Gjest bada Skrevet 16. mars 2007 #22 Skrevet 16. mars 2007 Overhodet ikke fin. Klumpete og uformelig.
Spirito Skrevet 16. mars 2007 #23 Skrevet 16. mars 2007 Nei, den var ikke av de peneste beige skinnsofaene jeg har sett.
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #26 Skrevet 16. mars 2007 Gå inn på fylke oslo -> analbru for da kommer den opp med en gang!
Annie Skrevet 16. mars 2007 #28 Skrevet 16. mars 2007 Fikk endelig sett den. Syns ikke den var så ille jeg. Kommer helt ann på hva resten av interiøret består av. Hadde nok ikke passa inn her.
evilla Skrevet 16. mars 2007 #30 Skrevet 16. mars 2007 Ikke mitt valg heller. Syns at skinnsofa er finest når de er svarte eller mørkebrune. Selvfølgelig med noen unntak. Og tøysofa er finest i litt lyse farger som beige f.eks. Selve formen på sofaen syns jeg er kjekk. For den formen har jeg selv Men vi har svart. Også syns jeg at putene så litt rare ut, syns det er finest om de er helt glatte.
Lucky? Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #31 Skrevet 16. mars 2007 Den ser bedre ut i butikken enn på bildet egentlig da, men jeg er ennå ikke overbesvist....sambo er helt opphengt i den da, så vi får se. Veldig deilig å sitte i iallefall Hvis det blir den, bestiller vi en stol i samme skinn også, må bare finne en stol....
Gjest bada Skrevet 16. mars 2007 #32 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Og så er det jo viktig å tenke på at det er sofaen dere liker, og som dere skal ha hjemme, så da spiller det ikke så stor rolle hva jeg og andre som ikke liker den synes. Jeg ville i hvertfall gitt f i om majoriteten av KG-medlemmene ikke liker sofaen jeg har hjemme. Endret 16. mars 2007 av bada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå