Gjest ice Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Om jeg skriver dette under rett kategori er jeg litt usikker på, men prøver her Skal holde utdrikkingslag og har lyst til å skaffe en Sjokoladefontene ala http://www.sjokoladefossen.no/ Vet dere om butikker som fører slike?? Noen som har noen erfaringer??? Og hvor kjøper man denne spesialsjokoladen isåfall??
Hu i Svingen Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Vet dere om butikker som fører slike?? Noen som har noen erfaringer??? Og hvor kjøper man denne spesialsjokoladen isåfall?? ← Prøv linken din? Jeg må bare: En sjokoladefontene er et spektakulær syn og virker kontaktskapende i en eksklusiv atmosfære.
Gjest Tessmira Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 (endret) tenker det blir fint rundt omkring med en slik fontene til stede under en fest, fritt for ikke å vaske Endret 16. mars 2007 av Tessmira
Gjest ice Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Men jeg vil kjøpe den i butikk så jeg kan vurdere den først...har ikke tid til å sende etter tror jeg... Og ja, JEG skal vaske etterpå men det er utdrikking av min venninne, så hadde vært gøy med noen elementer på festen som man ikke har på alle andre hvilken som helst fest... Jeg får heller stå i vaskebøtta dagen derpå.....jeg ofrer såpasss, men stoler på at gjengen faktisk er såpass voksne at det går fiiint jeg
venus* Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 For en fascinerende greie! Håper de har god sjokolade.. Søl blir det nok...men er det så farlg.
Gjest Tessmira Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Men jeg vil kjøpe den i butikk så jeg kan vurdere den først...har ikke tid til å sende etter tror jeg... Og ja, JEG skal vaske etterpå men det er utdrikking av min venninne, så hadde vært gøy med noen elementer på festen som man ikke har på alle andre hvilken som helst fest... Jeg får heller stå i vaskebøtta dagen derpå.....jeg ofrer såpasss, men stoler på at gjengen faktisk er såpass voksne at det går fiiint jeg ← ja synes det er en kul ide jeg, har søkt litt rundt men finner ingen som har i butikk. står som regel bare link til den siden du har lagt ut her Du kan jo eventuelt ringe inn til de som driver sjokoladefossen.no å høre litt med dem? bare høre om de vet om noe sted som har de utstilt, kan hende de er behjelpelige dem. Det finner du fort ut
evilla Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har også lurt på å kjøpe en sån til bryllupet, da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe her: Tv Shop Jeg visste ikke at en måtte ha spesial sjokolade, så jeg har ikke peiling på hvor man kjøper den.. Er du sikker på at du ikke kan bruke vanlig sjokolade?
Hobgoblin Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 De har små sjokofontener på Tilbords. Men i følge linken din kunne man jo leie en stor? Hvorfor ikke gjøre det, og så kjøpe en liten ved siden av som bruden kan beholde? Llitt upraktisk å ha en gigasize sjokoladefontene som du bruker kanskje 2 ganger i løpet av livet... Så forøvrig en stor sjokoladefontene i Tyskland for litt siden. Det er ganske fint, og virket ikke som om det blir mye søl.
evilla Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Men det kommer jo litt an på hvor mange man er, er vel ikke nødvendig å leie en stor hvis en ikke er så mange pers, og er de ikke ganske dyre? En liten til 550kr er vel billigere, og du kan også bruke den andre ganger som feks. til dessert når du har besøk.
Gjest Silje Vanilje Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Jeg fikk sjokoladefontene i bursdagsgave faktisk, for to uker siden. Og i den står det at man kan bruke helt vanlig sjokolade, man bare blander i litt olje for å få den rette konsistensen. Jeg har ikke prøvd den ennå, men jammen ble jeg fristet nå...................... Dessuten er det tipsa om at man kan blande sjokoladen med fex litt Baileys...................
evilla Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Mmm, snadder!!! Gjett om jeg skal kjøpe meg en sånn :D
Gjest ice Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Baileys?? :-D Sant som det sies over her, man blander eventuelt sjokoladen med olje for at den skal flyte bedre..... Men på sjokoladefossen.no følger en pose sjokolade med! Får ringe de og høre litt, men det holder helt klart med en liten fontene!! Vi skal være 16-20stk, og på en stor fontene har jeg lest man må ha 10kg sjokolade+... Prøve og spore opp Tilbords i morgen! Ellers blir det tv-shop tenker jeg
evilla Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Gjett hvem som akuratt bestilte en på tv-shop Må ut å kjøpe en baileys også
Gjest ice Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Gjett hvem som akuratt bestilte en på tv-shop Må ut å kjøpe en baileys også ← Fikk du noe beskjed om når du fikk den levert?? Jeg er litt avhengig av at det går litt fort......
evilla Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 Jeg tror det stod 3-10 virkedager...det står uansett på tv-shop sine sider...
Gjest Silje Vanilje Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 min er også visstnok kjøpt via tvshop, og den fikk jeg flere dager etter bursdagen min fordi de hadde rotet med bestillingen.............
Gjest ice Skrevet 20. mars 2007 #18 Skrevet 20. mars 2007 Jippi, de har visst Sjokoladefontene på glasmagasinet-kjeden Så den kjøper jeg!!!!!!!!! Den var forøvrig på tilbud til 420kr! (husker ikke hvor mye fullpris var da )
Arkana Skrevet 20. mars 2007 #19 Skrevet 20. mars 2007 Jeg vet ikke hvor du bor, men da jeg var på Glasmagasinet i Oslo i forrige uke så jeg at de solgte en sjokoladefontene i souvenirbutikken rett ved den ene utgangen. Den kostet vel mellom 300 og 400 kroner (husker jeg tenkte at det var billig!).
Arkana Skrevet 20. mars 2007 #20 Skrevet 20. mars 2007 Jippi, de har visst Sjokoladefontene på glasmagasinet-kjeden Så den kjøper jeg!!!!!!!!! Den var forøvrig på tilbud til 420kr! (husker ikke hvor mye fullpris var da ) ← Der var jeg akkurat litt sent ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå