Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Dette var ikke i selveste store glasmagasinet i oslo, men det var sikkert den samme da!!!

Gleder meg :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Baileys?? :-D

Sant som det sies over her, man blander eventuelt sjokoladen med olje for at den skal flyte bedre.....

Men på sjokoladefossen.no følger en pose sjokolade med!

Får ringe de og høre litt, men det holder helt klart med en liten fontene!! Vi skal være 16-20stk, og på en stor fontene har jeg lest man må ha 10kg sjokolade+...

Prøve og spore opp Tilbords i morgen! Ellers blir det tv-shop tenker jeg :)

Ja, det spørs om ikke ti kilo sjokolade blir mye på 16-20 stk ;) Ser det for meg :ler:

Gjest Silje Vanilje
Skrevet

Jeg må virkelig få prøvd min snart......

Noen andre som har brukertips? Hva slags godsaker bruker dere til dypping fex?

Skrevet
Jeg må virkelig få prøvd min snart......

Noen andre som har brukertips? Hva slags godsaker bruker dere til dypping fex?

Jeg har forestilt meg at man bruker det samme som ved fondue??

Jordbær, appelsin, eple, banan, pære...ja, det var det jeg kom på i farten :sjenert:

Skrevet
Jeg har forestilt meg at man bruker det samme som ved fondue??

Jordbær, appelsin, eple, banan, pære...ja, det var det jeg kom på i farten  :sjenert:

Og så marshmallows, kjeks, slike myke firkantete karameller som finnes i smågodtdisken, ananas...

Gjest Kikoro
Skrevet (endret)

Vi har 1 på jobben og det er mye søl, (ergo RENHOLD) men veldig gøy! Hvor dyrt det er er jo en annen sak, men vi bruker hvertfall bare vanlig sjokolade så vidt jeg vet..

Kikoro!

Endret av Kikoro
Skrevet

Skulle gjerne fått noen anbefalinger på hvilken sjokolade man bruker jeg...

Jeg vil gjerne ha en type lys sjokolade ihvertfall...

Skrevet
Jeg vet ikke hvor du bor, men da jeg var på Glasmagasinet i Oslo i forrige uke så jeg at de solgte en sjokoladefontene i souvenirbutikken rett ved den ene utgangen. Den kostet vel mellom 300 og 400 kroner (husker jeg tenkte at det var billig!).

Jeg kjøpte en i går som gave til en sjokoladeelsker. De selges nå fra butikken i underetasjen. Koster 349 kr.

Bruksanvisningen sier det er best med 1-1.5 kg sjokolade. Jeg har tenkt å legge ved 6x Odense kokesjokolader (55%, 200g).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...