Gå til innhold

Hvordan komme billigst til Koln?


evilla

Anbefalte innlegg

Vi er to stk som skal til Koln i mai, ca den 20... Noen som vet om noen billige flyninger dit? Jeg finner kun til 6-7 tusen..men kunne tenkt meg noe litt billigere..?

Vi reiser fra stvg.

Har også tenkt på å kjøre, men noen som vet hvor mange timer ca det går til Koln?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd Norwegian? Brukte dem sist jeg var der, i januar/februar. Da var det billig, men jeg husker ikke akkurat prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der inne ja, men jeg finner ikke koln som destinasjon hverken fra stvg eller oslo?? Er det jeg som gjør noe feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sjekket germanwings som skal være så billige, men uansett hvilke dato jeg tar, så får jeg ikke opp noen avganger..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt dumt spm. men..det står ofte cologne og koln eller et av navnene, er cologne det engelske navnet for koln, eller er cologne en del av koln?? Bonn står også ofte nevnt, er dette en annen by eller? Litt forvirra av alle disse navnene her, er veldig lite kjent i Tyskland :P

Endret av tuscany
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cologne er Køln, ja......

Ok, takk :)

Men jeg finner ingen norvegian flyvninger til cologne eller koln...hvor reiste du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk  :)

Men jeg finner ingen norvegian flyvninger til cologne eller koln...hvor reiste du fra?

Hmm, når jeg tenker meg om, var det i Dusseldorf jeg var sist.....

Og da fløy jeg med Norwegian....

Til Køln har jeg fløyet med SAS og Lufthansa. Har du prøvd å søke på Lufthansa eller Sterling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det var så dyrt. Men jeg har fått et tips om at jeg kan fly til dusseldorf med norwegian, også ta tog til koln derfra. Det ble mye billigere. Og togturen var ikke lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det var så dyrt. Men jeg har fått et tips om at jeg kan fly til dusseldorf med norwegian, også ta tog til koln derfra. Det ble mye billigere. Og togturen var ikke lang.

Det har du helt rett i.

Prøv også og søk på klm.com, de har gode søkemotorer og jeg ser der finnes billige turer, men da via Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ganske billig med klm, men det koster ca 1000kr mer. Og når vi reiser med norwegian får vi en ekstra dag i tyskland, da flyet går hjem om kvelden, for med klm går det tidlig om morgenen. Men det hadde jo selvfølgelig vært greit å fly rett til koln....hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...