Gå til innhold

ANTM, cycle 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde regnet med at det skulle være en Americas Next Top Model, 7 tråd her til nå, men siden det ikke er det sparker jeg i gang en.

Merker at selv om jeg syns det var gøy at en ny runde er i gang, klarte jeg ikke helt å engasjere meg. Men regner med det kommer bare man får litt mer innblikk i hvem de enkelte er.

(Nå skal det sies at jeg ved en glipp fant ut hvem som vinner. Der fikk jeg den for å følge med på amerikanske sladder og mote blog’er. Men ut fra gårsdagens presentasjon kunne jeg aldri gjettet at det var henne som ville gå av med seieren, så det skal bli gøy å følge med videre! Tror det er duket for en uvanlig sesong!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart eg følgjer med! Fast ingrediens i mine mandagskveldar.... Har ikkje merkt meg nokre favorittar enno - jo kanskje ho med svart hår som var litt goth-rock-aktig i stilen.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Jeg følger med men dette er første gangen jeg ser helt fra begynnelsen. Jeg skjønner ikke helt hva tvillingjentene har som gjorde at de ble med videre? Men jeg får følge med videre og se om jeg skjønner noe etter hvert.

Skrevet

Jeg følger også med, så like greit å få denne på "mine innlegg" med en gang :) Merket meg heller ingen spesielle i går, første episode er vel alltid litt uoversiktelig. Ho ene tvillingen fikk vel et ganske bra bilde, men hun andre :klø: Hun ble vel mest med for underholdningens skyld igjen...

Skrevet

Etter å ha sett mange sesonger nå av ANTM, lurer jeg på hvem i denne sesongen som skal være den gale/irriterende deltakeren. Sånn som Jade var i forrige, og Lisa var før der. Tror kanskje svarte kan bli uromomentet denne sesongen!

Syns forøvrig att det var veldig mange pene med denne gangen!!Liker også hun pønkedama.

Skrevet

Det er tydelig at hun gale kommer til å være Monique. Kuppe en seng på den måten?! Fy flate som jeg hadde blitt sint! Det hadde ikke jeg funnet meg i!

Syns AJ er utrolig pen, at hun skulle ha dårlig selvtillit er fullstendig uforstående for meg! (for dere som fikk med dere gårsdagens episode)

Syns forøvrig det har blitt vel mye Tyra selvdigging, greit at hun er programleder men det virker så påtatt og veldig "me,me,me"

Bildet til hun tvillingen som skulle forestille bulimi var veldig bra. Syns ikke de er spesielt pene, men de tar gode bilder!

:)

Skrevet

Tyra Banks Er me me me.....har du ikke sett Tyra Banks show???

Ellers er pønkeren helt klart favoritt, og syns også bulimi bildet var bra.

Hun inderen er alt for miss world i mine øyne.

Venter fortsatt denne sesongens psyko..

Gjest Deception
Skrevet

Har serien nylig startet i Norge? Hvor mange episoder har gått?

Gjest blixen
Skrevet

To tror jeg, eller er det tre?

I går var det første utstemmelse i alle fall.

Digger serien jeg... :sjenert:

Har ingen favoritt enda. Håpa på Danille i forrige runde, og hun vant jo! :)

Skrevet

Fikk ikke sett i går jeg :sur: Noen som vet om det går i reprise?

Skrevet (endret)
Klart eg følgjer med! Fast ingrediens i mine mandagskveldar.... Har ikkje merkt meg nokre favorittar enno - jo kanskje ho med svart hår som var litt goth-rock-aktig i stilen.

Hun la jeg også merke til. Tok bra bilder! :)

Og Monique er definitivt denne sesongens Jade, ja! :ler:

Endret av Karamba
Skrevet
Hun la jeg også merke til. Tok bra bilder! :)

Og Monique er definitivt denne sesongens Jade, ja! :ler:

Enig.

Skrevet

Ja jeg elsker ANTM, og Tyra Banks synes jeg er så pen, men jeg er enig i at hun er innbilsk. Men jeg tror kanskje jeg også hadde vært det om jeg hadde vært så suksessfull som henne.

Jeg liker hun indiske jeg. Hun er skikkelig pen, men passer kanskje ikke som modell.

Har ingen klare favoritter ennå.

Skrevet (endret)
Tyra Banks Er me me me.....har du ikke sett Tyra Banks show???

Bare noen sekunder hist og her, ikke nok til å få med meg "me,me,me". ;)

Kanskje like greit hvis TBS bare er en mer konsentrert dose av slik hun agerte på mandag..

Endret av Nicole Bitchie
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har nå fått meg to favoritter; AJ og Caridee. Synes de tar bra bilder begge to, og er søte jenter :)

Rart at Monique gikk ut allerede, trodde hun skulle bli en stund for å skape drama :ler: Men man får jo skylde seg selv når man ikke blir med og tar bilder..

Skrevet

Noen som så på i dag? Hvem gikk ut...?

Skrevet

I dag var det Megg som gikk ut. Er det ikke det hun heter, hun med det lange krøllete håret...? Det var Jaeda og Megg som stod igjen til slutt, jeg håpet at Jaeda ville ryke, men nei da... :forvirret:

En av mine favoritter er CariDee, håper hun når langt. A.J. tar også bra bilder, ja... :)

Skrevet

Glemte helt å se på i går! Hvem gikk ut?

Evt. går det i reprise en dag? Noen som vet?

Skrevet

Tror ikke det går i reprise, men det var AJ som gikk ut :sur: Greit nok at bildet hennes ikke var supert i går, men synes hun har vært så flink før. Og hun var litt annerledes, ikke minst. De begrunna det med at hun ikke hadde nok motivasjon.

Skrevet

Denne sesongens hatobjekt må vel være Melrose? Nå har jeg bare sett på to program, men akkurat nå ser det ut til å være en klar tendens til at hun er dama alle elsker å hate.

Har ikke sett nok på til å vite hvem jeg liker best, men CariDee virker veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...