Gå til innhold

Gillette Fusion barberhøvel (for menn)

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg har en sådan høvel, men lurer på hvilke barberblader jeg skal bruke. I de 2 butikkene jeg har vært innom (hvor de har høvelen), finner jeg ingen Fusion-barberblader. Benytter man blader med andre navn? Ubehøvlet i så fall. Stakkars Frode Forbruker blir jo forvirret...

Skrevet

Du skal bruke Fusion-bladene. Har du sett om de har bladene hengende ved kassa eller lignende?

Uansett, det skal finnes to typer blader til Fusion. En "Power" og en vanlig. :)

Skrevet

Kan noen svare meg på dette: Hva er vitsen med batteridrevet høvel? Jeg har spurt mange men ingen kan svare...

Skrevet
Kan noen svare meg på dette: Hva er vitsen med batteridrevet høvel? Jeg har spurt mange men ingen kan svare...

Eneste gode vitsen jeg kan komme på er at Gillette skal selge flere barberhøvler. Kan ikke si jeg synes det virker som om de uten batteri virker dårlig.

Skrevet
Eneste gode vitsen jeg kan komme på er at Gillette skal selge flere barberhøvler.  Kan ikke si jeg synes det virker som om de uten batteri virker dårlig.

Godt sagt! :ler:

Skrevet

Den vibererer slik at om du har tett hårvekst kommer bladene tettere inntil.

3 blader er bedre enn 5, Gillette Fusion barberhøvel er bare noe piss(hilsen typen min) Han gav den bort til broren sin... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...