Gå til innhold

Sms koster

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 10 sms per dag langt over det folk flest har behov for?

Det tror jeg ikke.

Da har jeg mer sansen for det abbonementet som guttunge har. Han betaler en månedsavgift, har skyhøye ringepriser (han ringer sjeldent så det funker helt fint), og gratis sms. Ubegrenset gratis sms.

Gjest vimselot
Skrevet

Ti sms i gjennomsnitt daglig er mer enn jeg har behov for når jeg er hjemme eller har tilgang til internet, men det varierer veldig fra dag til dag. Hvilket abonnement har sønnen din?

Skrevet

Og hvis man har enda større behov kan kan man sende fra ung.1881.no, der man kan sende så mange gratismeldinger man bare orker. Ingen grense. Eneste minus er at de slenger på litt reklame på slutten, sånn at meldingen blir på maks 120 tegn eller noe.

Gjest vimselot
Skrevet

Så nå kan vi bare starte å hagle vennene våre ned med sms da...

:)

Skrevet

vg.no har også ti stk gratis sms om dagen :)

Skrevet

Og så har dere smsking.no. Der får du 25 gratis meldinger per dag.

Aberet er at siden er grusomt treg.

Skrevet

I tillegg har man Eurobate og Inpoc, 3 på det ene og 5 på det andre hver dag.

I tillegg kan Telenorkunder sende 30 gratis sms pr mnd via telenormobil.no - nok av muligheter, med andre ord.

Gjest vimselot
Skrevet

Hjelp. Nå ble jeg skikkelig svimmel.

Jeg har mest lyst å kaste mobilen vekk men ...

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er irriterende når folk sender SMS fra slike sider? Ja jeg er lat og stemmer for reply...

Gjest Advena
Skrevet
Da har jeg mer sansen for det abbonementet som guttunge har. Han betaler en månedsavgift, har skyhøye ringepriser (han ringer sjeldent så det funker helt fint), og gratis sms. Ubegrenset gratis sms.

Hvilket er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...