Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Klokken er mange og jeg er forferdelig dårlig på å skrive søknader...

Kan dette funke?

Søker med dette om å fortsette som SFO-assistent ved XXX skole og, om mulig, å utvide assistentstillingen til også å gjelde skoledelen.

Har store deler av dette skoleåret jobbet på SFO og stortrives med det. Har også fått tilbakemeldinger på at jeg gjør en god jobb, både fra kollegaer og foreldre.

Om meg selv kan jeg si at jeg er engasjert, pålitelig, står på, har humor, er rettferdig og jeg har inntrykk av at jeg kommer godt overens med så vel barna som personalet.

Som barn var jeg vel av de mer ”oppfinnsomme”, et barn som fant på mye sprell. Med den erfaringen rikere tror jeg at jeg kanskje har et øye for det å lese, forstå og takle barn av samme kaliber. Alt er ikke nødvendigvis alltid A4 og ethvert barn må behandles individuelt. Jeg håper og tror at jeg gjør det jeg kan for å gjøre nettopp det.

Et annet område som opptar meg mye er mobbing. Selv om jeg tror de aller fleste elevene trives og har det bra ved skolen, opplever vi voksne at noen barn plages av klassekamerater eller eldre barn. Mange mener kanskje at manifestet mot mobbing er utopi, men jeg mener at man må ha som et absolutt mål å fjerne all mobbing i skolen. Dessverre er det vanskelig å se alt som skjer, men dersom vi sammen med barna har økt fokus på dette problemområdet, kan kanskje hverdagen for elevene dette gjelder bli langt bedre. Om det så kun gjelder én elev – så har vi kommet et langt stykke på vei.

Som jeg forhåpentligvis har fått frem litt nå, så er jeg en engasjert person. Selv om hverdagene kan være hektiske bør man jo ha noen mål og jobbe mot disse. Et siste mål jeg håper vi kan jobbe mot er flere aktiviteter for barna når vi er ute. Ved skolen er vi flinke til å bruke uteområdene, både på skolen og i skolen nærområde og ved å finne på ennå flere aktiviteter hvor vi bruker det vi finner ute i naturen håper jeg at vi kan engasjere ennå flere elever til å finne troen på at det er gøy å være ute!

Håper på positiv tilbakemelding og møter selvsagt gjerne til intervju om det er ønskelig.

Med vennlig hilsen

Frysepulver

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klokken er mange og jeg er forferdelig dårlig på å skrive søknader...

Kan dette funke?

Søker med dette om å fortsette som SFO-assistent ved XXX skole og, om mulig, å utvide assistentstillingen til også å gjelde skoledelen.

Har store deler av dette skoleåret jobbet på SFO og stortrives med det. Har også fått tilbakemeldinger på at jeg gjør en god jobb, både fra kollegaer og foreldre.

Om meg selv kan jeg si at jeg er engasjert, pålitelig, står på, har humor, er rettferdig og jeg har inntrykk av at jeg kommer godt overens med så vel barna som personalet.

Som barn var jeg vel av de mer ”oppfinnsomme”, et barn som fant på mye sprell. Med den erfaringen rikere tror jeg at jeg kanskje har et øye for det å lese, forstå og takle barn av samme kaliber. Alt er ikke nødvendigvis alltid A4 og ethvert barn må behandles individuelt. Jeg håper og tror at jeg gjør det jeg kan for å gjøre nettopp det.

Et annet område som opptar meg mye er mobbing. Selv om jeg tror de aller fleste elevene trives og har det bra ved skolen, opplever vi voksne at noen barn plages av klassekamerater eller eldre barn. Mange mener kanskje at manifestet mot mobbing er utopi, men jeg mener at man må ha som et absolutt mål å fjerne all mobbing i skolen. Dessverre er det vanskelig å se alt som skjer, men dersom vi sammen med barna har økt fokus på dette problemområdet, kan kanskje hverdagen for elevene dette gjelder bli langt bedre. Om det så kun gjelder én elev – så har vi kommet et langt stykke på vei.

Som jeg forhåpentligvis har fått frem litt nå, så er jeg en engasjert person. Selv om hverdagene kan være hektiske bør man jo ha noen mål og jobbe mot disse. Et siste mål jeg håper vi kan jobbe mot er flere aktiviteter for barna når vi er ute. Ved skolen er vi flinke til å bruke uteområdene, både på skolen og i skolen nærområde og ved å finne på ennå flere aktiviteter hvor vi bruker det vi finner ute i naturen håper jeg at vi kan engasjere ennå flere elever til å finne troen på at det er gøy å være ute!

Håper på positiv tilbakemelding og møter selvsagt gjerne til intervju om det er ønskelig.

Med vennlig hilsen

Frysepulver

Ser glimrende ut, men du må absolutt jobbe med kommabruken din. ;) (Siste avsnitt før avslutningen.)
Gjest Frysepulver
Skrevet
Ser glimrende ut, men du må absolutt jobbe med kommabruken din. ;) (Siste avsnitt før avslutningen.)

Er litt glad i lange setninger ja ;)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Som jeg forhåpentligvis har fått frem litt nå, så er jeg som tidligere nevnt en engasjert person. Selv om hverdagene kan være hektiske bør man jo ha noen mål og jobbe mot disse. Et siste mål jeg håper vi kan jobbe mot er flere aktiviteter for barna når vi er ute. Ved skolen er vi flinke til å bruke uteområdene, både på skolen og i skolen nærområde. Ved å finne på ennå flere aktiviteter hvor vi bruker det vi finner ute i naturen, håper jeg at vi kan engasjere ennå flere elever til å finne troen på at det er gøy å være ute!

Bedre?

Skrevet
Som jeg forhåpentligvis har fått frem litt nå, så er jeg som tidligere nevnt en engasjert person. Selv om hverdagene kan være hektiske, bør man jo ha noen mål og jobbe mot disse. Et siste mål jeg håper vi kan jobbe mot, er flere aktiviteter for barna når vi er ute. Ved skolen er vi flinke til å bruke uteområdene, både på skolen og i skolen nærområde. Ved å finne på ennå flere aktiviteter hvor vi bruker det vi finner ute i naturen, håper jeg at vi kan engasjere ennå flere elever til å finne troen på at det er gøy å være ute!

Bedre?

Nå hjelper det. (puttet på to kommaer) ;)

Lykke til Frysepulver.

...og jeg er enig med hu i, søknaden er fin den.

Skrevet

Ja, bedre nå. Men i all hovedsak synes jeg det var bra alt sammen. :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Sendt :)

Spurte i mailen om jeg kan ettersende de siste vitnemålene mine, er jo komplett kaos her ennå ;) Regner med at det går greit, har et godt forhold til sjefen.

Nå må jeg drikke litt juice og så må jeg sove, klokken er jo maaaaaase! :)

Eh, dette var ikke dagboken min, nei... ;)

Skrevet
Eh, dette var ikke dagboken min, nei... ;)

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...