Dizzy Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Er det noen som har vært på Pers Hotell? Tenkte at vi skulle komme oss vekk noen netter i påsken, og vil da selvfølgelig ha med oss lillegutt på 5 år. Er dette et greitt hotell for barn? Ser at det er lekerom og badeland der....så det blir nok mye bading på oss vil jeg tro Edit: kan vel legge til at det er Pers Hotell på Gol det er snakk om Endret 12. mars 2007 av Dizzy
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg var ofte på badeland på Pers som barn og storkoste meg.
*Bringebær* Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Familien min reiste også til Pers da jeg var barn. Husker jeg synes det var helt topp, spesielt badeland.
Gjest Mayamor Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Vi har også vært i badelandet, ikke overnattet på hotellet, men det ser jo fint og barnevennlig ut da.
Gjest lolle Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 har aldri vært på pers,men har vært på Storefjell litt lenger opp på fjellet i 13 år på rad nå,hver påske.dette hotellet er knallbra på alle måter,og hvertfall for barn Er ikke noe badeland der akkurat,men basseng og sklie pluss annet er det
evilla Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Har også vært på badelandet da jeg var liten, og syns det var helt topp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå