Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 har noen lidet av dette før? Jeg har forsåvidt tørr hodebunn. som klør . Men hver gang jeg spiser sterk mat så er det som å putte chili i såret. det svir som F.jeg klarer ikke nyte maten engang på grunn av det. må holde meg til kokte poteter på en måte, siden jeg ikke kan spise krydret mat. etter den første biten så svir og klør d så hodebunnen sprekker og flasser opp. håper noen har råd til meg. Jeg har vært hos legen, men det hjalp lite.
Gjest Gjest_tirill_* Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Det høres ikke godt ut.Men det høres ut som du kanskje har en form for allergi, rart at ikke legen kunne finne ut noe da. Du må jo selvsagt holde deg unna sterk mat, men jeg ville nå se på sjampoen/ balsam eller andre produkter som kanskje gir deg reaksjoner når du spiser sterk mat.Jeg har ikke så mye annet å gi råd på. Jeg selv har reagert på ansiktskremer som igjen gjorde at jeg til slutt ikke tålte mascara, så det ble en ond sirkel av alt. Du bør kanskje også se på vaskemiddel/ skyllemiddel.Hvis du har tørr hodebunn vil jeg anbefale deg å smøre nøytral olje i hodebunnen om kvelden før du legger deg, da får den virket på natta.Så er det jo bare å dusje den bort på morran. En gang i uka er nok. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå