Gå til innhold

Hvorfor på død og liv.....

Solami

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Og mange ganger opplever single at venner som er i forhold prøver å spleise de, konstant spør om det har skjedd noe på kjærlighetsfronten etc. etc.

Noen av oss trives rett og slett som single, og skulle jeg tilfeldigvis havne i et forhold med noen skal jeg da for all del si fra!

Dette evindelige gnålet om man har fått seg kjæreste enda begynner å bli gammelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og mange ganger opplever single at venner som er i forhold prøver å spleise de, konstant spør om det har skjedd noe på kjærlighetsfronten etc. etc.

Noen av oss trives rett og slett som single, og skulle jeg tilfeldigvis havne i et forhold med noen skal jeg da for all del si fra!

Dette evindelige gnålet om man har fått seg kjæreste enda begynner å bli gammelt!

Veldig veldig enig! Jeg er så utrolig lei av at noe av det første folk gjør når de møter meg er å spørre "hvordan det går med kjærligheten". Og hver gang jeg nevner en kamerat -må- de blunke og fnise og dulte og insistere på at han sikkert liker meg og at jeg nå endelig kanskje har funnet "den rette", og at det kanskje er håp for at også jeg får et meningsfullt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen synspunkter på dette fra andre single, eller er det bare med som er blitt sær??? ( noe som sikkert er mulig ;) )

Jeg er ikke single og har strengt tatt ikke vært det noe særlig fra jeg var 16 år, men jeg synes absolutt det er mulig og LOV å være single og ha det topp!

Har flere single venner som har det helt fantastisk, og fatter ikke at de som er i forhold ikke forstår seg på det.

Det er jo egentlig veldig ålreit å være sin egen sjef, styre alt selv, bestemme alt selv. Nå er jeg heldig og har et forhold som ikke "hemmer" meg på noen måte, ikke bor vi sammen heller. Frihet er flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...