Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest ung24
Skrevet

noen med kjennskap om bihule betennelse?

jeg har kronsik - men bruker sjelden medisiner - fant medisner mot bihulebet. i dag - har mottatt denne typen av legen mange ganger (rhinoxin), men er litt i tvil med å ta den når jeg ikke først har vært hos legen... er det bare tilå hive innpå, slik en skal ? .. eller er det lurt å gå til legen først...? for en sjekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg ville ha snakket med legen om det først. går jo ann å ringe å høre hva han mener om det..

bihulebetennelse er noe dritt. jeg har hatt det noen ganger og det eneste som har hjulpet meg da er saltvann. nesespray gjør det bare verre. men det vet du vel allerede..

Skrevet
noen med kjennskap om bihule betennelse?

jeg har kronsik - men bruker sjelden medisiner - fant medisner mot bihulebet. i dag - har mottatt denne typen av legen mange ganger (rhinoxin), men er litt i tvil med å ta den når jeg ikke først har vært hos legen... er det bare tilå hive innpå, slik en skal ? .. eller er det lurt å gå  til legen først...? for en sjekk?

Bihulebetennelse er noe dritt! Har selv vært plaget i maaange år, og har hatt god virkning av rhinoxin. MEN den har vært omiskutert pga alvolige bivirkninger- omenn skjelden. Fikk "hetta" da en apotekansatt gjorde meg oppmerksom på at det var økt fare for slag :overrasket: , og at den var tatt av markedet i enkelte land.

VIKTIG Å IKKE OVERGÅ MAKSDOSEN PR DØGN!!!

Ble anbefalt å prøve akupunktur mot evig tilbakevendende bihuleplager. Tok ca 10 behandlinger, og ikke hadd en eneste betennelse på ca 3 år :) . Skulle bare ønske jeg hadde gjort det for mange pår siden, og unngått :forkjola::grine: og sykemelding ca 2 ganger i året..

God bedring! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...