Jerle Skrevet 12. april 2007 #161 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Tror ikke man kan velge i en nynorsk kommune..? :klø: Og jo, nynorsk er ikke noe jeg vil barna skal lære, da har jeg jo null mulighet til å hjelpe de.(Bra du kjenner meg og vet at jeg tuller pittelitt, men ikke helt ) God tur i morgen! Jeg har forøvrig bare gode opplevelser med Widerøe, og jeg har flydd fra den flyplassen du skal dra fra Lykke til på leilighets jakt, gleder meg til å høre hvordan det gikk! Og, bare så det er sagt, jeg savner å være på KG også, har ikke nok energi til noe om dagen. Men jeg kommer nok sterkere tilbake Endret 12. april 2007 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. april 2007 #162 Del Skrevet 12. april 2007 J Vi vurderer å flytte over broen og inn i den kommunen, men frykter nynorsk på skolen der (Ja, jeg er da tross alt erke demma jente, med bokmål på skolen ) ← Men for å si det sånn, så snakker de jo nærmest dæmmadialekt der inne i seigmannland nå. Så overgangen blir ikke så stor Dessuten er det slik at du kan kreve bokmålsklasse hvis du får med deg ti andre. Du får sette igang og designe vervemateriell og kontakte riksmålsforbundet i god til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. april 2007 #163 Del Skrevet 12. april 2007 Kan man det? Så bra, da kan jeg jo bare verve noen i de neste to-tre årene da Er ikke redd for overgangen, heller prisene på hus her som skremmer meg. Derfor vil vi kanskje flytte dit. Det er jo ikke langt unna der jeg jobber osv. Så det plager meg i grunn lite å flytte til ny kommune. Dessuten er det enkelte byggefelt der som er mye finere og mer barnevennlig enn de aller fleste her. Men helt ærlig, så tror folk det har rablet for oss når vi sier det... Kunne like godt sagt nordpolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. april 2007 #164 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, fin utsikt har de i alle fall. Og det er jo like sentralt som f.eks. å bo på Emblem eller Flisneset. Men dette er jo den reneste kuppmakervirksomhet. Får sende dagbokas eier en lykke til hilsen og velkommen til varmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. april 2007 #165 Del Skrevet 14. april 2007 Men dette er jo den reneste kuppmakervirksomhet. Får sende dagbokas eier en lykke til hilsen og velkommen til varmen... ← Ja, men jeg er jo kupper nr 1(delt plass med Annie) Så da har vi bare vervet en ny medlem da Velkommen til dagboken vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. april 2007 #166 Del Skrevet 14. april 2007 Nå har du blingsa Jerle. Dette er boka til Tuji!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. april 2007 #167 Del Skrevet 15. april 2007 Nå har du blingsa Jerle. Dette er boka til Tuji!! ← Er da fullt klar over det! Bare påpekte at det ikke var rart at jeg var med å kuppe, siden jeg er(var) flink til slikt. Så inviterte jeg Hera til vår kuppmakerdagbok. Var det så vanskelig å forstå da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. april 2007 #168 Del Skrevet 15. april 2007 Jæi ær blånn ok??? TTT (ting tar tid vet du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. april 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 16. april 2007 Vi har funnet finfin leilighet, og legger inn bud i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2007 #170 Del Skrevet 16. april 2007 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. april 2007 #171 Del Skrevet 16. april 2007 Nå kjenner jeg at jeg nesten blir budrundegira selv.... dette må bli dagens følgjetong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. april 2007 Forfatter #172 Del Skrevet 16. april 2007 Det skjer ikke noe mer spennende i dag, for pga nye regler kan ikke første bud gå ut før i morgen klokken 20.00. Vi har budt 2,9 mill for 82 kvm boa (latterlig, jeg vet det), men i tillegg var det to enorme boder, stor balkong med trapp ned til et fantastisk uteareal med lekehus, rutsjebane, sandkasse og husker. Det ligger i riktig skolekrets, og er akkurat der jeg vil bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2007 #173 Del Skrevet 16. april 2007 Å fytti inni...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. april 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 16. april 2007 That's Bærum for you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2007 #175 Del Skrevet 16. april 2007 VET! Har en onkel med DIGERT hus på Hosle som er verd noen mill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. april 2007 #176 Del Skrevet 16. april 2007 Ojsann, da er jo prisene omtrent som der jeg bor, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. april 2007 Forfatter #177 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, du trodde vel ikke det var billig i Bærum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. april 2007 #178 Del Skrevet 16. april 2007 Vi får nok ikke mer en en mill vi, for våre 83 kvm. Skulle gjerne solgt den i Bærum. Lykke til med budrunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. april 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 17. april 2007 Har sykt barn hjemme i dag. Hun kastet opp i helgen, men i går var hun bra. Så ble hun plutselig dårlig igjen i dag. Merkelig. Nå venter jeg bare på å bli dårlig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #180 Del Skrevet 17. april 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå