. Nå er det bare en lang regndag å slå i hjel innendørs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. april 2007 #215 Del Skrevet 22. april 2007 Fanger opp, kan jo ikke komme så langt ned på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. april 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 22. april 2007 Synes ikke jeg kan gå en hel dag uten å presentere en ny sykdom, og i dag byr vi på en bihulebetennelse. Det dreier seg heldigvis om mine bihuler, ikke lilletutta, så da går det greit. Kan man tjene penger på å være syk på noen måte? Jeg ville i så fall blitt en formuende dame. Kanskje jeg kan være med i et testpanel, à la TV2 tester...smittsomme sykdommer. Eller noe. Jerle kunne definitivt også vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. april 2007 #217 Del Skrevet 22. april 2007 Kanskje vi skal lage et slikt program? Tipper det ville bli kjempe populært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. april 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 22. april 2007 Det finnes helt sikkert nok av hypokondere som hadde digget det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. april 2007 #219 Del Skrevet 22. april 2007 Sikkert en hit på TVN eller TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. april 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 22. april 2007 Sikkert en hit på TVN eller TV3 ← Dette er TVN-mat, vettu. Jeg kan trekke i noen tråder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå