Gå til innhold

Sms koster


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 10 sms per dag langt over det folk flest har behov for?

Det tror jeg ikke.

Da har jeg mer sansen for det abbonementet som guttunge har. Han betaler en månedsavgift, har skyhøye ringepriser (han ringer sjeldent så det funker helt fint), og gratis sms. Ubegrenset gratis sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ti sms i gjennomsnitt daglig er mer enn jeg har behov for når jeg er hjemme eller har tilgang til internet, men det varierer veldig fra dag til dag. Hvilket abonnement har sønnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man har enda større behov kan kan man sende fra ung.1881.no, der man kan sende så mange gratismeldinger man bare orker. Ingen grense. Eneste minus er at de slenger på litt reklame på slutten, sånn at meldingen blir på maks 120 tegn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har dere smsking.no. Der får du 25 gratis meldinger per dag.

Aberet er at siden er grusomt treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har man Eurobate og Inpoc, 3 på det ene og 5 på det andre hver dag.

I tillegg kan Telenorkunder sende 30 gratis sms pr mnd via telenormobil.no - nok av muligheter, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det er irriterende når folk sender SMS fra slike sider? Ja jeg er lat og stemmer for reply...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
Da har jeg mer sansen for det abbonementet som guttunge har. Han betaler en månedsavgift, har skyhøye ringepriser (han ringer sjeldent så det funker helt fint), og gratis sms. Ubegrenset gratis sms.

Hvilket er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...