Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært så og si kronisk forkjølet siden jul. Har ikke hatt ordentlig smak- og luktesans på lenge nå. :fryser:

Til vanlig pleier jeg ikke å være syk mer enn 2-4 ganger i året.

Noen som har noen idèer til hvordan det kan ha seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke lytter til kroppen og får nok hvile så kan det forlenge forkjølelsen. Har du tatt noen sykedager eller har du studert/jobbet/trent som vanlig?

Skrevet

Røyker du? Da jeg røykte ble jeg liksom aldri frisk av forkjølelser.

Skrevet
Hvis du ikke lytter til kroppen og får nok hvile så kan det forlenge forkjølelsen. Har du tatt noen sykedager eller har du studert/jobbet/trent som vanlig?

Har to små og permisjon med minsten så da blir det lange dager hjemme. Føler meg tappet for energi så det blir ikke mye trening på meg, nei!

Skrevet (endret)
Røyker du? Da jeg røykte ble jeg liksom aldri frisk av forkjølelser.

:forvirret: Ja, jeg røyker... har vært inne på tanken selv.. Stor mulighet for at det er det som er "feilen".

Endret av Trallala
Gjest Frances
Skrevet

Jeg hadde samme problem da jeg bodde i et hus med masse mugg i :forvirret:

Gjest Ulva35
Skrevet

Prøv Avant Garden. Et helsekost produkt som styrker immunforsvaret. Les om det på nettet og bli overbevist :) Har iallefall hjulpet oss.

P.S: Vi røyker

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg trodde jeg var blitt forkjølet igjen nå, men kom på det er jo tidlig pollentid i år. Jeg merker det alltid veldig tidlig, sikker på at det ikke kan bare være det da? De sier jo det har vært pollen siden januar i år..

Skrevet
Jeg hadde samme problem da jeg bodde i et hus med masse mugg i :forvirret:

Hjelp... :forvirret: Håper ikke det er det da! :overrasket:

Skrevet
Prøv Avant Garden. Et helsekost produkt som styrker immunforsvaret. Les om det på nettet og bli overbevist :) Har iallefall hjulpet oss.

P.S: Vi røyker

Høres bra ut.. Skal lese om det. Så lenge det hjelper så.. Kan barn også bruke det eller?

Skrevet
Jeg trodde jeg var blitt forkjølet igjen nå, men kom på det er jo tidlig pollentid i år. Jeg merker det alltid veldig tidlig, sikker på at det ikke kan bare være det da? De sier jo det har vært pollen siden januar i år..

Er ikke allergisk mot pollen. Som jeg vet om da! Har det i familien og det virker utrolig plagsomt!

Skrevet

Det høres for meg ut som en bakterie som ikke vil slippe taket. Det kan hende du må ha antibiotika for å få fjernet sykdommen. Ta kontakt med lege dersom det går veldig lenge, det bør man alltid gjøre.

Det kan også være en lang kø med virus inne i kroppen din som venter på å få angripe.

Et legebesøk vil fort avgjøre hva som er tilfelle og vil være det tryggeste.

Skrevet
Det kan også være en lang kø med virus inne i kroppen din som venter på å få angripe.

Virus fungerer nok ikke slik at de stiller seg pent i kø og venter...

Gjest Ulva35
Skrevet
Høres bra ut.. Skal lese om det. Så lenge det hjelper så.. Kan barn også bruke det eller?

Nå har du sikkert lest om det, men ja barn kan ta det, men ikke så stor dose som voksne, og så har nok alderen på barnet litt og si også.

Ellers er jeg enig med de som sier du bør ta en tur til legen.

Avant Garden styrker immunsvaret, men leger neppe det som allerede er der og ikke vil forsvinne.

Selv kommer jeg iallefall til å ta det året rundt. Det styrker jo immunforsvaret generelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...