Gjest PinligePernille Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Dette er dritflaut. Jeg har hår rundt brystvortene.... Når jeg napper, vokser hårene etterpå inne huden. Altså vokser, men kommer ikke opp til overflaten og må graves ut. Slikt blir det sår av. Og ikke noe penere... er det noen andre i verden som har det på samme måte.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Jeg og har det, og synes ikke noe særlig om det. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dem. Det mest pinlige øyeblikk: på ungdomsskolen i garderoben etter gymmen. En i klasse ropte ut i garderoben Se hun har hår på puppene
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har også hår rundt brystvorten. Det sjenerer meg, å jeg gjør alt for at ingen skal se det, passer alltid på at brystene ikke tas fram i dagslys eller med lyset på.
Gjest Alyx Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har hår på puppene ja. Men så har jeg også masse hår på leggene, i bikinilinjen og i armhulene. Så å fjerne hår der er ikke noe verre enn enn at jeg må barbere leggene osv.. Det er bare sånn. Og når jeg ikke gidder så gror det vilt, jeg flasher jo ikke disse stedene til omverden sånn til daglig. Endret 16. mars 2007 av Alyx
Majka Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Har mest lys dun på puppene, men eg gang i blandt kommer det opp et par svarte hår rundt brystvorten. Jeg napper dem når de er lange nok. Det fungerer greit så lenge det er få. Kanskje verre om jeg hadde hatt pels... Har forresten samme problem rundt navelen. Føler meg litt som en mann. Er vel ikke så ille, men føles ikke så feminint med svarte hår der. Napper og står i. Litt mer slitsomt siden det er flere hår. Skjønner at det ikke er arti, men vi er iallfall flere som deg
Gjest Kitten Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Hvis hårene gror innover når du napper så kan de være lurere å barbere dem/ klippe inntil, så slipper du mørke klumper...
maitl Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 jeg får sånn 4-6 svarte hår rundt brystvorta, men det er bare til å nappe dem så er di vekk
Annie70 Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Får et par på hver jeg også, men de nappes bort. Ikke lang levetid de får her
Gjest PinligePernille Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Takk og lov at det er andre som også har dette!! Må si jeg føler meg riktig så motbydelig til tider, liksom litt ufeminin... Er det noen som vet om måter å få de permanent fjernet på...? Hilsen wannabe:
Annie70 Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Laser bla. Vet om ei som var ganske plaget og hun fikk de fjernet med laser.
Montezuma Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 mange som fjerner dem med laser. Det er det eneste permanente alternativet. Koster litt, men så blir du kvitt dem da!
Grønt blad Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 jeg får sånn 4-6 svarte hår rundt brystvorta, men det er bare til å nappe dem så er di vekk ← Jeg har også noen får hårstrå rundt brystvorta. Har egentlig aldri lagt merke til det, men kjæresten min oppdaget det. Nappet dem ut én gang, men har helt glemt det etter det. Kanskje jeg tar en titt i kveld og napper litt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå