Gå til innhold

SAS


Ravenna

Anbefalte innlegg

Hvordan er flyene de bruker på langdistanseflyving, og da til Asia? Jeg er litt opptatt av komfort og underholdning når/om/hvis jeg skal fly langt. Jeg har aldri flydd lenger en 6 timer, så er litt uerfaren på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fløyet med SAS mellom Bangkok og København, og de er OK, men ikke noe man husker for høyest comfort.

Har derimot nettopp fløyet med Qantas mellom London og Singapore, og det anbefales! Svært bra underholdning, gode seter med plass til beina og generelt god service. Returnerte med British Airways, og de markerte seg IKKE. Fløy en 747-400 med Qantas, og en 777 et eller annet tilbake med BA. Vet ikke om det har noe å si for inntrykket, men iallefall var Qantas klart best!

Har forøvrig også reist med Cathay Pacific mellom London og Hong Kong, og der var vi også svært fornøyd med fly og service. Men Qantas var altså best, etter vår mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fløy med SAS fra Køben til Bangkok ifjor. De bruker nyere Airbus fly og på Economy Extra fikk vi sånn passe greitt med plass og grei service. Det så ut som det var litt trangt om plassen på Economy men man har iallefall egen TV skjerm. Servicen er så som så på SAS synes jeg. Jeg skal til Thailand i mai og da skal jeg fly med Thai fordi de var billigst og fordi servicen er god. Men ulempen er at de flyr Boeing 747 av eldre årgang og uten personlig TV skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...