Gå til innhold

ANTM, cycle 7


Nicky B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun røyk ut fordi bildet hennes ikke var så bra, hun var dårlig på oppgavene de fikk, og dommerne mente at det virket som om hun ikke var veldig gira på å vinne. Og da syntes de at det var greit å sende henne hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer egentlig med at hun indiske er så fantastisk, og den peneste jenta Tyra har sett osv, a? hun er jo ikke peen.. :overrasket:

Ellers liker jeg ikke Tyra Banks. Bilder av henne over heele huset, hver gang hun kommer inn i et rom så bare ser du at hun krever full oppmerksomhet, hver gag det er noe så er det sånn: "Se på meg, det er sånn dere skal gjøre det! Se her, jeg er flink, se på meg!" Og hun er alltid så "smart, fornuftig og profesonell", det blir bare for mye :)

Dessuten så må jeg vel nesten legge til at den drama queen-forestillingen hennes var en smule tett.

Men jeg følger med! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Finalen var i går... det var Caridee og Melrose som sto igjen til slutt, vil du vite hvem som vant også, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, trodde det bare var nest siste runde i går. Da kan jeg gå ut og finne bilder etc på egenhånd. (Var ikke klar for å gjøre det før siste episode... Har brent meg på sånt før. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke riktig person vant. Hun var jo en tragedie i det siste moteshowet. Og plutselig kritiserte de Melrose for bider hun har tatt tidligere selvom hun alltid har fått masse skryt før. Hun har jo vunnet såååå mange av oppgavene de har hatt - mens Carriedi har stått blandt de to siste flere ganger.

Skjønte ikke helt hvorfor alle de andre kritiserte henne så innmari heller. I tidligere sesonger har jeg alltid skjønt meg på dem når de har irritert seg over en av de andre - men nå skjønte jeg ikke noe. Hvorfor syns de hunv ar falsk? Fordi hun var flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided, plutselig utlogget?

Jeg visste hvem som vant før jeg begynte å følge med på denne sesongen, men utover programmet så skjønte jeg ikke hvorfor hun skulle vinne pga. kritikken og at hun gjorde det dårligere enn enkelte andre. Har også lagt merke til det tidligere at den som vinner blir vinklet negativt og at det derfor kommer overraskende at vedkommende vinner.

Jeg begynner å bli lei nå, og vet ikke om jeg orker flere runder. Og Tyra begynner å bli bare irriterende og uekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må vel under tv og film?

Litt usikker på om jeg synes riktig person vant, jeg. Tålte ikke hun Melrose, men så tok hun ofte bra bilder og var bra på show da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...